Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin kerrostalomummo vauhdissa

20.04.2017 |

Nyt oli pakko tehdä tunnukset ihan vaan että pääsen kiukkuani avautumaan.

Pääsin ennen puoltayötä viimein lähtemään kotiin vuorosta joka 11 loppuu, ja olen ihan hullun väsynyt. Päälle on tänään esim. helvetti oksennettu, joten luonnollisesti kun sisälle pääsin kiipesin suihkuun. Olin suihkussa ehkä 10-15 minsaa, ja sillä välin alakerran kiukkuinen kerrostalomummo on käynyt tiputtamassa postiluukusta heippa lappusen, jossa lukee kokonaan isoilla kirjaimilla "TALOYHTIÖN SÄÄNTÖJEN MUKAAN HILJAISUUS ALKAA KELLO 10 JA KOSKEE MYÖS VEDEN LASKEMISTA. MUUTKIN IHMISET VOI OTTAA HUOMIOON!!" ja nyt olen niin kiukkuinen että koko kroppa kihisee vaikka nukkumaan pitäisi mennä.

Siis oksennuksessako pitäisi sänkyyn mennä?! Kaikilla nyt ei vain ole helvetti sitä 8-16 työvuoroa, ja kyllä meillekkin kuulu helvetti soikoon oikeus käydä suihkussa työvuoron jälkeen!

ÄRSYTTÄÄ

Kommentit (32)

1/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes taloyhtiön säätämä hiljaisuus iltakymmeneltä ei voi olla liian ehdoton. Vessan saa vetää öisin ja suihkussa saa käydä.

https://www.uusisuomi.fi/asuminen/83031-lehti-ei-taloyhtiosi-ei-voi-kie…

Vierailija
2/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5232 kirjoitti:

Nyt oli pakko tehdä tunnukset ihan vaan että pääsen kiukkuani avautumaan.

Pääsin ennen puoltayötä viimein lähtemään kotiin vuorosta joka 11 loppuu, ja olen ihan hullun väsynyt. Päälle on tänään esim. helvetti oksennettu, joten luonnollisesti kun sisälle pääsin kiipesin suihkuun. Olin suihkussa ehkä 10-15 minsaa, ja sillä välin alakerran kiukkuinen kerrostalomummo on käynyt tiputtamassa postiluukusta heippa lappusen, jossa lukee kokonaan isoilla kirjaimilla "TALOYHTIÖN SÄÄNTÖJEN MUKAAN HILJAISUUS ALKAA KELLO 10 JA KOSKEE MYÖS VEDEN LASKEMISTA. MUUTKIN IHMISET VOI OTTAA HUOMIOON!!" ja nyt olen niin kiukkuinen että koko kroppa kihisee vaikka nukkumaan pitäisi mennä.

Siis oksennuksessako pitäisi sänkyyn mennä?! Kaikilla nyt ei vain ole helvetti sitä 8-16 työvuoroa, ja kyllä meillekkin kuulu helvetti soikoon oikeus käydä suihkussa työvuoron jälkeen!

ÄRSYTTÄÄ

Sano mummolle että ai klo 10, mun käsittääkseni klo22.

Mut juu tosiaan saapi käydä mihin aikaan vaan,jos pudottelee vielä lappuja sano että teet valituksen kotirauhan rikkomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sinä käydä suihkussa, hiljaisuuden aikanakin. Mutta ei se suihkussa käyminen varttia edellytä, muutamassa minuutissakin pesee tukan ja kropan. Yritä minimoida meteli, se on huomaavaista. Lappusen voit panna saman tien roskiin, älä siitä välitä.

Vierailija
4/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta nykyään kun mummotkin pyörii vauhdeissa. Sitä saa olla varovainen kun heippa laput ei enää riitä.

Vierailija
5/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu isännöitsijälle/taloyhtiön puheenjohtajalle ja pyydät tätä selventämään mummolle, että suihkussa saa käydä jos siihen on tarve, myös hiljaisuuden aikana. Mummon kanssa on itse turha ruveta tappelemaan, sillä hän tuskin sua uskoo.

Vierailija
6/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappu isännöitsijälle/taloyhtiön puheenjohtajalle ja pyydät tätä selventämään mummolle, että suihkussa saa käydä jos siihen on tarve, myös hiljaisuuden aikana. Mummon kanssa on itse turha ruveta tappelemaan, sillä hän tuskin sua uskoo.

Isännöitsijällä varmaan on parempaakin tekemistä kuin selvitellä asiakasyhtiöiden (joita voi olla kymmeniä) pikkukahinoita.

Ap voisi sen sijaan vaikka tulostaa tämän ja panna alakerran mummon postilaatikkoon, korostaen tussilla kappaleen "Yöllä töistä palaava saa käydä suihkussa, eikä siihen voi puuttua taloyhtiön omilla määräyksillä.

Yörauha ei siis tarkoita täyshiljaisuutta."

http://www.is.fi/asuminen/art-2000000732334.html

t. 3

Vierailija
7/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittaisin lapun jatkoksi "anteeksi tästä mutta olin saanut oksennusta päälleni ja oli pakko käydä suihkussa" ja laittaisin sen talon ilmoitustaululle

Vierailija
8/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitäkään kannata avata joka päivä, uskotaan jo, jokaisella on oikeus  aamuyöllä ottaa vaikka 4 tunnin suihku.

Vierailija
9/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoittaisin lapun jatkoksi "anteeksi tästä mutta olin saanut oksennusta päälleni ja oli pakko käydä suihkussa" ja laittaisin sen talon ilmoitustaululle

Lisäisin tuohon vielä että sai nimenomaan töissä oksennusta päälleen ettei kukaan ala nillittää että mitäs rymysit kännissä.

t. ohis

Vierailija
10/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa saa käydä ja ruokaa saa laittaa keskellä yötä, vaikka ei ole mitään syytä. Tai vaikka jos haluaa ärsyttää typeriä naapureita. Kuuluu normaaliin elämiseen.

Vierailija
11/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli sama ongelma 80-luvulla, yläkerran mummo tuli kiljumaan kun isä yövuoron jälkeen kävi suihkussa & söi. Isännöitsijä laittoi sitten porraskäytävään lapun  jossa luki tyyliin" suihkua saa käyttää myös yöllä hyvin perustein "  eikä valittajamummeli voinut muuta kuin kihistä kiukusta, kun isä ja migreeniä poteva naapurin rouva ottivat yösuihkujaan. 

Vierailija
12/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijällä varmaan on parempaakin tekemistä kuin selvitellä asiakasyhtiöiden (joita voi olla kymmeniä) pikkukahinoita.

Ap voisi sen sijaan vaikka tulostaa tämän ja panna alakerran mummon postilaatikkoon, korostaen tussilla kappaleen "Yöllä töistä palaava saa käydä suihkussa, eikä siihen voi puuttua taloyhtiön omilla määräyksillä.

t. 3

VÄÄRIN. Nimenomaan nykyään monet mm.vuokranantajat ja muutkin haluavat järjestää ja tarjoavat asukkaille sovittelupalvelua, jotta vältyttäisiin riitojen paisumiselta ja turhilta oikeusjupinoilta. Se on nimittäin taloyhtiöidenkin etu, että siitä pysyy hyvä maine.

Eli AP säästä lappu ja ole yhteydessä isännöitsijään rauhallisesti eli rauhoitu ensin. Saat käydä yöllä suihkussa, henkilökohtaista hygienaa ja sen ylläpitoa ei voida lailla kieltää. Hiljaisuuden aikana saa viettää myöskin tavallista elämää, mutta mahdollisimman vähin äänin. Eli tarkoittaa käytännössä sitä ettei musa pauhaa täysillä, heiluta imurin varressa, huudeta tai kiljuta, eikä muutenkaan suoriteta mitään remonttihommia tai vastaavia etc.

Vierailija
13/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kurpalle viesti että suihkussa käynti on sallittua koska vaan. Muuta mummu pois jos et kestä!

Vierailija
14/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 3

Isännöitsijällä on varmaan tekemistä joo, mutta heidän toimenkuvaansa kuuluu pitää hullut jurissa. Turha itse tapella näiden mummojen kanssa, ne on niin sekopäitä. T. Itsekin mummo

Vierailija
15/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin minusta 15 min suihku on liian pitkä. Muutoin samaa mieltä.

Vierailija
16/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonajat lienee 23 ja 22, ei 11 ja 10. Mutta oli miten oli, kyllä suihkussa saa käydä. Hiljaisuus ei tarkoita sitä ettei mitään ääniä saisi kuulua. Mä en noteeraisi mummelia mitenkään tai vaihtoehtoisesti pyytäisin isännöitsijää laittamaan hänet kuriin ja lopettamaan laput.

Vierailija
17/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ite tömistäny jollain kepillä lattiaan mummolle takaisin. :D

Vaikka se ei kannata.

Vierailija
18/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltikin minusta 15 min suihku on liian pitkä. Muutoin samaa mieltä.

Vaan jos suihkun ottajasta tuon mittainen tai pidempi suihku on ok niin siihen ei ole kellään mitään sanomista.

Vierailija
19/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työpaikallasi suihkuun! Jos työ on sellaista, että voi likaantua, on oltava suihku lain mukaan.

Vierailija
20/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään toisten suihkukäynteihin ja sitten on enää vakeaa saada unta. Älkää melutko yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan