Lue keskustelun säännöt.
Vepsäläisen sisustussuunnittelu?
24.03.2006 |
Onko kellään kokemuksia uuden Ikean vieressä olevan Vepsäläisen sisustuspalvelusta? Ajattelin ottaa sieltä suunnitelman mutta vielä mietityttää. Se hintahan (40 e/h) hyvitetään yli 2500 e:n huonekaluostosta, mutta siis jos en ostakaan sieltä niin onko se suunnitelma niin hyvä että siitä kannattaisi maksaa tuon verran?
Myös muut kokemukset sisustussuunnittelusta kiinnostaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla