Minkä arvoisella autolla ajelet? Katsoin just että mun autoa myydään n. 1000-1500 eurolla.
En ole ikinä ajatellut autoni arvoa, paitsi silloin 14 vuotta sitten kun ostin sen 25000 eurolla. Mulle se on edelleen sama auto kuin uutena, mitään vikoja ei ole vielä tullut. Mutta tuntuu hassulta että nyt myydään samoja tonnilla.
Kommentit (46)
Neljä tonnia mullakin. 12 v vanha, ei vikoja. Mun logiikalla tämä osoittaa, ettei ole pienintäkään järkeä ostaa uutta autoa, koska ne ovat naurettavan ylihintaisia käyttöarvoonsa nähden.
Ei sitä sinun auton hintaa voi suoraan päätellä siitä millä hinnalla saman merkkistä ja ikäistä myydään. Autojen kunnoissa on suuria eroja. Toisella voi olla ajettu enemmän, ja voi olla vaikka kolaroitu välillä, mikä laskee arvoa.
Noin 6000 euroa arvo ja 16 vuotta on autolla ikää. Vieläkin porukka kattoo kateellisena kun bemarimies kaartaa pihaan ;).
22 500. Ostin juuri käytetyn ajopelin niin muistan tarkasti.
Noin 130 k€. Rahaa on ja se näkyy.
Mä ostin tuon 600 eurolla 2010. Ei paljon ton alle katsastettuja yleensä myydä. Toki voihan olla, ettei siitä saa mitään.
2500 euroa maksoin 13 vuotta vanhasta autostani muutama viikko takaperin. Ihan passeli hinta nettiauton mukaan. Jos sillä päästelisi sen aikaa että pääsee töihin ja toivottavasti sitten vähän uudempaa kiesiä alle.
!00 eurolla minä tuon Mondeon viime vuonna ostin ja eiköhän tuosta sen satkun takaisin saa jos sen myy.
Mietiskellyt noita autojen myyntihintoja ja onhan se mieletöntä sijoittaa ruostuvaan romurautaan tuhansia, kymmeniätuhansia euroja.
13500 maksoi muutama vuosi sitten, en uskalla katsoa arvoa :D
2005 BMW
Varmaan alle tonnin, hemmetin hyvä auto on.
Vierailija kirjoitti:
Noin 6000 euroa arvo ja 16 vuotta on autolla ikää. Vieläkin porukka kattoo kateellisena kun bemarimies kaartaa pihaan ;).
Mulla 18v ja noin 4000 - 6000 € pyyntihinnat. Hupaisaa kun hiljattain varakkaan ystäväni vielä varakkaampi äiti totesi että sinullakin taitaa olla aika uusi auto. Mietin ensin että oliko se vitsi mutta tosissaan oli. Ei ehkä tunne autoja kovin hyvin... :P Se täytyy sanoa että tuota romuläjää saa joka ikinen vuosi korjata lähes 1000 eurolla jos edes riittää.
2010 malli ja arvoa varmaan n.18-19000 vielä. En jaksa tarkemmin katsoa kun ei ole tarkoitus tätä myydä ainakaan vuoteen.
Just katselin et nettiautossa olisi myytävänä mun vanha mezeros edulliseen 229 kiloa.9 tonnia ehdin antaa ex-muijan rullailla kunnes piti vaihtaa auto ja muori nuorempaan.Kaks menkkaväliä ja autolla max. 10 000km kun vaihto on tehtävä.Tossa linkki jos joku haluaa ostaa poskihoitoprinsessan entisen kauppakassin.
ps, sisustassa voi olla jotain tahroja, mutta se on luonnontuotetta ;)
Yhden autoistani ostin 2010 400€. Nyt vastaavia myydään noin tonnilla. -87 corolla
Toisen -86 corollani ostin 2013 hintaan 250e. Vastaavat samaa tonnin luokkaa. Noita kumpaakaan ei ole enää oikein tarjolla.
-82 mitsubishin ostin 2009 satasella. Nyt myytävänä kolme vastaavaa luokassa 1300-3900e.
Hyviä kauppoja!
Yks kuuden ja yks kolmen tonnin auto pihassa. Toinen kolmen tonnin auto tallissa talveksi.
Näin suomessa. Täällä 10 vuotta vanha auto on uusi ja herättää kateutta. Järkyttävää... ja päättäjät haluaa autokantaa vielä vanhemmaksi keksimällä koko ajan lisää erilaisia maksuja.
Varmaan 400€. 😂 pieni vanha paska, mutta toimii ihan hyvin näin opiskelijalla.
Neljä tonnia, mukavasti kolmessa vuodessa karissut puolet arvosta.