Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä usein kiukuttelevalle vaimolle?

Vierailija
19.04.2017 |

En enää tunnista vaimoa samaksi naiseksi, jonka kanssa menin naimisiin. Hän on lähes joka viikko pahalla päällä, kiukuttelee ja voi henkisesti pahoin. Viime viikonloppuna järjestin meille rentouttavan matkan ajatellen että voimme jutella ja nauttia yhteisestä ajasta yhdessä. Aluksi tämä näytti toteutuvan mutta jo lauantai-aamuna vaimo oli herännyt aamuyöstä ja itki hillittömästi. Lohdutin ja tiedustelin syytä, mutta vaimo yritti työntää minut pois eikä vastannut mitään. En päästänyt häntä pois tilanteesta, joten menimme takaisin nukkumaan. Herättyämme vaimo ei syönyt aamupalaa ja huomasin kuinka hänen katseensa oli täynnä tyhjyyttä. Liikaa kehumatta itseäni, olen mielestäni hyvä mies ja teen aina parhaani, jotta meillä olisi asiat hyvin. Enää en tiedä auttaako tässä mikään muu kuin terapia, vaikka ei liitto kriisissä ole vaimon temppuiluista huolimatta. Kismittää kieltämättä, että loma meni pilalle, mutta katsoin parhaaksi olla syyttelemättä ettei synny turhaa riitaa. Minua alkaa pikkuhiljaa väsyttää tämä tilanne ja haluaisin, että suhteessa on kaksi tasapainoista aikuista enkä minä joutuisi aina altavastaajaksi vaimon kanssa. Uutena asiana vaimolla on tullut jatkuva valitus kaikesta, rouva on milloin mistäkin tyytymätön eikä edes kiittänyt matkasta, vaikka kaikkeni yritin. Kiukuttelee kuin mikäkin pikkulapsi, joten hermot alkavat olla kireällä enkä minäkään ole enää niin iloinen kuin normaalisti. Viimeisin tempaus matkan jälkeen oli kun vaimo yksin päätti häipyä makkarista ja nukkuu nykyään yksin vierashuoneessa ja on ankarasti kieltänyt minua menemästä sinne. Tämä ei ole enää normaali parisuhde eikä liitto. Mitä tässä voi tehdä? Haluan "vanhan normaalin" vaimon takaisin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänelle on sattunut jotain, tai olet tietämättäsi loukannut häntä jollain todella ikävällä tavalla? Masentuneelta ja surulliselta vaikuttaa, silloin myös ärtyy helpommin ja on vaikeaa nukkua.

Vierailija
2/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi vaikuttaa masentuneelta. 

Masentuneelle ei välttämättä merkitse mitään, mitä toiset sanovat tai tekevät, koska he ovat omassa maailmassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi mies, täällä epäiltäisiin sen olevan uskoton.

Mä kehottaisin kysymään asiasta, vaikka se ei olekaan mies. Ja pitäähän sun joka tapauksessa kysyä siltä, mikä mättää, voit tuoda sivusuhteen yhtenä vaihtoehtona esiin.

Oletko sä jutellut sen kanssa asiasta vielä? Mitä vaimo sanoo?

Vierailija
4/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan samanlaista,aivan kuin olisin itse kirjoittanut.

Minä olen heittänyt pyyhkeen jo kehään enkä edes yritä tehdä vaimon kanssa yhtään mitään.

Meillä on ikävä kyllä lapsi,ilman sitä olisin ulostanut muijan jo aikoja sitten.

En osaa muuta neuvoa antaa kuin,vaihtamalla paranee.

Vierailija
5/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kehottaisin kysymään asiasta, vaikka se ei olekaan mies. Ja pitäähän sun joka tapauksessa kysyä siltä, mikä mättää, voit tuoda sivusuhteen yhtenä vaihtoehtona esiin.

Meillä vaimo ei suostu edes puhumaan mistään,sitä aina väsyttää,televisiosta tulee joku ohjelma ym. On alkanut menemään lapsen kanssa aikaisin nukkumaan ettei joudu olemaan kahdestaan mun kanssa,muutenkin vetää lasta väliin ettei voi vaimolle avautua mistään.

Vierailija
6/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei ole, niin nostaisin kytkintä. 

Vierailija
7/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan asian puheeksi tänäiltana. Näin ei voi enää jatkua, se on varma ja omat taidot ei enää riitä ratkomaan ongelmia. Pelästyin, kun mainitsit pettämisen, mutta vaimo ei kyllä vaikuta sellaiselta naiselta joka pettäisi.

Vierailija
8/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vaimosi on pettänyt sinua eikä enää halua sinua

Vierailija
9/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia? Jos ei ole, niin nostaisin kytkintä. 

