Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin miestä ja löikin takaisin

Vierailija
18.04.2017 |

Onko ok? Löi ja pyysi heti anteeksi... pyysin myös itse anteeksi. Outo olo... 4 vuotta oltu yhdessä eikä ikinä mitään tällaista. Mies oli nimissäni tehnyt jotain ja vähätteli sitä.. jotenkin meni hermo..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Jos lyöt jotakuta niin heillä on täysi oikeus lyödä takaisin

Vierailija
2/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullevi kirjoitti:

No toivottavasti opitte molemmat jotain. Minulle on käynyt sama, löin miestä ja tämä löi takaisin. Voimaa ei juurikaan ollut kummassakaan lyönnissä, enemmän järkytti se, että mitäs sitä tulikaan tehtyä. Tästä on nyt noin 10 vuotta aikaa eikä lyömiset ole toistuneet puolin tai toisin.

No hyvä kuulla. Itse en ainakaan jatkossa lyö..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä!!!

Vierailija
4/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todistin kerran yöklubilla kun nainen löi henkisesti niin lujaa kun jaksoi ilman mitään provokaatiota ja it-alalla työskentelevä pomoni läiskäisi häntä poskelle. Ällistys hänen kasvoillaan oli ihan uskomaton. Sanon rehellisesti että pomon pisteet kohosi silmissäni.

Vierailija
5/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on naistenhakkaaja, kukaties hän äityy vieläkin väkivaltaisemmaksi joskus tulevaisuudessa. Mies olisi voinut ihan hyvin estää sinun lyöntiäsi osumasta häneen. Juokse, ja lujaa ennenkuin satutat itsesi!!!

Vierailija
6/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on että provojen taso on viime aikoina laskenut hälyttävästi. Surkeaa räpellystä!

Vierailija
7/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että mies löisi naista.. mutta tein toki itsekin väärin.. Silti harmittaa..

Ap

Vierailija
8/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo! Miksi luulet niin?

Ap

Vierailija
9/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole ok, että löit. 

Vierailija
10/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nollatoleranssi eli ero yhdestäkin lyönnistä ja teen myös rikosilmoituksen.

-mies

Vierailija
11/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse todistin kerran yöklubilla kun nainen löi henkisesti niin lujaa kun jaksoi ilman mitään provokaatiota ja it-alalla työskentelevä pomoni läiskäisi häntä poskelle. Ällistys hänen kasvoillaan oli ihan uskomaton. Sanon rehellisesti että pomon pisteet kohosi silmissäni.

Kerro tarkemmin..

Vierailija
12/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että voisi yhtä hyvin olla vihainen minulle.. että ei itse ikinä oma-alotteisesti löisi ketään, mutta ei anna kenenkään lyödä ilman reaktiota...

Ap

Vierailija
13/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löi takaisin huomattavasti kovempaa.. itse läpsäsin. Mies on kokenut lapsuudessa väkivaltaa.. ei varmasti uskonut minun tekevän noin..

Ap

Vierailija
14/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies löi takaisin huomattavasti kovempaa.. itse läpsäsin. Mies on kokenut lapsuudessa väkivaltaa.. ei varmasti uskonut minun tekevän noin..

Ap

Eka viestissä puhuit lyönnistä ja tässä läpsäisystä...

Vierailija
15/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies olisi jättänyt lyömättä ja pistänyt oven kiinni lähtiessään. Sinä itse voit miettiä, sopiiko sinulle paremmin fiksu vai kaltaisesi mies.

Vierailija
16/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän varmaan provona odotitkin ihmisten tarttuvan, mutta sanon nyt kuitenkin vaikka porvoosta oletkin, että jos tällainen tilanne olisi oikeasti että mies kokenut väkivaltaa lapsuudessa ja sitten sinä menisit ja "läpsäisisit" niin ei paljon alhaisempaa tekoa voisi keksiä. 

Vierailija
17/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin..

Olen itse mies ja tämä pomoni keksi parittaa minua parille naiselle ylistyspuheella. Tyhmä idea mielestäni mutta hän vain aloitti enkä pystynyt siinä vaiheessa pysäyttämään häntä. Hän selitti miten varakas olen (mikä ei kyllä ollut totta!) ja hetkeksi tämä nainen näyttikin kiinnostuvan. Lopulta nainen kuitenkin sanoi jotain tyyliin "menkää molemmat pariutumaan yhdessä homoklubille" tai jotain vastaavaa. Samalla hän ja hänen naisystävänsä alkoivat räkättämään pilkallisesti. Silloin tämä kaksimetrinen pomoni yksinkertaisesti läiskäisi tätä naista poskelle. Tämä oli iso yllätys sillä ei hän ennen ollut käyttäytynyt väkivaltaisesti. Nainen hieroi poskeaan ja änkytti jotain "oho... löi..." ja häipyi sitten kavereineen.

No kai teistä pomon kanssa tuli sitten pari?

Vierailija
18/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin..

Olen itse mies ja tämä pomoni keksi parittaa minua parille naiselle ylistyspuheella. Tyhmä idea mielestäni mutta hän vain aloitti enkä pystynyt siinä vaiheessa pysäyttämään häntä. Hän selitti miten varakas olen (mikä ei kyllä ollut totta!) ja hetkeksi tämä nainen näyttikin kiinnostuvan. Lopulta nainen kuitenkin sanoi jotain tyyliin "menkää molemmat pariutumaan yhdessä homoklubille" tai jotain vastaavaa. Samalla hän ja hänen naisystävänsä alkoivat räkättämään pilkallisesti. Silloin tämä kaksimetrinen pomoni yksinkertaisesti läiskäisi tätä naista poskelle. Tämä oli iso yllätys sillä ei hän ennen ollut käyttäytynyt väkivaltaisesti. Nainen hieroi poskeaan ja änkytti jotain "oho... löi..." ja häipyi sitten kavereineen.

No kai teistä pomon kanssa tuli sitten pari?

Ottaisin hänet koska tahanse mieluumminen kuin sinut, naisellisuuden irvikuva.

Vierailija
19/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tähän varmaan provona odotitkin ihmisten tarttuvan, mutta sanon nyt kuitenkin vaikka porvoosta oletkin, että jos tällainen tilanne olisi oikeasti että mies kokenut väkivaltaa lapsuudessa ja sitten sinä menisit ja "läpsäisisit" niin ei paljon alhaisempaa tekoa voisi keksiä. 

Totta, on varmasti upeaa noille miehille joilla muutenkin on ties mitä traumoja, kun ruvetaan aikuisenakin lyömään. Voin vain kuvitella kuinka mies tuollaista koettuaan ei luota enää yhteenkään ihmiseen, luultavasti erakoituu johonkin mökiin loppuelämäksi.

Vierailija
20/58 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin..

Eli ihan perus WT-touhua puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan