Olemme poikaystäväni kanssa vähävaraisia ja onnellisia
Olemme siis molemmat työttömiä, ja tuet ei meidän tapauksessa päätä huimaa. Kieltäydymme kuitenkin masentumaan tilanteesta. Rakastamme toisiamme ja nautimme seksistä, ja investoimme mm. ehkäisyyn (ettei tähän surkeaan rahatilanteeseen synny lapsia) sekä poikaystäväni salikorttiin. Ostamme uudet vaatteet kirpparilta kun tarvitsemme, ja tänään söimme uunimakkaraa ruisleivän päällä, kilpailemme kumpi keksii maukkaamman aterian mahdollisimman vähäisillä kuluilla!
Rakastan lenkkeillä kuunnellen youtubesta musiikkia, sekä tykkään mös lukea kirjastosta lehtiä ja viihderomaaneja. Joskus hemmottelemme minua ostamalla irtoripsiä tai vinkkupullon, jonka nautin samalla katsoen tv;stä viikonlopun elokuvaa.
Herään rakastaen elämää kiitollisudella. Tsemppiä toisille vähävaraisille ja aurinkoista kevätää. Ulkoilkaa paljon, äläkä olko olosuhteiden uhreja!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko menee kk ruokaan?
Nytkö se kilpailu taas alkaa kuka saa kulutettua vähiten rahaa ruokaan? Mitä tahansa vastaa niin kohta tulee joku selittämään että ruokkii 5 henkisen perheen 30 eurolla kuussa ja terveellisesti syövät hyvin riittää!!!
Sori, mutta mua ei hetkauta teidän epäilyt tai negailut. Suosittelen noin älyttömien juttujen kirjoittelijoita hankkimaan myös vahvan itsetunnon, se ei meinaan kirkasta teidän suomalaisuuden sädekehää sitten yhtään :) rakkautta vaan sinnekin!
Ihana, että olette tyytyväisiä.
Säteilette tyytyväisyyttä ja hyvää oloa myös itsenne ulkopuolelle.
Nauttikaa keväästä ja iloa päiviinne :)
Luin ensin, että olette "vähärasvaisia" ja ajattelin, etten ole ennen tuollaista lukenut. (En lukenut kyllä nytkään.) Hyvää jatkoa toivottaen toinen vähävarainen ja vielä runsasrasvainen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta mua ei hetkauta teidän epäilyt tai negailut. Suosittelen noin älyttömien juttujen kirjoittelijoita hankkimaan myös vahvan itsetunnon, se ei meinaan kirkasta teidän suomalaisuuden sädekehää sitten yhtään :) rakkautta vaan sinnekin!
-ap Plus, ollaan oltu vuosia yhdessä vaikka nuoria ollaankin, ja on niin hämmentävää että on noin ihania ihmisiä maailmassa kun poikaystäväni. Maailman kultaisin ihminen.
kannattaa hankkia itsellekkin salikortti vai luotatko ettei köyhä mies löydä toista naista?