Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin idiootti, että jättää tyhjän ostoskärryn parkkipaikalle?

Vierailija
18.04.2017 |

Varsinkin perheparkkien kohdalla yleinen näky. Onko täällä joku joka näin toimii? Ymmärrättekö miten tavattoman itsekästä tuollainen toiminta on? Sapettaa ihan jumalattomasti etsiä paikkaa täydellä parkkipaikalla, jossa ainoissa tyhjissä paikoissa seisoo jonkun torven ostoskärry.

Kantakaa ostokset käsissä jos kärryn palauttaminen on niin vaikeaa! Käsittämättömintä on se, että kärryt jätetään parkkipaikalle, vaikka kärryille olisi paikka ihan vieressä.

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt jumaliste. Sinne lapsiperhepaikoille ei ole mikään pakko ajaa,jos ovat kaukana kärryjenpalautuspisteeltä. Olenkohan ajanut lapsipaikalle peräti 4 kertaa,esikoinen on nyt 10v. Ei ole muiden tehtävä kanniskella itse hankkimiasi lapsia. Jos et jaksa palauttaa kärryä, älä käytä kärryä. Etkö jaksa kantaa ostoskasseja? Voi voi. Se ei ole muiden ongelma.

Vierailija
102/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Tyhjennä kärry, vie kärryt lapsen kanssa takaisin ja kanna lapsi autoon. Niin normaalit ihmiset toimivat.

Tuletko sinä kantamaan väsyneen ja kiukkuisen lapseni?

Et ole tosissasi?! Sinun kaltaisesi vanhemmat ovat aikaan saaneet Suomessa lapsivihamielisen yhteiskunnan. Kyllä se on kuule ihan sun oma ongelma, jos kakarasi on väsynyt ja kiukkuinen. Avokämmenestä ansaitsisit.

Mä ihan oikeasti luulin ketjun avatessani, että täällä olisi ihmiset kutakuinkin samaa mieltä siitä, että kärryjen jättäminen parkkipaikalle on vaarallista ja huonoa käytöstä. Ei oikeastaan olisi pitänyt kuitenkaan olla mikään yllätys, että täällä itsekkäät idioottivanhemmat ihan tosissaan kokevat käytöksensä jotenkin oikeutetuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole siellä kaupassa töissä! Todellakaan ei ole minun velvollisuus niistä kärryistä huolehtia. Olen maksava asiakas ja minulla on oikeus viedä ostamani tuotteet autolle asti kärryllä jos niin haluan.

Kaupan henkilökunta huolehtikoot kärryt omille paikoilleen. Se on niiden työtä, ja niille maksetaan siitä palkka!

Keräättekö te myös vihannesosastolla laareistaan pudoneet perunat ja vihannekset vai jätättekö henkilökunnan siivottavaksi? Ette!

Miksi sä luulet että niissä on pantti? Juuri siksi että ihmiset palauttaisivat ne paikoilleen, se ei ole kaupan henkilökunnan tehtävä!

Ei kerätä tippuneita perunoita, kun ei olla niitä otettukkaan, jätätkö sinä muutkin asiat palauttamatta?! Otat kirjastosta kirjoja ja jätät parkkipaikalle kun ei jaksa kantaa kassia sisälle?!

Vierailija
104/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kärryr

usein, mutta hienosti ja elegantisti parkkiruu

tujen päätyyn. Jätän köyhälle kerääjälle sen pantin palkaksi. 

Vierailija
105/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vielä vähän tuotekehitys kesken...lapsiperheruudut ja kärrypalautus ei ole vielä yhdelläkään parkkiksella ollut niin lähellä toisiaan, että lapset voisi jättää autoon odottamaan kärryn palautusta.

Citymarket Jämsä

Vierailija
106/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksanut lukea koko ketjua,  mutta nämä pantilliset ostoskärryt todella ärsyttävät.

