Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, miten kestätte yksinäisyyttä? Ilman kumppania?

Vierailija
19.04.2017 |

Minusta kaikki tuntuu jotenkin turhalta ja merkityksettömältä, kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa. Ruuanlaitto, elokuvien katselu.. Yksin kaikki on vaan vähän masentavaa. Ei huvita tehdä mitään vain itseään varten.
Tarvitsisin jotain apua tähän tilanteeseen.. :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoahan tämä on. Olen 23 ja tammikuussa muutin ensimmäistä kertaa ihan omaan kämppään, exän kanssa asuin melkein viisi vuotta, sitä ennen lapsuudenkodissa. Ai että kun on haudanhiljaista ja täysin unohdettu olo, ihan, kuin eläisin täysin eristyksissä muusta maailmasta, miten ihmeessä tähän muka voi tottua?!

Haluan äkkiä uuden miehen ja takaisin avoliittoon, tässähän menee järki!

Vierailija
22/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut vasta vähän aikaa sinkku? Itse erosin puoli vuotta sitten pitkästä parisuhteesta ja voin myöntää, että en ole vielä tottunut yksinoloon. Kavereita minulla on paljon, mutta se ei tietenkään ole sama asia. Yksinäisyys tuntuu luissa ja ytimissä. Kuulemma se helpottaa ajan kanssa. Toivotaan näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin hirressä jos en pientä yksinäisyyttä kestäisi.

Vierailija
24/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin juuri sinkuksi ja nyt aijon nauttia siitä yksinäisyydestä hetken aikaa :) Ja ystävät ovat toki tärkeitä, heidän kanssa voi mennä ja tehdä jakaa elämän ilot ja surut :) 

Vierailija
25/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että se kumppanin puute ajaa hulluuteen, niin siitä suuremmalla syyllä kannattaisi vielä viettää aikaa ihan sinkkuna, itsekseen. Jollei viihdy itsensä kanssa ja löydä elämästä merkityksellisyyttä ilman parisuhdetta, niin ei sitä löydä parisuhteessakaan, tai on ainakin vaarana muotoutua riippakiveksi kumppanille.

Vierailija
26/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haastavaa se on, varsinkin kun on kokenut muutaman hyvän parisuhteen ja kokee itsensä todella parisuhdeihmiseksi. Ikää n 30, miespuolinen. On tullut mentyä ulkomaille, kokeiltua kivoja harrastuksia ja mitä vielä, mutta ei se ole yksin tai kaverienkaan kanssa ihan sama. Muuttojen myötä töiden perässä vieläpä ei ole edes ystäväpiiriä motivoitunut luomaan. Onneksi on pari ystävää (eri puolilla Suomea).

Nuorempana n21-25 oli ihan eri meininki. Sitten kun lopetti alkoholilla juhlimisen ja sellaisen meiningin niin eipä enää löytynyt samanlaista niin helposti, mikä johtuu tosin osittain varmaan omasta passiivisuudestakin. Ei onnea voi toisen odottaa tuovan. Ne on ne jaetut hetket ja sitten se kun saa antaa toiselle itsestään. Toivottavasti loppuu kohta tämä sinkkuus. Yksinäisyys todella alkaa olla sen suhteen koettu, nähty ja itselle huonoksi havaittu.

Tsemiä kaikille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi