Olen sairaana ja mies odottaa että teen kotityöt normaalisti
Olen ollut monta päivää tosi kovassa flunssassa, vasta nyt alkaa vähän helpottamaan. Eilenkin kuumetta oli 38 astetta.
Astiat pitäisi pestä, pyykit pitäisi pestä. Kyselee kotiin saavuttuaan miksi en ole tehnyt mitään.
Itse kun on sairaana, on niin paapottava. Ei puhettakaan että liikauttaisi eväänsäkään kotitöiden suuntaan, ei saa edes ruokaa laitettua itselleen.
Kommentit (26)
En ikinä katselisi käskyttävää ja rutisevaa miestä! Lentäisi kyllä lopullisesti pihalle ja takaisin ei tarvitse tulla!!! Onneksi on meitä, jotka osaavat pitää puolensa. :D
Jos multa mies kysyisi noin, keskustelu menisi näin:
Mies: "Miksi et ole tehnyt mitään?"
Minä: "Siksi koska olen kipeä. Miksi et itse tee mitään, vaan kyselet tyhmiä? Luulis jo tekevän."
Onneksi minulla on ihana mies, joka ei ikinä kysele minulta tuollaisia. Vaikka en olisi mitään tehnyt, ja olin sitten kipeä tai terve. Jos miestä joku häiritsee hän osaa itsekin korjata asian, kuten minäkin. Kumpikin tekee mitä huvittaa ja silloin kun huvittaa. Tietysti jos olen kotona päivän ja mies huomaa että tarvitsee esim. työpaidan seuraavaksi päiväksi, hän voi kysyä että voisitko pestä tänään mun työpaidan, että ois huomiseks puhdas? Ja tietysti minä sen silloin pesen. Mutta tuollaista miestä joka olettaa että minä hoitaisin kaiken yksin (myös kipeänä) en edes katselisi.
Mistä te edes löydätte noin mulkkuja miehiä ja miksi pysytte heidän kanssa suhteessa?
En tunne ainuttakaan ihmistä lähipiirissäni joka käyttäytyisi noin vittumaisesti sairasta kumppania kohtaan. En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö pyykkiä siis joka päivä, vai miksi se on niin akuutti asia? Vai onko teillä niin vähän vaatteita...? Likaiset tiskit vielä jotenkin ymmärtäisin, mutta pyykit....?
Taitaa miehellä olla puhtaat kalsarit lopussa. Kyllähän ne pyykit kasaantuu, jos tarkoitus on ollut pestä ja sitten sairastuukin. Harvoin itsekään onnistun sairastumaan niin, että korissa ei ole yhtään likaisia vaatteita, koti on just siivottu, jääkaappi täytetty ja pakastimeen on tehty valmiiksi ruokaa.
Jaa. Mun miehellä on kyllä sen verran kalsareita, että viikon, tai ehkä kahdenkaan viikon sairastaminen ei saisi puhtaita loppumaan. Tosin jos se olisi vaarana, niin kyllä meistä kumpi tahansa saisi sen koneen pyörimään. Ihan töissä käyviä ollaan molemmat. Oudolta kuulostaa ap, nyt kun tuota tosiaan miettii...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö pyykkiä siis joka päivä, vai miksi se on niin akuutti asia? Vai onko teillä niin vähän vaatteita...? Likaiset tiskit vielä jotenkin ymmärtäisin, mutta pyykit....?
Taitaa miehellä olla puhtaat kalsarit lopussa. Kyllähän ne pyykit kasaantuu, jos tarkoitus on ollut pestä ja sitten sairastuukin. Harvoin itsekään onnistun sairastumaan niin, että korissa ei ole yhtään likaisia vaatteita, koti on just siivottu, jääkaappi täytetty ja pakastimeen on tehty valmiiksi ruokaa.
Jaa. Mun miehellä on kyllä sen verran kalsareita, että viikon, tai ehkä kahdenkaan viikon sairastaminen ei saisi puhtaita loppumaan. Tosin jos se olisi vaarana, niin kyllä meistä kumpi tahansa saisi sen koneen pyörimään. Ihan töissä käyviä ollaan molemmat. Oudolta kuulostaa ap, nyt kun tuota tosiaan miettii...!
On meilläkin puhtaita vaatteita kuukauden tarpeeksi, mutta en tiedä mitään ärsyttävämpää kuin järjettömän pyykkivuoren purkaminen, kun ei ole kuivausrumpua.
Jos mies ei passaisi ja hoitaisi minua kipeänä, niinkuin minä häntä, niin jäisi koko mies.