Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämiehen äitisuhde

Vierailija
19.04.2017 |

Oma aviomieheni lukeutuu otsikossa mainittuun miestyyppiin. Onko kenelläkään tietoa, onko näiden miesten äitisuhteesta tehty kattavaa tutkimusta? Millään kielellä? Kiinnostaisi tosi paljon saada tietoa aiheesta.

Oman mieheni äiti ulkoisti äidin tehtävät omalle äidilleen melko pian ainokaisensa syntymän jälkeen. Mummo teki ruuat, vei leikkipuistoon, leikki, ja peitteli joka ilta sänkyyn nukkumaan. Mieheni ei esimerkiksi koskaan ole nukkunut oman äitinsä vieressä vaan mummon. Oma äiti polvistui lattialle ainoastaan pesemään lattiaa. Leikkiä hän ei poikansa kanssa halunnut. Imettäminen tuntui kuulemma niin vastenmieliseltä että teki mieli itkeä. Sitä ei kuitenkaan voinut ulkoistaa omalle äidilleen...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmaise mitään tunteita äidin soittaessa.

Vierailija
22/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Äiti on täydellinen. Poika esittää hänelle täydellistä. Sama toisen naisen seurassa, vaimo on se paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pettävän ex-miehen äitisuhde oli mielenkiintoinen. Minulle oli aivan hirviö anoppi, mutta poikansa käytöksessä ei nähnyt mitään vikaa. Mies siis käytti runsaasti alkoholia, oli kännissä väkivaltainen ja paskat nakkasi minusta tai lapsestaan. Olipa tosi ihanaa olla joulupöydässä anopilla kuuntelemassa sitä lässytystä "äidin pikku pete". Anoppi toisti samaa kaavaa myös muiden lapsiensa kanssa. Kaikki eronneita, katkeria ihmisiä ja viina/pilvi maistuu. Ja jokaisella muka ainoastaan huono entinen vaimo/mies.

Ei oo todellista, että itse teet LAPSEN tuollaisen kanssa, ja sitten sinulla on otsaa arvostella muita jostain viinasta tai pilvestä. Etköhän se suurin pässi pöydässä ollut sinä itse.

Meillä ei ole yhteistä lasta. Miehellä on edellisestä liitostaan, jonka muuten pilasi pettämällä ja ryyppäämällä ja riehumalla. Minä kyllä vietin paljon aikaa miehen lapsen kanssa, varmasti enemmän kuin mies itse. Mukava poika. Jolla on taas uusi äitipuoli.

Vierailija
24/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pettävän ex-miehen äitisuhde oli mielenkiintoinen. Minulle oli aivan hirviö anoppi, mutta poikansa käytöksessä ei nähnyt mitään vikaa. Mies siis käytti runsaasti alkoholia, oli kännissä väkivaltainen ja paskat nakkasi minusta tai lapsestaan. Olipa tosi ihanaa olla joulupöydässä anopilla kuuntelemassa sitä lässytystä "äidin pikku pete". Anoppi toisti samaa kaavaa myös muiden lapsiensa kanssa. Kaikki eronneita, katkeria ihmisiä ja viina/pilvi maistuu. Ja jokaisella muka ainoastaan huono entinen vaimo/mies.

Mun ex- miehen äiti oli juuri samanlainen. Vika oli aina kaikissa muissa, paitsi anopin mielestä hänessä ja hänen pojassa. Lapsuus oli ollut huono. Miesystävät vaihtui ex- anopilla ja aina siksi aikaa omat lapset unohtui. Ja ne miehet vaihtui usein. Kun ex- anopilla miehen kanssa meni jokaisen kanssa poikki, niin aikuisen pojan olisi pitänyt olla pitämässä seuraa ja milloin mitäkin. Tarve lähti siis aina äidistä, eikä mitä hänen lapset olisi tarvinneet. Ex- anoppi oli myös kova valehtelemaan ja manipuloimaan ihmisiä. Kiristi rahaa pojaltaan niin hyvällä kuin pahallakin. Niin tuli pojasta patologinen valehtelija, eli kaksoiselämää pettäen eri naisten kanssa minua. Lopulta jäi kiinni ja tajusin jättää hänet.

Vierailija
25/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miehelleni viihdettä. Äitikin tarjoaa todellisen keskusteluyhteyden sijaan elokuvia ja matkoja.

Vierailija
26/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehelleni viihdettä. Äitikin tarjoaa todellisen keskusteluyhteyden sijaan elokuvia ja matkoja.

I'm not here for your entertainment, it's you and your hand tonight!

Vierailija
27/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä jollain äitisuhteella on? Pettäjä (ja näköjään myös petetty) kyllä löytää syyn aina jostain muualta kuin pettäjästä itsestään. Ei se lapsuutta vatvomalla mihinkään muutu, pettäjä on pettäjä.

Vierailija
28/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä jollain äitisuhteella on? Pettäjä (ja näköjään myös petetty) kyllä löytää syyn aina jostain muualta kuin pettäjästä itsestään. Ei se lapsuutta vatvomalla mihinkään muutu, pettäjä on pettäjä.

Yksin pettäjän syytä pettäminen toki aina on ja mieheni on tästä samaa mieltä. Siksi kaipaisinkin tutkimustietoa syistä pettämisen takana. Ei löytynyt tämän avauksen myötä.

Se, millainen lapsuus tuottaa petollisen aikuisen on tieteellisessä mielessä kiinnostava kysymys.

Ap

Vierailija
29/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei tule petttäjiä- johtuen moraalikasvatuksesta, kasvatuksesta ylipäätään, vanhempien antamasta parisuhde mallista ja kiintymyssuhteesta. Mutta voin itse ainakin havaita yhtäläisyyksiä välttävän/ turvattoman kiintymyksen kriteereistä ja minua usein pettäneestä ex- miehestä. T: aiemmin kommentoinut

Vierailija
30/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies myös krooninen sarjapettäjä. Suhde äitiin erittäin läheinen, jopa symbioottinen. Petti minua mm. äitinsä kodissa.

Vierailija
31/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isäsuhde on petetyllä naisella joka ei jätä sitä sikaa?

Vierailija
32/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ex-mies jolla pettäjätausta, minua ei kyllä tietääkseni pettänyt mutta ei kyennyt myöskään sitoutumaan kun ahdisti niin paljon. Isänsä täysin hyljännyt perheen kun mies oli 2. Kyllä sillä isäsuhteella on pojalle ja miehelle iso merkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi