-Kysy Kotirouvalta mitä vain-
Heittäkääpä kysymyksiä mitä haluatte tietää kotirouvana elämisestä! Olen itse kotirouvana ja meidän talous on toimeentuleva ja vakaa. Olen vanhemman 15v vanhemman miehen kanssa ja meillä ei ole lapsia. Kotirouvana olen ollut nyt vuoden.
En vastaa epäasialliisin kysymyksiin.
Kommentit (17)
Nykyään se nimike on kylläkin 'syrjäytynyt'.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko tehdä lapsia?
Mitä kuluu päiväohjelmaasi?
Onko teillä käytössä kotikuri?
- Lapsia suunnitelmissa aikaisintaan 5v päästä, mutta ei pois suljettu.
- Päivät menee kodin siivoamisessa, puunaamisessa ja ehostamisessa. Jokapäivä teen hyvää kotiruokaa riittävästi ja teen miehelle eväät ja välipalat. Miehen tultua jokapäivä töistä on viimeisen päälle siisti koti, valmista kotiruokaa, hehkeä vaimo ( laittaidun ennen hänen tuloaan) ja kylmää kaljaa jääkaapissa. Illalla työni on miellyttää miestäni miten hän haluaakin.
-Kotikuri meillä on siten, että mies ei koske edes imuriin tai teemme mitään kotitöitä/ruokaa. Mies käy hyväpalkkaisessa työssä ja minä hoidan koko taloudenhoidon.
Kuinka usein harrastatte seksiä ;)
Oletteko kumpikin tyytyväisiä järjestelyynne?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein harrastatte seksiä ;)
-Lähes jokapäivä! Jos mieheni on liian väsynyt hoidan hänet sitten suupelillä...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kumpikin tyytyväisiä järjestelyynne?
-Mies on todella onnellinen ja ei vaihtaisi mihinkään tätä järjestelyä, minua joskus arvelutti mutta nykyään olen myös onnellinen
Kuulostaa hyvältä! Onnea teille rohkeasta valinnasta! :)
Täällä toinen kotirouva. Meillä käy siivooja kaksi kertaa viikossa. Minä hoidan pyykit ja mies ruoanlaiton. Kiva, että saat päiväsi kulumaan kotitöiden parissa. Itse mieluummin käytän aikani asioihin, jotka koen mielekkäiksi, eli harrastuksiin.
Kuinka pitkään mietit tätä provoa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen kotirouva. Meillä käy siivooja kaksi kertaa viikossa. Minä hoidan pyykit ja mies ruoanlaiton. Kiva, että saat päiväsi kulumaan kotitöiden parissa. Itse mieluummin käytän aikani asioihin, jotka koen mielekkäiksi, eli harrastuksiin.
Meillä tuntuu olevan jokapäivä siivouksen tarve niin ei 2krt/vk riittäisi mitenkään. Koen etten kehtaisi vielä tässä vaiheessa olla omissa harrastuksissani kun mies raataa töissä vaan hoidan kotia.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidatte raha-asiat?
Mies antaa palkkapäivänään minulle talousrahaa tietyn summan josta hoidetaan ruoka, siivousaine kulut. Yhdessä ollessa ulkona, lomat jne mies maksaa.
Meillä menee kuukaudessa ruoka kuluihin 500e/kk joka on minusta todella pieni ja kohtuullinen. Käyn monissa eri kaupoissa ostamassa tarjouksia.
Miten kodinhoitoon voi saada kulumaan jokaisen arkipäivän??? Teetkö mitään muuta vai onko työttömyys jo passivoinut ja suuri osa päivästä kuluu palsataillen tai sohvalla istuen?
Vierailija kirjoitti:
Miten kodinhoitoon voi saada kulumaan jokaisen arkipäivän??? Teetkö mitään muuta vai onko työttömyys jo passivoinut ja suuri osa päivästä kuluu palsataillen tai sohvalla istuen?
Mies on täydellinen mutta kova sotkemaan ja meillä on yhtä siistiä kun sisustuslehdessä, ruoka on aina monta tuntia valmisteltua eikö perus makaronilaatikkoa. Ah ehtisinpä katsoa edes TV :D
Kyllä siihen vaan kummasti uppoaa aikaa ja pian mies onkin taas kotona.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se nimike on kylläkin 'syrjäytynyt'.
Niin, tai "kotiäiti" tai "kotivaimo"
Aiotteko tehdä lapsia?
Mitä kuluu päiväohjelmaasi?
Onko teillä käytössä kotikuri?