Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vepsäläisen sisustussuunnittelu?

Vierailija
24.03.2006 |

Onko kellään kokemuksia uuden Ikean vieressä olevan Vepsäläisen sisustuspalvelusta? Ajattelin ottaa sieltä suunnitelman mutta vielä mietityttää. Se hintahan (40 e/h) hyvitetään yli 2500 e:n huonekaluostosta, mutta siis jos en ostakaan sieltä niin onko se suunnitelma niin hyvä että siitä kannattaisi maksaa tuon verran?



Myös muut kokemukset sisustussuunnittelusta kiinnostaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi