Kysy 26-vuotiaalta naiselta
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö stringejä, hipstereitä vai boxereita alushousuja? Miksi kyseiset mallit?
Hipstereitä. En tykkää stringeistä enkä tavallisista pikkuhousuista.
N27 kirjoitti:
Pidätkö elämästäsi?
On tää ihan jees. Opiskelua, töitä, kiva asunto, poikaystävä, kavereita...
Vierailija kirjoitti:
Voiko jo istuttaa potaatteja?
M
En tiedä. En ymmärrä kasvien päälle yhtään mitään.
1) Minkälainen exäsi oli?
2) Millaisen miehen toivoisit löytäväsi?
Oletko vahvasti seksuaalinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Parin exän kanssa on tosi lämpimät välit ja soitellaan säännöllisen epäsäännöllisesti.
Toivoin löytäväni fiksun, hauskan, empaattisen, luotettavan ja rehellisen miehen ja sellaisen kanssa nykyisin asunkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on gravitaatio?
Painovoima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin exän kanssa on tosi lämpimät välit ja soitellaan säännöllisen epäsäännöllisesti.
Toivoin löytäväni fiksun, hauskan, empaattisen, luotettavan ja rehellisen miehen ja sellaisen kanssa nykyisin asunkin. :)Annatko poikaystävälle persereikää vai ymmärtääkö se sellasen herkun päälle mitään?
Exit only
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos istuisin viereesi, ottaisin kädestäsi kiinni ja suutelisin kaulaasi. Laittaisin kätesi sepalukseni sisään missä olisi suonekas turpoava kalu. Mitä tekisit? Haluaisitko tuota kalua?
Vetäisin sua turpaan jo siinä vaiheessa kun yrittäisit suudella mun kaulaa. En todellakaan haluais sun katkarapua.
Mitäs jos löisin takasin? Mitäs sitten? Onko lenkin kokonen kyrpä katkarapu?
Niputtaisin sut ja soittaisin kytät hakeen sut, koska olisit tunkeutunut kotiini ja ahdistellut seksuaalisesti. Sulla mitään lenkin kokosta kyrpää oo, vaan todennäkösesti oot joku mikromuna.
Mutta sinähän kutsuit minut teille kylään ja sun poikaystävä meni kaappiin piiloon sillä välin kun annoin sun hiplata mua. Kytät? I am law and order around here. Saattaisit haljeta mun valtikkaan.
Painu nyt helvettiin. En ikinä kutsuis sunkaltaista idioottia mihinkään, en hiplais sua, eikä sulla edelleenkään ole mikromunaa kummempaa.
Kovasti sä puhut mun lihapalasta. Siitä puhe mistä puute ehh? Tekiskö mieli paijata albiino delfiiniä? Tekiskö mieli ottaa nupista imut, palvoa yksi silmäistä boaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on gravitaatio?
Painovoima
Ai no mitä on painovoima?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on gravitaatio?
Painovoima
Ai no mitä on painovoima?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä lesboillu? Nuollu toisen naisen kosteaa litisevää pillua? Näykkiny kivikovia nännejä?
En, enkä aio sitä tehdä myöskään tulevaisuudessa.
Käytätkö stringejä, hipstereitä vai boxereita alushousuja? Miksi kyseiset mallit?