Kun eroatte ettekö mieti millaisen äitipuolen lapset saa?
Kommentit (12)
En ajattele. Mun lapset ovat jo isoja. Ja niillä on jo äiti ja isä. Tuskinpa kummankaan uudet mahdolliset puolisot mitään suurempaa enää pilaavat...? Mun exä on ihan järkevä mies, osaa varmaan valita fiksun uudne puolison tai ainakin pitää lastensa puolia jos on tarvetta.
Oletko ap itse eroamassa, vai miksi mietit asiaa?
Vierailija kirjoitti:
En mutta olen joskus ollut äitipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sitten hyvä vai ilkeä äitipuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä äitipuoli mutta olin silloin tosi nuori. Katkaisin mm lasten ja isän välit.
Itsellä oli ilkeä äitipuoli 9-vuotiaasta alkaen. Nainen syytti minua ja veljeä keksityistä ja keksimättömistä asioista, mm. Rahan varastamisesta, lemmikkikalojen kuolemasta, kuolleista hiiristä mökin verrannolla. Isä ei uskonut. 14-vuotiaana kävi käsiksi ja annoin takaisin olan takaa, pääsin äidilleni. Nykyään ei välejä isään koska edelleen saman naisen kanssa ja olen "raivohullu" 24v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä äitipuoli mutta olin silloin tosi nuori. Katkaisin mm lasten ja isän välit.
Ihmetyttää että kuinka tossu mies saa olla että valitsee naisen ennemmin kuin OMAT lapsensa?
Ei ole tarkoitus ottaa yhtäkään naista uudeksi puolisoksi tai äitipuoleksi. Tästä liitosta kun pääsen eroon, niin asustelen ihan keskenäni ja/tai lasten kanssa.
Olis pitänyt arvata, kun erottiin exän päihdeongelmien takia, että hän hakeutuu kaltaiseensa seuraan. Ja siitähän ei seurannut mitään hyvää.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että kuinka tossu mies saa olla että valitsee naisen ennemmin kuin OMAT lapsensa?
Näitä tapauksia on varmasti aika paljon. Mies ottaa nuoren naisen niin kyllä siinä lapset unohtuu.
Olen miettinyt usein. Mutta jos tuleva ex-mieheni on niin tohveli, että ottaa ilkeän naisen puolisokseen, niin en voi sille mitään. Voin vain itse olla turvallinen, luotettava ja välittävä äiti lapsilleni. Isäksi en pysty venymään. Sen verran tulen varmistamaan, että ex maksaa riittävät elatusmaksut, jotta voimme elää lasten kanssa mukavaa elämää huolimatta lasten isän toiminnasta. Toivon, että isä pysyy lasten elämässä ja huolehtii osansa, mutta koskaan ei voi tietää.
Ei aina olekaan, mutta joskus ne on tosi ihania :) Sellaisia joiden kanssa lapsesi on hyvä ja turvallinen olla, ja jonka sylistä lapsesi voi myös hakea lohtua ja turvaa. Sellaisiakin on.