Nainen voisitko ottaa miehen joka hoitaa kotia?
Samalla kun sinä luot uraasi ja teet työtä? Koti olisi siivottu, lapset hoidettuja, ruoka valmiina kun tulet kotiin, pyykit pesty etc. Mies huoltaisi myös kehoaan voimailemalla kotona ja olisi käytettävissä kun tulet raskaan työpäivän jälkeen kotiin. Hän olisi henkilökohtainen ''miekan'' kantajasi ja rakastajasi.
Kommentit (22)
En halua lapsia ja ottaisin mieluummin naisen kuin miehen. Muuten kyllä tuo systeemi sopisi. (Olen siis nainen.)
Voisin ehdottomasti. Mulle tosin saattaisi tulla huono omatunto jos mies tekee kaiken ja minä en mitään kotona.
Ja kuulosti ihan saatanan typerältä toi henkilökohtainen miekankantaja :D
Vierailija kirjoitti:
No ehdottomasti!
Tämä mies ei siis kävisi itse töissä. Vain sinä kävisit. ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin ehdottomasti. Mulle tosin saattaisi tulla huono omatunto jos mies tekee kaiken ja minä en mitään kotona.
Ja kuulosti ihan saatanan typerältä toi henkilökohtainen miekankantaja :D
:D
En. Ei olisi varaa elättää koko porukkaa tällä palkalla.
No minulla on isommat tulot kuin miehelläni, joten tämä olisi hyvä ratkaisu muutenkin.
Kyllä kiitos! Minä voin huolehtia elatuksesta, olen hyväpalkkainen, mutta joudun tekemään pitkää päivää eli kotia en ehdi hoitaa. Kuulostaa unelmamieheltä!
Ei kiitos. Haluan työssäkäyvän miehen ja tasavertaisen suhteen. En syrjäytynyttä 'kotipalvelijaa', joka surffaa netissä kaiket päivät, hoitaa kotia puoli tuntia päivässä, ja jonka syrjäytymisen elätän.
Jos elää pääomatuloilla.
Vaadin itseltäni taloudellista panostusta suhteessa (ei siis miehen rahoilla elämistä), joten hänen on toimittava samoin.
Kyllä kiitos! En vain ole tuollaiseen luonnonoikkuun törmännyt. Ja jos sellainen jossain oikeasti olisikin niin taitaisi olla aika monta muutakin ottajaa...
Tässä on vain sellainen ironia puoli, että naiset haluavat yleensä akateemisen miehen, jotta ''arvomaailmat'' kohtaa, mutta akateeminen mies taas ei usein halua uhrata uraansa perheen takia eli naisten pitäisi olla valmis ottamaan vähän koulutettu mies tai mies millä ei ole koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos elää pääomatuloilla.
Vaadin itseltäni taloudellista panostusta suhteessa (ei siis miehen rahoilla elämistä), joten hänen on toimittava samoin.
eikö olisi tehokkaampaa, että olisi yksi toimitusjohtaja satojen tuhansien palkalla kuin kaksi 5000e/kk korkeakoulutettua duunaria?
Ottaisin ja ehdottomasti! Olen nytkin koko suhteemme ajan ollut ainoa joka käy töissä, joten ei tuntuisi yhtään pahalta tuo diili. Mieheni on työkyvyttömyyseläkkeellä.
Olen äitiyslomalla nyt kun on pieni vauva. Ja mieheni aikookin tehdä noita asioita sitten kun taas palaan töihin, toivon että yhtä innokkaasti kuin ap:n viestissä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vain sellainen ironia puoli, että naiset haluavat yleensä akateemisen miehen, jotta ''arvomaailmat'' kohtaa, mutta akateeminen mies taas ei usein halua uhrata uraansa perheen takia eli naisten pitäisi olla valmis ottamaan vähän koulutettu mies tai mies millä ei ole koulutusta.
Ei tässä mitään ironiaa ole. Koulutetut miehet ovat älykkäitä ja valmiita tekemään töitä perheen hyväksi monella tasolla. Kantavat kortensa kekoon siinä missä koulutetti nainenkin. Ap:n ehdottama suhdemuoto ei olisi koskaan tasa-arvoinen vaan mies olisi aina riippuvuussuhteessa naisesta, koska se oma koulutus ja pärjääminen puuttuisi. Riippuvuusuhde vaikuttaisi suhteen aitouteen.
Joo, mutta ei lapsia. Jos mies voisi olla raskaana ja imettää, niin joo. Mulla ei ole aikaa sellaiseen.
Olen harkinnut vakaasti jo kauan vaimon ottamista. Kyllä siis kelpaisi.
Ehdottomasti! Tosin lapsia en enää halua, ainokainen täyttää pian 18v.
N39
Nyt oli hyvä!
Palstan mgtow-mies onnistui nakittamaan ihan täpöllä! XD
Ap siis kuvittelee pikkulasten ja kodinhoitamisen lomassa pystyvänsä pitää kehonsa armottamasti tikissä, vaikka illat menisivät palvellessa tämän lisäksi vaimoa? Kylläpä työtävieroksuvalla miehellä on reipas kuva itsestään. Edes 10-20 herätystä yöllä eivät miestä lannistaisi vaan aina olisi pullantuoksuisena hymyilevä kodinhenki.
No ehdottomasti!