Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun aamuteeni.

Aamupallero
20.04.2017 |

Minun aamuteeni on isossa sulka ja ornamenttikuvioisessa teemukissa. Lipton Pear Chocolat. Istun pyöreän ruokapöydän ääressä juomassa teetä ja "aamukahviani" kokista. Söin palan kurkkua, jokusen mantelin ja lasillisen kookosjugurttia mustikoiden kera. Yksi kissoistani, punaraidallinen herra, istuu selkäni takana senkillä ja "harjaa" hiuksiani tassullaan samalla naukaisten. Jotakin asiaa sillä on, mutta en tähän päivään mennessä Ole oppinut ymmärtämään sen viestintää.

Oloni on ihanan seesteinen vaikkei ulkona paista aurinko. Ei väsytä yhtään. Olis pitänyt jo mennä töihin, mutta jäin vauvapalstalle jumiin :)

Kerro omasta aamustasi ja ajatuksistasi. Sama on vapaa 👍

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aamuteeni tänä aamuna kello 7.45 0,5l oranssista Koko-mukista. Tänä aamuna istuin ruokapöydän ääressä, aurinko paistoi ja välillä katsoin maisemaa ja välillä luin Mustat valkeat valheet -kirjaa. Söin eilen illalla kasaamani tuorepuuron ja pari ruisleipää juustolla ja kurkulla. Tee oli Forsmanin Talven taikaa

Vierailija
2/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti herätä jo pari tuntia sitten, mutta noh... Heräsin vasta yhdeksältä. Onneksi on vapaat työajat.

Aamutee on Keisarin morsian Teeman 0,4 desin mustasta mukista. Pari ruisleipää kaveriksi (olen aivan koukussa Vaasan ohut herkku -leipään!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä en ole ehtinyt juoda aamuteetä lainkaan. Nuorimmaisella on oksennustauti johon herättiin aamulla. Herätyskellona toimi yööööhhh....

Petivaatteet vaihtoon, pesuun, oksutyttö suihkuun, tkaisin vuoteeseen, itse suihkuun, vanhemmille lapsille aamiaista. Ny mietin otanko suoraan lounasta. Sellanen aamu.

Vierailija
4/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello soi. Raahustin unisena keittiöön ja laitoin vedenkeittimen päälle. Menin pissille. Takaisin keittiöön ja pikakahvia 2 tl mukiin, muumiaiheinen oli, liekö ollut Nuuskamuikkunen. Vettä päälle ja kermaa. Unisena tuijotin kahvikuppia ja lässytin koiralle että ihan just mennään. Kahvi mahaan, takki niskaan ja crocsit jalkaan, koira hihnaan ja pihalle. Ihana raikas pakkasaamu, peipposet laulaa ja joutsenen huutoa kuuluu. Kehoitus koiralle "pissi!" ja se tottelee. Lupaan sille että illasta lähetään piiiiiitkälle lenkille. Takaisin sisään. Vilkaisu peiliin, hiukset suht ok kuntoon, vaatteet päälle. Aamukakka pyrkii ulos, siis vessaan. Hommat hoidettua ulkovaatteet päälle ja ajamaan koti työpaikkaa. Matkan aikana herään, töissä lisää kahvia ja aamupalaksi leipä.

Vierailija
5/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kello 07:10 nappasin työmatkan varrelta mäkkäristä take away laten, kuten joka arkiaamu. Hörpin kävellessäni toimistolle, jossa työpöydän ääressä nautin sen loppuun kera eilisen feta-pinaatti-paprika -piiraan. Viinirypäleitä vähän ja omenan lohkoja oli myös. Yritän päästä kahvista eroon ja alkaa ottamaan termarimukiin teetä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 6:20, heräsin ennen sitä. Vähän aikaa haukottelin ja sit vessaan. Vaatteet päälle ja espressoa keittämään. Pakkasin eväät reppuun ja poltin tupakan, sitten pyörällä töihin. Olin ennen 7:ää töissä, ensimmäisenä niinkuin aina.