Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimppakivaa

Vierailija
18.04.2017 |

Olen 50v naimisissa oleva nainen ja pidän kimppakivasta 2m+1n. Mieheni ei ole mustasukkainen vaan osallistuu mielellään touhuihin ja pitää siitä, että nautin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja paljonkin. Mutta miksi pitää aina avata uusi ketju?

Seksi osion ensimmäisellä sivulla on tällä hetkellä ainakin kaksi aihetta käsittelevää ketjua. Tässä ensimmäinen

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…

Vierailija
2/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemuksia, hyviä ja huonoja. Mies ekana halusi kimppaa ja kun sai mukaan niin alkoi älytön mustasukkaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaimoni kimppaan mukaan mutta ei onnistu. Siksi käyn vieraissa.

Vierailija
4/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille oo se juttu omaa. En haluaisi naistani antaa toiselle. Haluan pitää vain hänet itselläni ja nauttia kaksin.

Vierailija
5/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes!! Haluan sitä aina ja aina uudelleen. Se on niin ihanaa olla prinsessa ja huomion keskipisteenä.

Vierailija
6/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei sitten millään onnistu meidän suhteessa. Molemmat mustasukkaisia

Vierailija
7/14 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kivaa kun apumies ottaa omansa.

Vierailija
8/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin olla kahden naisen huomion keskipisteenä, mutta vaimo on niin estoinen, ettei seksistä voi ylipäätään puhua :(

Vierailija
9/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on useammankin kerran , kannattaa kokeilla.

Sen verran vieraskorea emäntä olen, että vieraalle ensin.

Vierailija
10/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3M+1N Sai joka reikään ja nautin siitä. Niin kauan nussittiin eukkoani että meinas siltä taju lähteä yksi nussi spermat suuhun ja minä perseeseen ja kaverini vittuun. Levitin eukkoni jalkoja niin että kaverini saivat valokuvan spermaa valuvasta vitusta ja  perseestä. m

Vierailija
11/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa 10/10. Myöhemmin meillä oli taas hyvä tiimi, samat kaverit. Ensin eukko hätkähti kun näki meidät, sitten hymyili ja kysyi, haluttaako miehiä taas. Vastasimme joo ja nyt saat vähän erillaista seksiä, meillä oli silikoniletkua mukanamme, ei muuta kun vaatteet nurkkaan. Ensin oli lämmittelykierros rintojen hyväilyä, vitun silittämistä sitten alkoi toiminta. Annoin eukolle pari flitsaria kasvoille ja rinnoille ja käskin eukon lattialle, laitettiin sohvatyyny eukon perseenalle no siinähän oli vittu kun tarjottimella. Otettiin kaverin kanssa letkut ja aseteltiin ne nänneihin, kaverin kanssa alettiin imeä nännejä samalla puristeltiin rintoja. yks kaveri nuoli antaumuksella vittua ja me imettiin nännejä kunnes minule tuli irstas ajatus. Hain liukkarin ja sanoin kaverilleni, tule imemään glittaa sen letkun kanssa. Minä ujutin käteni vittuun ja kaverini imi glittaa ja toinen kaveri nännejä vuoronperään, nännit suurenivat ja oli työ ottaa letku pois. Eukko sai orgasmin ja ei meinannut orgusta tulla loppua, sanoin kavereilleni hoitakaa niitä nännejä niin minä alan nussimaan. En varmaankaa ehtinyt nussimaan kun 5 minuuttia siten sitten tulin, spermaa tuli ja paljon, sitten tuli seuraava liukkaile. Vähänaikaa nussittuaan työnsi kätensä vittuun, nautin tilanteesta laitoin letkun glitalle ja aloin imeä ja yksi näykki nännejä, taas tuli eukolle orgasmi. Sitten olikin viimeisen kaverin vuoro, sekin nussi ekana vittuun sitten käsi tilalle, taas orgasmi. Sitten nää kaverit runkkas spermat tisseille ja kasvoille, sanoin kavereille levittäkää vittua kusen sinne. Niin tekivät toisetkin, ja ihmeellistä eukko sai siitäkin orgasmin. Hetken huohottaen pärskäytti kuset pois, eukko oli niin loppu että nostettiin se sohvalle. Otettiin kaikki neljä sidukat, ja sitten aloimme siivota. Onneksi oli eukon alla rahkamatto mikä imi kusen, Sohva siivottiin myös ja sohvatyyny. Eukko oli tullut jo järkiinsä, ja kysyi multa, vieläkö teette myöhemmin minulle yllätyksiä. Vastasin kyllä.

Vierailija
12/14 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa 10/10. Myöhemmin meillä oli taas hyvä tiimi, samat kaverit. Ensin eukko hätkähti kun näki meidät, sitten hymyili ja kysyi, haluttaako miehiä taas. Vastasimme joo ja nyt saat vähän erillaista seksiä, meillä oli silikoniletkua mukanamme, ei muuta kun vaatteet nurkkaan. Ensin oli lämmittelykierros rintojen hyväilyä, vitun silittämistä sitten alkoi toiminta. Annoin eukolle pari flitsaria kasvoille ja rinnoille ja käskin eukon lattialle, laitettiin sohvatyyny eukon perseenalle no siinähän oli vittu kun tarjottimella. Otettiin kaverin kanssa letkut ja aseteltiin ne nänneihin, kaverin kanssa alettiin imeä nännejä samalla puristeltiin rintoja. yks kaveri nuoli antaumuksella vittua ja me imettiin nännejä kunnes minule tuli irstas ajatus. Hain liukkarin ja sanoin kaverilleni, tule imemään glittaa sen letkun kanssa. Minä ujutin käteni vittuun ja kaverini imi glittaa ja toinen kaveri nännejä vuoronperään, nännit suurenivat ja oli työ ottaa letku pois. Eukko sai orgasmin ja ei meinannut orgusta tulla loppua, sanoin kavereilleni hoitakaa niitä nännejä niin minä alan nussimaan. En varmaankaa ehtinyt nussimaan kun 5 minuuttia siten sitten tulin, spermaa tuli ja paljon, sitten tuli seuraava liukkaile. Vähänaikaa nussittuaan työnsi kätensä vittuun, nautin tilanteesta laitoin letkun glitalle ja aloin imeä ja yksi näykki nännejä, taas tuli eukolle orgasmi. Sitten olikin viimeisen kaverin vuoro, sekin nussi ekana vittuun sitten käsi tilalle, taas orgasmi. Sitten nää kaverit runkkas spermat tisseille ja kasvoille, sanoin kavereille levittäkää vittua kusen sinne. Niin tekivät toisetkin, ja ihmeellistä eukko sai siitäkin orgasmin. Hetken huohottaen pärskäytti kuset pois, eukko oli niin loppu että nostettiin se sohvalle. Otettiin kaikki neljä sidukat, ja sitten aloimme siivota. Onneksi oli eukon alla rahkamatto mikä imi kusen, Sohva siivottiin myös ja sohvatyyny. Eukko oli tullut jo järkiinsä, ja kysyi multa, vieläkö teette myöhemmin minulle yllätyksiä. Vastasin kyllä.

Haluaisin tuollaista kyllä mutta ei mahiksia kun ukko on niin mustasukkainen.

Vierailija
13/14 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkustoliitto kirjoitti:

Tälläinen kokemus löytyy itselläni.

https://lihanhimo.wordpress.com/2017/04/23/kolmanneksi-pyoraksi/

On sinulla käynyt hyvä tuuri jos se on sama nainen jota olette päässeet nussimaan. Mäkin haluaisin. M