Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin idiootti, että jättää tyhjän ostoskärryn parkkipaikalle?

Vierailija
18.04.2017 |

Varsinkin perheparkkien kohdalla yleinen näky. Onko täällä joku joka näin toimii? Ymmärrättekö miten tavattoman itsekästä tuollainen toiminta on? Sapettaa ihan jumalattomasti etsiä paikkaa täydellä parkkipaikalla, jossa ainoissa tyhjissä paikoissa seisoo jonkun torven ostoskärry.

Kantakaa ostokset käsissä jos kärryn palauttaminen on niin vaikeaa! Käsittämättömintä on se, että kärryt jätetään parkkipaikalle, vaikka kärryille olisi paikka ihan vieressä.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lapset ottaa huostaan, jos ei kykene palauttamaan kärryjä paikalleen? Voiko tällainen olla kykenevä huolehtimaan lapsesta?

Vierailija
82/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä keskustelua en edes käsittänyt, että noin mulkkua porukkaa on. Siis tahallaan ja laiskuuttaan jättää kärryjä pitkin parkkipaikkaa? Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina saan kärryt niille varattuun paikkaan, on lapset mukana tai ei. Kassit ja lapset vöihin ja sanon, että vien kärryt pois. Siellä ne oottaa sen minuutin.

Olen myös napannut Sellon bussiterminaalista kaupan kärryt mukaan mennessäni kauppaan.

Vierailija
84/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme alle kouluikäistä lasta ja ennen tätä aloitusta ei kyllä ole käynyt mielessäkään että olis jotenkin hankalaa palauttaa ne ottamani kärryt. Toisekseen olen sen verran pihi että sitä panttirahaa en hylkäisi. Ja olen pystynyt panttiraha silmissä kiiluen palauttamaan samalla jonkun muun jättämätkin kärryt.

Vierailija
85/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vika on kaupassa, kun eivät kerää niitä kärrejä pois sieltä. Ei ole asiakkaan tehtävä siivota, varsinkaan pienten lasten kanssa.

Tässä nähdään taas tämä pienten lasten vanhempien järjetön ITSEKKYYS!!! 'V*ttu ne samat säännöt koskee teitäkin!! Käyttäkää sitä maalaisjärkeä!!

Jep, luulin, etten enää hämmästyisi mistään itsekkyydestä niihin kersoihin vedoten, mutta sitten luin tämän keskustelun. Ovatko nämä perheelliset tosissaan? "Minulla on lapsi, joten mitkään säännöt eivät koske minua!" Voi luoja.

Vierailija
86/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän usein. Monesti bongaan kärryt jossain "nurkassa", ajan siihen viereen ja otan ne kärryt. Siihen samaan paikkaan sitten palautan ne kun kävelen autolleni, kätevää!

Vierailija
87/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan oikeassaarvellessani, että ostoskärryn parkkipaikalle jättävät mammat myös antavat lastensa syödä kaupassa maksamattomia ruokia?

Vierailija
88/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole siellä kaupassa töissä! Todellakaan ei ole minun velvollisuus niistä kärryistä huolehtia. Olen maksava asiakas ja minulla on oikeus viedä ostamani tuotteet autolle asti kärryllä jos niin haluan.

Kaupan henkilökunta huolehtikoot kärryt omille paikoilleen. Se on niiden työtä, ja niille maksetaan siitä palkka!

Keräättekö te myös vihannesosastolla laareistaan pudoneet perunat ja vihannekset vai jätättekö henkilökunnan siivottavaksi? Ette!

Vierailija
89/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niitä epäkohtia kaupankin toiminnassa.

Kiertelen kauppakeskuksen pikkuputiikit, jonne ei ostoskärryn kanssa mahdu, kun sitten haluaisin siirtyä prisma portista sisään joudun huomaamaan, että kärryjä pitää lähteä hakemaan aivan toisesta kerroksesta. Kun tulen kärryjen luo, huomaan, että mukanani oleva avainnippu on unohtunut varustaa poletilla ja taskussa olleet kolikot jaettu mukeloille. Sen sijaan että lähtisin toiseen kerrokseen jonottamaan infotiskille, ajan pois kauppaan, joka ei vaadi samanlaisia ennakkovalmisteluja ja jossa on vielä asiakaspalvelua. Kauppaan, jossa pärjää rahalla.

Hinnat saattavat toki olla kalliimmat kuin Megamarketissa, mutta en ole niin saita ettenkö voisi toisille elatusta suoda enkä niin ahne, että tarvitsisin rahaa kilpavarustella elämääni.

Näin reilu olen ja jos jostain syystä en halua kärryjä paikalleen palauttaa, niin kauppa on varmasti yhtä reilu minuakin kohtaan. Olenhan heidän hyvä asiakkaansa. Kiusaus kärryjen dumppaamiseen ei tietenkään ole niin suuri kuin siellä Megamarketin parkkihallissa.

Vierailija
90/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vielä vähän tuotekehitys kesken...lapsiperheruudut ja kärrypalautus ei ole vielä yhdelläkään parkkiksella ollut niin lähellä toisiaan, että lapset voisi jättää autoon odottamaan kärryn palautusta.

Eikö taas ole huomioitu tarpeeksi kakaraperheitä? Voi kyynel! Vanhuksille autopaikat kärryparkin viereen, ne sitä oikeasti tarvitsisivat.

Samaa mietin. Vaikka oon pienten lasten äiti. Työssäkäyvä. Mikä ihmeen erityisyksikkö ja vaativan tuen vaihe perhe-elämä on? Joo, silloin voi olla vaikeaa, kun valvotaan koliikkivauvan kanssa kotona, tms.

Mut automarketissa asiointi?

Omakin lapseni on joskus väsy ja kiukkuinen. Lapsen ja ostoksien siirtelyn ei luulisi olevan silti ylivoimaista.

Vierailija
91/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut autoilijat ovat laiskoja.

Vierailija
92/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan oikeassaarvellessani, että ostoskärryn parkkipaikalle jättävät mammat myös antavat lastensa syödä kaupassa maksamattomia ruokia?

Näiden mammojen lapset hyvin todennäköisesti myös seisovat ostoskärryssä ja kiipeilevät kassan päätytasolla. Ja eiköhän sitä irtokarkkihyllylläkin oteta maistiaiset.

Vierailija
93/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tekee kansanosa, jotka kokevat oikeudekseen pysäköidä inva-paikoille ilman tähän oikeuttavaa tunnusta...

Vierailija
94/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vielä vähän tuotekehitys kesken...lapsiperheruudut ja kärrypalautus ei ole vielä yhdelläkään parkkiksella ollut niin lähellä toisiaan, että lapset voisi jättää autoon odottamaan kärryn palautusta.

Miks jätät autoon? Ota mukaan kun viet kärryt takaisin.

Vierailija
95/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Tyhjennä kärry, vie kärryt lapsen kanssa takaisin ja kanna lapsi autoon. Niin normaalit ihmiset toimivat.

Tuletko sinä kantamaan väsyneen ja kiukkuisen lapseni?

Tekosyitä.

Vierailija
96/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Tyhjennä kärry, vie kärryt lapsen kanssa takaisin ja kanna lapsi autoon. Niin normaalit ihmiset toimivat.

Ostoksetko jätetään autoon sulamaan? Kauppa saisi keksiä jonkun helpomman ratkaisun tähän hommaan, niin ihmisten ei tarvitsisi toimia näin.

Ei ne ostokset siinä ajassa ehdi sulaa.

T. Kärryjen palauttaja

Vierailija
97/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuletko sinä kantamaan väsyneen ja kiukkuisen lapseni?

Nytkö kilttimiehen apu kelpaakin, kun ensin on jännixen saatu kakara aikaisexiXD

Vierailija
98/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä palstalaisten mielestä suurikin ongelma? En ole edes kiinnittänyt huomiota moiseen.

Vierailija
99/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tähän ratkaisu. Kolikkopantin sijaan käyrryssä on käsirauta jolla se napsautetaan ranteeseen kiinni ja irti saa vasta kun palauttaa kärryn oikealle paikalle. Tämä estää samalla sen että jätetään kaupassa kärryt keskelle käytävää kun itse haahuillaan ties missä.

Vierailija
100/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on henkilökuntaa sitä varten että korjaavat kärryt oikeaan paikkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme