Millonkohan tästä häpeästä pääsee yli
Pääsiäisenä kolmen kimppaa laskettelukeskuksessa, minä tj ja kaks koodaria. Nyt töissä pari päivää oon vaan halunnu ottaa loparit, ukot taputtelee toisiaan selkään ja vinkkailee silmää. Ihan ku kaikki tietäs...
Kommentit (31)
Kolmen kimppa mutta teitä olikin neljä?
Tärkein panos mitä nainen voi työyhteisölle antaa. Toivottavasti saat bonukset :)
Vierailija kirjoitti:
Ap ja kaks koodaria. Mistä sä sen neljännen keksit?
Oliko koodarit pullonpohjalaseilla ja sarjakuvapaidoilla varustettuja finninaamaisia nörttejä?
Neljäs oli tj? Jos ap on itse tj miksi hän otttaisi loparit?
Vierailija kirjoitti:
Oliko koodarit pullonpohjalaseilla ja sarjakuvapaidoilla varustettuja finninaamaisia nörttejä?
Taitaa olla nykyään sitä yhteiskunnan kermaa. DI:t jo nuorena varakkaita. Komeitakin ainakin meillä....
Vierailija kirjoitti:
Tärkein panos mitä nainen voi työyhteisölle antaa. Toivottavasti saat bonukset :)
Tj saa aina, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se neljäs oli? Ap + 2 koodaria = 3
Nyt tuli kuule aika alkeellinen moka, ei oikein lähde lentoon. 1/5.
Kaikki laskivat laastit uumeniisi?
Kerro ukollesi ja koodarien vaimoille.
Löysin roskiksesta aamulla vaan yhen kumin. Joten ei hyvä.. :(((
Vierailija kirjoitti:
Neljäs oli tj? Jos ap on itse tj miksi hän otttaisi loparit?
Ihan yhtälailla toimitusjohtaja voi olla yrityksessä vaan töissä.
Jos tuntui hyvältä niin oli se varmasti sen arvoista. Ite meinasin aikoinaan ottaa loparit kun firman pikkujouluissa panin pomon molempia tyttäriä ( en kylläkään yhtaikaa) ja pomo alkoi seuraavalla viikolla vittuilemaan pikkujouluista. Ajattelin silloin että se oli jotenkin hoksannut mut muutaman päivän päästä selvis että se luuli mun panneen firman sihteeriä (pomon sisko) joka oli serkkupojan hoito...
Minä tj = kertoja on tj
Minä, tj = kertoja ja tj
Unohtuuko tää jos oon vaan hiljaa? Puhuuko noi ukot tästä kenellekään, esim täällä töissä? Voinko luottaa et tää ei tuu esiin?
Voitko sä ap kysyä niiltä koodareilta, ovatko juorunneet töissä. Monet miehetkin on kovia juoruamaan. Asian olisi pitänyt jäädä vain teidän kolmen väliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tj (?) ei osaa kirjoittaa ja sinä et ymmärrä lukemaasi.
Taattua av-palstaa!
Pääset häpeästä yli kun menet joku kerta kahvihuoneeseen jossa kaikki on paikalla. Osoita niitä kahta miestä ja näytä parin sentin pituuttaa sormiesi välissä ja purskahda raikuvaan nauruun. Se loppuu siihen. :D