mies piikittelee ja vi""ee lasten kuullen
Eilen poika teki piirustuksen, jossa on koko perhe. Mies tuumasi että "äitihän on mato.. laiskamato!"
Myöhemmin mies keitti porkkanoita ja julisti rakastavansa niitä, lapsi hihkaisi että "iskä rakastaa vihanneksia!" Johon mies "ykso todiste siitä istuu tuolla'.
Ja sitten mies ihmettelee miksi itkeskelen ja nukun välillä sohvalla...
Kommentit (8)
Voit kertoa miehellesi että et ota hänen sanojaan huumorina vaan loukkauksena. Valitettavasti lapset oppivat mallistasi, tytöt että naisen kuuluu ottaa loukkauksia vastaan ja itkeskellä ja pojat että naisten haukkuminen on ok. Jos hän ei muutu, eroa.
Mutta mies oli niin ihana ja ystävällinen kun tapasimme, mutta saatuamme lapsia hänestä tuli täysin kelvoton asuinkumppani.
Tämä vika ei tullut esille koeajossa?
Niin? Menisit töihin tai tekisit joskus niitä kotitöitä.
Onko noi pahimmasta päästä?
Mulla varmaan eri huurori mutta itse en noista loukkaantuisi ja heittäisin jotain takaisin.
Me kyllä piikitellään toisiamme miehen ja lasten kanssa eikä niistä kukaan loukkaannu. Sitten on jotain pielessä jos täytyy vyön alle lyödä.
Kaikenlaisia viittit nurkissas katella! Maailma on täynnä ihania miehiä, kyllä sieltä sinullekin riittää!
Lapsista näkee millaiset vanhemmat! Tämä vinkiksi tulevaisuuteenkin.
Ja minä ihmettelen, että haluat itse jatkaa tuollaista elämää, ja varsinkin opettaa mallin lapsillesi.