Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että mies rakastaa minua, vaikka mies onkin kanssani yhdessä

Vierailija
18.04.2017 |

En ole ikinä uskonut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin rakastaakaan.

Vierailija
2/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Luulin aina, ettei kukaan pysyis toisen kanssa, jos ei rakasta, varsinkaan, jos ei saa sanella ehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista. En esimerkiksi itse tiedä miksi olen yhdessä avovaimoni kanssa. 

Vierailija
4/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on antikristus???

Vierailija
5/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi olla sellaisen ihmisen kanssa, kennen kanssa on hyvä olla, kuin sellaisen kanssa jota vain rakastaa. 

Vierailija
6/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on lasten takia. Ei uskalla ottaa riskiä että akka rupee hankalaksi.

Vierailija
7/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on lasten takia. Ei uskalla ottaa riskiä että akka rupee hankalaksi.

Meillä ei ole tätäkään, olen sanonut, että erossa saisi lapset.

Vierailija
8/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on parempi olla sellaisen ihmisen kanssa, kennen kanssa on hyvä olla, kuin sellaisen kanssa jota vain rakastaa. 

En ole koskaan saanut olla sellaisen kanssa jota rakastaa. Ei mua ole yksikään sellainen huolinut, eikä tule huolimaankaan.

Vierailija
9/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut olla sellaisen kanssa jota rakastaa. Ei mua ole yksikään sellainen huolinut, eikä tule huolimaankaan.

Älä ole varma ;) Aina voi tulla sellainen eteen. 

Vierailija
10/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mietin tässä just miltähän se tuntuu kun olisi kumppani joka oikeasti rakastaa? Varmaan mukava tunne. Nimim 25 vuotta yksin

Vierailija
11/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mietin tässä just miltähän se tuntuu kun olisi kumppani joka oikeasti rakastaa? Varmaan mukava tunne. Nimim 25 vuotta yksin

Niinpä, mua ei ainakaan yhtään haittais vaikkei se käyttäytyisi hyvin, mä huutaisin sille sitten että ei käy. Ehkä siks ei kukaan mua rakastakaan.

ap

Vierailija
12/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on niin päin että puoliso rakastaa enemmän. Itse en niinkään.

Vierailija
13/13 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kumpikaan varmaan rakasteta. Aiemmin se ei mua haitannut, mutta nyt on ruvennut haittaamaan. Kaipaa rakkautta, vaikka uskoo, ettei se ole mahdollista. Hirveä ristiriita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän