Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko ottaa miehen joka hoitaa kotia?

May I serve you mi lady?
18.04.2017 |

Samalla kun sinä luot uraasi ja teet työtä? Koti olisi siivottu, lapset hoidettuja, ruoka valmiina kun tulet kotiin, pyykit pesty etc. Mies huoltaisi myös kehoaan voimailemalla kotona ja olisi käytettävissä kun tulet raskaan työpäivän jälkeen kotiin. Hän olisi henkilökohtainen ''miekan'' kantajasi ja rakastajasi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä ei oikein kumpikaan tee kotitöitä ja ihan hyvä niin. Työ ja opiskelut ovat tärkeämpiä kuin siivoaminen.

Vierailija
22/22 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

May I serve you mi lady? kirjoitti:

Samalla kun sinä luot uraasi ja teet työtä? Koti olisi siivottu, lapset hoidettuja, ruoka valmiina kun tulet kotiin, pyykit pesty etc. Mies huoltaisi myös kehoaan voimailemalla kotona ja olisi käytettävissä kun tulet raskaan työpäivän jälkeen kotiin. Hän olisi henkilökohtainen ''miekan'' kantajasi ja rakastajasi.

Voisin, mikäli mies käy samaan aikaan töissä edes osa-aikaisesti. Kodin hoitaminen on muutenkkin itsestäänselvyys, ja jos minä olisin talouden ainut joka käy töissä minulle tulisi mielikuva siitä, että minä elätän yksin meitä. Ei käy sellainen minun laatuuni. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan