Mikä olisi hauska auto? Haluaisin Minin mutta ne on niin kalliita.
5 henkilöä pitäisi mahtua joskus. Yleensä autossa vaan yksi henkilö takana. Ja auton pitäisi olla hauskan näköinen. Antakaa vinkkejä!
Kommentit (25)
Fiatit on ainakin naurettavan näköisiä.
TT audi,mutta ei mahdu kuin pieniä lapsia tai naisia taakse.
Mini on ihana! Mulla on toinen Mini Cooper menossa, enkä mitään muuta enää halua. Sopivan pieni ja näppärä kaupungissa, tukevan tuntuinen ja hyvä ajaa myös pitemmässä maantieajossa. Kyllä siitä laadusta ja mukavuudesta kannattaa vähän enemmän maksaa.
Millainen ihminen haluaa hauskan näköisen auton?
Ainiin, mun mies...
Vierailija kirjoitti:
Mini on ihana! Mulla on toinen Mini Cooper menossa, enkä mitään muuta enää halua. Sopivan pieni ja näppärä kaupungissa, tukevan tuntuinen ja hyvä ajaa myös pitemmässä maantieajossa. Kyllä siitä laadusta ja mukavuudesta kannattaa vähän enemmän maksaa.
Ihan hyvä jos tasaisilla teillä ajelee, mäkisellä mökkitiellä yhtä tuskaa.
Mini on ihan susi. Minulla jo toinen menossa, kun en ensimmäisestä vielä uskonut. Uudesta saakka on molemmissa ollut kaikenlaisia ongelmia. Nyt mittarissa n.50 000km (ikää 6v) ja viimeisin remontti kustansi 1300€. Tuo oli muutama kuukausi sitten ja taas auto korjaamolla. Ikinä ei enää Miniä. Sen verran on huono auto.
Uudempi VW kupla tai Alfa Romeon Giulietta, erinomainen auto vaikka Alfa Romeon vanha maine herättää monissa epäilyksiä. Mini itsellä ollut myös mielessä, toisaalta Volvolta ja Seatilta löytyy myös kivan näköisiä yksilöitä uudemmissa malleissa.
BMW 1-sarja tai Audi TT (coupe).
Ei ole mitään ompelukoneita ja kestää..
80-luvun toyota. tuollaiseen maalautat tulenlieskat kylkiin ja sissälle laitat riippumaan hajustetun joulukuusen.
En tiedä mikä on hauska, mutta vanha Renault on ainakin jännittävä. Ei tiedä koska hajoaa.