Emme ole kumpikaan vaimon kanssa luovuttajia, joten en aio nostaa kytkintä ja lapsia ei ole. Tämä on ensimmäinen iso koettelemus liitossamme.

Vierailija
10/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo ei suostu edes puhumaan mistään,sitä aina väsyttää,televisiosta tulee joku ohjelma ym. On alkanut menemään lapsen kanssa aikaisin nukkumaan ettei joudu olemaan kahdestaan mun kanssa,muutenkin vetää lasta väliin ettei voi vaimolle avautua mistään.

Tosi kurjaa.  Sun pitää saada sun vaimo tajuamaan, että puhuminen on pakko, tai teidän suhde on mennyttä. Ei ehkä juuri sillä hetkellä, kun sä haluat, mutta lähiaikoina on voitava sopia hetki, jona ei väsytä eikä televisiosta tule mitään. Lapsen viet hoitoon siksi aikaa, kun juttelette (jos se on niin pieni, ettei pärjää yksin). 

Ei se voi vältellä loputtomiin. 

Vierailija
11/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan asian puheeksi tänäiltana. Näin ei voi enää jatkua, se on varma ja omat taidot ei enää riitä ratkomaan ongelmia. Pelästyin, kun mainitsit pettämisen, mutta vaimo ei kyllä vaikuta sellaiselta naiselta joka pettäisi.

Hyvä, että otat. En sano, että se on pettämistä, enhän minä tiedä. Tunnistin vain oirekimpun (pahantuulisuus, tiuskinta, välttely) sellaiseksi, että raati täällä epäilee uskottomuutta silloin, kun kohteena on jonkun mies.

Viime kädessä ainoa tapa selvittää asioita on puhe. Voi olla, että saat ikäviä uutisia, mutta kurja on tilanteesi nytkin.

Hyvää keskustelua, AP!

Vierailija
12/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaus on monessa maassa käytössä.

Vierailija
13/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais afganistanissa niin ei olisi kuin onnellisia vaimoja.

Vierailija
14/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että otat. En sano, että se on pettämistä, enhän minä tiedä. Tunnistin vain oirekimpun (pahantuulisuus, tiuskinta, välttely) sellaiseksi, että raati täällä epäilee uskottomuutta silloin, kun kohteena on jonkun mies.

Viime kädessä ainoa tapa selvittää asioita on puhe. Voi olla, että saat ikäviä uutisia, mutta kurja on tilanteesi nytkin.

Hyvää keskustelua, AP!

Kiitos! Valmistaudun pahimpaan, mutta tärkeintä saada vaimo puhumaan ja kertomaan mikä on vikana.

Vierailija
15/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurjaa.  Sun pitää saada sun vaimo tajuamaan, että puhuminen on pakko, tai teidän suhde on mennyttä. Ei ehkä juuri sillä hetkellä, kun sä haluat, mutta lähiaikoina on voitava sopia hetki, jona ei väsytä eikä televisiosta tule mitään. Lapsen viet hoitoon siksi aikaa, kun juttelette (jos se on niin pieni, ettei pärjää yksin). 

Ei se voi vältellä loputtomiin. 

Kyllä tämä suhde on mennyttä,lapsen takia kärvistelen,uusia verkkoja vesille ja jos jostain löytyy uusi nainen niin heitän entisen sitten näytösluontoisesti pihalle.

Vierailija
16/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakastunut toiseen, kipuilee asian kertomisen kanssa.

Vierailija
17/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on huonoa, mutta vaimo ei kehtaa sanoa sitä sulle. Kiukkuinen, koska joutuu pikaisesti salaa hoitelemaan itsensä.

Vierailija
18/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olis puutteessa?

Vierailija
19/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

ettei olis puutteessa?

Ei ole pettänyt eikä puutteessa (seksiä meillä on ollut jo ennen tätä harvoin). Kun tulin töistä kotiin vaimo oli nukkumassa. Juttelimme ja sain hänet vihdoin avautumaan. Ei ensin meinannut suostua kertomaan syytä, mutta sanoin etten lähde pois huoneesta ennen kuin kertoo totuuden. Järkytyin että on jo viikon ajan ollut kotona hermolomalla töistä, koska on masentunut ja palanut loppuun. Pomo oli ollut huolissaan ja lähes pakottanut vaimon työterveyslääkärin luo. Lääkäri oli määrännyt sairaslomaa ja suositellut keskusteluapua, josta vaimo oli kieltäytynyt. Olen ollut kiireinen töissä mutta yritän toipua ensijärkytyksestä, vaikka tuntuu pahalta ettei vaimo luota minuun.

Vierailija
20/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että vaimo hautoo eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme