Tiesittekö, että Marie Kondo (=KonMari) on myös äiti?
Minä en ja voin vain kuvitella miten anti-konmaristien alahuuli alkaa väpättää raivosta, kun paljastui ettei Marie olekaan "pelkkä japanilainen tytönheitukka, joka tienaa liikaa rahaa" :D
Mariella on myös älyttömän ihana ja rauhoittava ääni, hän on Tim Ferrisin vieraana jos haluatte kuunnella mitä se konmari on ihan konmarin itsensä suusta..
Ja mikä haterseja vielä enemmän ärsyttää on varmaan se, että koko ajan koulutetaan konmarittaja-neuvojia eli kohta niitä on meilläkin ja joku suomalainenkin sitten tienaa rahaa! OH NO :DDD
Kommentit (24)
Voin kertoa, että pienissä rasioissa pystyviikatut alushousut tuottavat minulle suunnatonta riemua päivittäin! Aiemmin ne olivat ihmellisissä mytyissä ja palloissa ja veivät paljon enemmän tilaa. Iloa tuottaa myös se, että kaikki ovat kauniita ja ehjiä, koska heitin kaikki kamaluudet ja epämukavuudet roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedättehän, miksi konmaritus on japanilaisten keksintö? Siksi, että niiden asunnoissa on oikeasti todella vähän tilaa, perheet asuvat suomalaisittain todella ahtaasti. Sinne ei todellakaan kaivata ylimääräisiä tavaroita. Suomessa on eri juttu, kun kaksi ihmistä asuu 200 neliön asunnossa..
Ihanko totta? Taidat olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedättehän, miksi konmaritus on japanilaisten keksintö? Siksi, että niiden asunnoissa on oikeasti todella vähän tilaa, perheet asuvat suomalaisittain todella ahtaasti. Sinne ei todellakaan kaivata ylimääräisiä tavaroita. Suomessa on eri juttu, kun kaksi ihmistä asuu 200 neliön asunnossa..
Pitäisi puhua yksikössä, sillä Marie itse sen keksi.
"Tää Huashiki tuottaa mulle Iloo, tää Jakusaki ei, tervemenoa."