Millonkohan tästä häpeästä pääsee yli
Pääsiäisenä kolmen kimppaa laskettelukeskuksessa, minä tj ja kaks koodaria. Nyt töissä pari päivää oon vaan halunnu ottaa loparit, ukot taputtelee toisiaan selkään ja vinkkailee silmää. Ihan ku kaikki tietäs...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntui hyvältä niin oli se varmasti sen arvoista. Ite meinasin aikoinaan ottaa loparit kun firman pikkujouluissa panin pomon molempia tyttäriä ( en kylläkään yhtaikaa) ja pomo alkoi seuraavalla viikolla vittuilemaan pikkujouluista. Ajattelin silloin että se oli jotenkin hoksannut mut muutaman päivän päästä selvis että se luuli mun panneen firman sihteeriä (pomon sisko) joka oli serkkupojan hoito...
Mulla vähän samantyylinen juttu, mutta pikkufirmassa oli kaksi omistajaa. Köyrin pikkujoulureissuilla molempien tyttäret, joista toinen oli vielä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Unohtuuko tää jos oon vaan hiljaa? Puhuuko noi ukot tästä kenellekään, esim täällä töissä? Voinko luottaa et tää ei tuu esiin?
Ketä oikeesti kiinnostaa? Pane ketä panet, jos joku kysyy niin sano että mä panin koska mä voin. Tää on ihan yhtä loistava juttu kun venäläinen maksullinen nainen joka uhkasi tehdä rikosilmoituksen kun asiakas yritti tingata toimituksen jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntui hyvältä niin oli se varmasti sen arvoista. Ite meinasin aikoinaan ottaa loparit kun firman pikkujouluissa panin pomon molempia tyttäriä ( en kylläkään yhtaikaa) ja pomo alkoi seuraavalla viikolla vittuilemaan pikkujouluista. Ajattelin silloin että se oli jotenkin hoksannut mut muutaman päivän päästä selvis että se luuli mun panneen firman sihteeriä (pomon sisko) joka oli serkkupojan hoito...
Teillä taitaa olla aika pienet piirit siellä Kyrvätperällä?
Aika moraalitonta touhua. Tuota saakin hävetä. Halusitko saada ns. jakorasian maineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samantyylinen juttu, mutta pikkufirmassa oli kaksi omistajaa. Köyrin pikkujoulureissuilla molempien tyttäret, joista toinen oli vielä naimisissa.
Mahtavaa. Näin niitä lastenlastenlapsille kerrottavia tarinoita syntyy :) oisit koittanu vielä vaimot mukaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtuuko tää jos oon vaan hiljaa? Puhuuko noi ukot tästä kenellekään, esim täällä töissä? Voinko luottaa et tää ei tuu esiin?
Ketä oikeesti kiinnostaa? Pane ketä panet, jos joku kysyy niin sano että mä panin koska mä voin. Tää on ihan yhtä loistava juttu kun venäläinen maksullinen nainen joka uhkasi tehdä rikosilmoituksen kun asiakas yritti tingata toimituksen jälkeen :)
koska toinen on 20 v vanhempi kuin minä ja toinen aika paljon "huonompi"kuin minä. Tiedän että kuulostaa tyhmältä mut oli multa aika pohjanoteeraus. Ja oon vielä kännissä ollut ihan ku kissa keväällä nelinkontin niiden edessä eivvvv x(((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käännytin taannoin firman pikkujouluissa sekä pomon sihteerin että pomon tyttären lesboks. Oi niitä aikoja! Enää ei taida onnistua, kun on noita vuosia sen verran tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa olla aika pienet piirit siellä Kyrvätperällä?
Pienet oli piirit mutta paikkakunta ei valitettavasti ollut kyrvätperä vaan Valkeakoski (tampereen ja hämeenlinnan puolivälissä)
Pääsispä joskus isoon firmaan töihin. Sellaiseen, missä järjestetään pikkujouluja. Kun aina tarinoissa kaikki saa pikkujouluna.