Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin kerrostalomummo vauhdissa

20.04.2017 |

Nyt oli pakko tehdä tunnukset ihan vaan että pääsen kiukkuani avautumaan.

Pääsin ennen puoltayötä viimein lähtemään kotiin vuorosta joka 11 loppuu, ja olen ihan hullun väsynyt. Päälle on tänään esim. helvetti oksennettu, joten luonnollisesti kun sisälle pääsin kiipesin suihkuun. Olin suihkussa ehkä 10-15 minsaa, ja sillä välin alakerran kiukkuinen kerrostalomummo on käynyt tiputtamassa postiluukusta heippa lappusen, jossa lukee kokonaan isoilla kirjaimilla "TALOYHTIÖN SÄÄNTÖJEN MUKAAN HILJAISUUS ALKAA KELLO 10 JA KOSKEE MYÖS VEDEN LASKEMISTA. MUUTKIN IHMISET VOI OTTAA HUOMIOON!!" ja nyt olen niin kiukkuinen että koko kroppa kihisee vaikka nukkumaan pitäisi mennä.

Siis oksennuksessako pitäisi sänkyyn mennä?! Kaikilla nyt ei vain ole helvetti sitä 8-16 työvuoroa, ja kyllä meillekkin kuulu helvetti soikoon oikeus käydä suihkussa työvuoron jälkeen!

ÄRSYTTÄÄ

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänne av:lle aina tullut näin paljon näitä suihkujuttuja. Tuntuu että tässä kuussa on oikein roppakaupalla ollut aloituksia jotka sivuavat jollain tavalla veden kulutusta, suihkussa käymistä tai putkien kohinaa jne...?????? Onko tämä suurikin ongelma monissa kerrostaloissa? Muistan kun eräässä kerrostaloyhtiössä (omistusasuntoja suurin osa) yhtiökokouksessa voivoteltiin erään asunnon suurta vedenkulutusta. Asunto kuului jollekin x ohjelmistotoimistolle. No, en nyt selvennä enempää mutta asia oli niin että aina asiakaskäyntien jälkeen käytiin suihkussa (you know). Kyllä huvitti tuo "ohjelmistotoimisto" siinä postiluukussa.

Vierailija
22/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka nillitätte tosta kymmenen minuutin suihkusta, teidän päälle ei vissiin koskaan oo yrjötty.. etenkin jos se yrjööminen on johtunu oksennustaudista ei mikään määrä suihkua tunnu riittävän, jokainen hiuskin tuntuu siltä, että se on varastoinu yrjöhiukkasia itteensä, ap selviyty hyvin lyhyellä suihkuttelulla mun mielestä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään toisten suihkukäynteihin ja sitten on enää vakeaa saada unta. Älkää melutko yöllä.

Käytä korvatulppia äläkä nillitä. Suihkussa saa käydä myös yöllä.

Vierailija
24/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikyttääjät <3. Meidän entinen naapuri kitisi, että ulko-ovesta ei saisi kulkea enää klo 21.30 jälkeen, sillä se häiritsi rasittuneen eläkeläisen elämää. Miehen työ loppui klo 24 ja minullakin klo 21 parinkymmen minuutin ajomatkan päästä kotoa, joten hieman hankalaksi olisi mennyt.

Vierailija
25/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään toisten suihkukäynteihin ja sitten on enää vakeaa saada unta. Älkää melutko yöllä.

Niin minäkin. Siksi nukun korvatulpat korvissa, koska ihmisillä on oikeus käydä suihkussa myös yöllä.

Vierailija
26/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi käydä ihmisten aikaan suihkussa? Ei ole mikään pakko käydä suihkussa juuri nimenomaan töiden JÄLKEEN myöhään illalla.

Vierailija
27/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi käydä ihmisten aikaan suihkussa? Ei ole mikään pakko käydä suihkussa juuri nimenomaan töiden JÄLKEEN myöhään illalla.

Ei todellakaan. Ihan hyvin voi odottaa aamuun, vaikka on juuri siivonnut muutamat noro-ripulit, pessyt pissatulehdusta potevan mummon pyllyn ja kaapinut kuivunutta oksennusta lattialta. Haittaako tuo, jos miehenkin naama on niin mustana metallitöiden jälkeen, että ei ihonväriä erota. Kyllä aamulla ehtii.

Vierailija
28/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene koskaan sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin käymättä ensin suihkussa, tulen sitten kotiin klo 3:30 baarista tai 23:30 sairaalasta töistä. tOtan suihkun myös, jos herään aamuviideltä selkä ja niska kipeänä ja jäykkänä -kuuma suihku rentouttaa kireitä lihaksia. Piste.

Ja puhtaat lakanat minulla on aina. 

Vierailija
29/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voit sanoa mummulle, ettei postiluukkuja saa kolistella klo 22 jälkeen..

Vierailija
30/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat suihkussa käymistä ja esität ettet mitään lappuja ole saanut.

Voit sano mummulle, jos juttelette, että olet hänen postiluukusta laittanut pahoitteluna ison tukun kahisevaa, eikö hän saanut sitä.

Sitten sillä menee joutusasti aika olemattomia seteleitä etsiessä ja kummastelet, kun hänen jättämät laput ovat hävinneet ja myös sinun. Jospa siellä kummittelee. Uliset yöllä suihkun jälkeen ja sanot, ettet ole suihkussa käynyt. Ehkä se taas oli kummitus.. uuuuu!!

Vierailija
31/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälläni oli sama ongelma 80-luvulla, yläkerran mummo tuli kiljumaan kun isä yövuoron jälkeen kävi suihkussa & söi. Isännöitsijä laittoi sitten porraskäytävään lapun  jossa luki tyyliin" suihkua saa käyttää myös yöllä hyvin perustein "  eikä valittajamummeli voinut muuta kuin kihistä kiukusta, kun isä ja migreeniä poteva naapurin rouva ottivat yösuihkujaan. 

Tulee mielikuva, että isä ja naapurin rouva olivat yösuihkussa yhdessä ,D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi