Kirjoitin täällä pari viikkoa sitten, että kävin työhaastattelussa ja jäi tunne, että meni hyvin
Ja että pelottaa, jos saankin sen työn kun jos en osaakaan mitään.
No arvatkaas. Sain kuin sainkin sen työn! Pitkä työttömyys on ohi ainakin hetkeksi. En voi uskoa todeksi!
Työt alkaa kuukauden päästä, joten on kuukausi aikaa tsempata itseäni (ja saada unirtymi kuntoon!), että hyvin se menee. :D
Apua... :)
Kommentit (17)
Onnea! :) Hyvin se menee. Jännitys on normaalia.
Kiitos! Taidan juoda tänään pullakahvit. :)
ap.
Onneksi olkoon! Hyvin se menee. Eka viikko voi jännittää, mutta sen jälkeen helpottaa. Arki alkaa asettua..
Onnea uudesta työpaikasta! :)
Kyllä se hyvin sujuu, alku joskus tahmeaa mutta sitten alkaa luonnistua!
Onnea! Ja älä huoli, kyllä sä sen työn opit. :)
Olipa iloinen uutinen :) Hieno juttu, AP! Aavistuksesi oli oikea :)
Ihanan positiivinen ketju! Onnea, ap!
Muistan aiemman ketjusi, AP - onneksi olkoon! Mukava kuulla hyviä uutisia :)
Samassa hengessä kerron tässä, että minullakin oli eilen todella positiivinen tapaaminen potentiaalisen työnantajan kanssa. Laitoin sinne avoimen hakemuksen enkä edes odottanut, että tapaaminen olisi varsinainen työpaikkahaastattelu, mutta työnantaja olikin sitä mieltä että osaamiseni on juuri sitä, mitä heillä tarvitaan ja jonka suuntaan firman palvelutarjoomaa halutaan kehittää! Kysyi jo palkkatoiveenikin ym. speksit. Kyseessä siis koulutustani vastaava asiantuntijaorganisaatio, ja myös minulle tuli firmasta ja työyhteisöstä todella hyvä mielikuva. Asian pitäisi ratketa seuraavien parin-kolmen viikon aikana, pitäkää peukkuja ;)
Onnittelut !
Itse jännään tuleeko kutsua työhaastatteluun ensi viikoksi,
Tosi hieno juttu! Onnea !!! Itsekin lopetan parin viikon päästä puolivuotisen työttömyyteni... mahtava fiilis kyllä 😀
Onnea!!!
Itsekin sain juuri työpaikan, kolmen vuoden työttömyyden ja masennuskausien jälkeen.
Ihanaa!
Mä tulen todella iloiseksi tällaisista ketjuista. Onnea kaikille!
Kiva lukea vaihteeksi positiivistä ketjua :)
Lämpimät onnittelut kaikille työpaikan saaneille! Itse täytyy jännätä vielä muutama päivä, että kutsutaanko haastatteluun. Toivon, ettei kaikki vaivannäköni tuon paikan suhteen ollut turhaa....
Onnea!