Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko salaa otettu, jos joku tuntematon mies kehuu kannujasi tai pylleröäsi?

Vierailija
19.04.2017 |

Suoraanhan sitä ei tietenkään tule myöntää, mutta aiheuttavatko nuo kommentit mielihyvää pinnan alla?

- kehujamies

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Inhottaa. Tulee sellainen näytösponi -olo. Vihaan noita "hyvä perse!!" huuteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon näin tapahtuvan

T. Muhkeiden peppujen kehuja

Vierailija
4/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jos kehujamies on itse viehättävä. Mitä todennäköisimmin näin ei ole.

Vierailija
5/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannujasi tai pylleröäsi"?! Hyi helvetti.

Vierailija
6/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan miltä eri ruumiinosani näyttävät, en tarvitse vahvistusta asialle. 

Vierailija
7/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos näin tapahtuu, sanon aina sille urpolle: Sinullakin on tuollainen ihana herkullinen perse ja kivat rinnat.

Vierailija
8/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannut" ja "pylleröt"?

Kuka täysjärkinen mies yleensä käyttää tuollaisia termejä? Ja vielä kuvittelee, että ne olisivat jotenkin imartelevia kenellekään naiselle. Saati vielä jonkun vieraan suusta kuultuina??

Vierailija
9/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja jos käytät sanaa "pyllerö", saat pataan.

Vierailija
10/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkö olen ainoa joka on?

Vierailija
11/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos annan ulkopuolisille, ventovieraille ihmisille oikeuden ja vallan kommentoida ulkonäköäni ja vaikuttaa itsetuntooni, niin silloin annan heille oikeuden ja vallan myös kommentoida negatiivisesti. En näe yhtäkään syytä, miksi tekisin niin. Ulkonäköni ei kuulu kenellekään muulle, ei hyvässä eikä pahassa.

Vierailija
12/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkö olen ainoa joka on?

Pyllerösi edessä oleva penis saattaa vaikuttaa asiaan, samoin hämmästyttävän terhakat mieskannusi.

Vierailija
13/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, jos joku huutelisi "kiva pyllerö!" XD Sitä kyllä sattuu, että joku on kehunut asuani sillä tavalla, että on käynyt ilmi, että hän itseasiassa pitää siitä, miltä takamukseni näyttää siinä. Nämä siis ovat olleet itsekin hyvännäköisiä miehiä, joilla muuten on käytöstavat kunnossa, ei niitä huutelijoita. En minä siitä nokkiinikaan ota.

Vierailija
14/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa alkeellisen ja seksistisen kuvan jos kehuu noin intiimejä kehonosia. Sama kuin jos nainen kehuisi miehen muhkeaa etumusta. Ei järin sivistynyttä.

Vierailija
15/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi kenenkään tuntemattoman suusta. Joltain naiselta joskus kuulin salin pukkarissa kommentin et hyvä takapuoli, ja se meni niukasti läpi koska, noh, pukkarissa pukeutuessa on ehkä vähän intiimimpi ja välittömämpi tunnelma ja kyse oli naisesta. Ympäristö oli oikea. Olin otettu.

Muussa ympäristössä ja miehen suusta sanottuna se tuskin tekisi muuta kuin ällöttäisi.

Vierailija
16/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ilahdun! Hoitotyössä esim. kuulee kaikenlaista, ja otan aina huumorilla kommentit. Hyviä kommentteja aina kaikki. Miksi naiset otatte kaiken aina niin vakavasti? Meillä on töissä näitä mielensäpahoittajia, jotka ovat samalla niin tärkeitä.

Vierailija
17/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, jos joku huutelisi "kiva pyllerö!" XD Sitä kyllä sattuu, että joku on kehunut asuani sillä tavalla, että on käynyt ilmi, että hän itseasiassa pitää siitä, miltä takamukseni näyttää siinä. Nämä siis ovat olleet itsekin hyvännäköisiä miehiä, joilla muuten on käytöstavat kunnossa, ei niitä huutelijoita. En minä siitä nokkiinikaan ota.

Siinä Onkin vissi ero kehuuko imartelevaa mekkoa vai hyvää persettä.

Vierailija
18/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että vieraat tirkistelevät paikkojani. Niitä on kyllä vaikeaa sen vaatevuoren alta nähdäkään joten kertoo poikkeuksellisesta pakkomielteestä ja perversiosta jos näkee jotain. Mulla oli muuten perseessä joskus aikoinaan lappu: Jos näet lukea tämän, olet liian lähellä :D

Vierailija
19/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa alkeellisen ja seksistisen kuvan jos kehuu noin intiimejä kehonosia. Sama kuin jos nainen kehuisi miehen muhkeaa etumusta. Ei järin sivistynyttä.

Juuri näin. Pidän ihmistä härskinä ja typeränä, enkä todellakaan ilahdu. Kehostani pidän kyllä, ja siksi ei kiinnostakaan ala-arvoiset kommentit.

Vierailija
20/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiinaLeena kirjoitti:

Tottakai ilahdun! Hoitotyössä esim. kuulee kaikenlaista, ja otan aina huumorilla kommentit. Hyviä kommentteja aina kaikki. Miksi naiset otatte kaiken aina niin vakavasti? Meillä on töissä näitä mielensäpahoittajia, jotka ovat samalla niin tärkeitä.

Kaikki ei halua olla niin kynnysmattoja kuin sinä.