Mielestäni asiakkaita pitäisi palvella paremmin (olemmehan maksavia asiakkaita!!) ja tämä, että kauppa huolehtii kärryistä kuuluisi siihen parempaan palveluun. Lisäksi saataisiin työllistetttyä pari nuorta helposti ekaan työpaikaansa kärrypojiksi/tytöiksi, josta olisi sitten mahdollisuus ponnistaa esim. kaupan muihin tehtäviin.

Usassa kaupassa on pakkaajat ja kärrypoika/tyttö/eläkeläinen auttaa ostoksesi autolle asti ja vielä auttaa pakkaamaan takaluukkuun. Esim. juuri tässä ketjussa mainitun "kiukkuisen vauvan" kanssa huippu kätevää ja on ilo käydä ostoksilla!

Vierailija
107/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän kärryr

usein, mutta hienosti ja elegantisti parkkiruu

tujen päätyyn. Jätän köyhälle kerääjälle sen pantin palkaksi. 

Kiitos.

T. Köyhä

Vierailija
108/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en jaksanut lukea koko ketjua,  mutta nämä pantilliset ostoskärryt todella ärsyttävät.

Mielestäni asiakkaita pitäisi palvella paremmin (olemmehan maksavia asiakkaita!!) ja tämä, että kauppa huolehtii kärryistä kuuluisi siihen parempaan palveluun. Lisäksi saataisiin työllistetttyä pari nuorta helposti ekaan työpaikaansa kärrypojiksi/tytöiksi, josta olisi sitten mahdollisuus ponnistaa esim. kaupan muihin tehtäviin.

Usassa kaupassa on pakkaajat ja kärrypoika/tyttö/eläkeläinen auttaa ostoksesi autolle asti ja vielä auttaa pakkaamaan takaluukkuun. Esim. juuri tässä ketjussa mainitun "kiukkuisen vauvan" kanssa huippu kätevää ja on ilo käydä ostoksilla!

Joo ja lisätään näiden työntekijöiden palkat sitten ruuan hintaan, on se niin mukavaa maksaa enemmän siitä että jotkut eivät saa yhtä kärryä vietyä paikoilleen mutta hyvin saavat kyllä haettua ne.

Ainoa kerta kun käytän tällä palstalla kuulemani sanaa paskavammainen, nimittäin on niin paskavammaisia tekosyitä tullut laiskuuden tilalle 😀

Vierailija
109/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain siitä, että palautuspaikkoja on liian harvassa. Kauppias säästää väärästä päästä.

Vierailija
110/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina jaksa tai kerkee. Siirrä kärryä niin siinä on sulle vapaa ruutu.

Älä sitten ota ostoskärryä jos et jaksa viedä sitä pois. Tai mieti jos olisit itse menossa kauppaan ja siinä paikalla johon itse olet aikeissa parkkeerata, nököttäkin jonkun ostoskärry. Jos kaikki ihmiset jättäisivät ostoskärrynsä niille sijoilleen niin täällähän elettäis kun pellossa. 

Ei nyt liity ostoskärryihin, mutta samaa asiaa mietin koirankakkojen kanssa. Varsinkin näin keväisin sapettaa kun tienvierustat on miinoitettu koiranpaskoilla. Jos on kykenevä huolehtimaan koirasta niin on myös kyvykäs keräämään sen oman halipuppelin paskat pois. Jos tähän ei kykene niin kyseenalaistan kyllä henkilön kyvyn huolehtia koirastaan. Ja tässä on ihan turha vedota mihinkään koirankakkapussien maksullisuuteen tai roskisten riittämättömyyteen. Viitseliäisyydestä se on kiinni, ei mistään muusta. 

Vierailija
111/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain siitä, että palautuspaikkoja on liian harvassa. Kauppias säästää väärästä päästä.

Ei kerro! Olen monesti todistanut kun mamma ei jaksa työntää sitä kärryä parkkiin vaikka se olis 2 metrin päässä.

Laiska ei viitsi palauttaa niitä ja sysää oman laiskuutensa muiden syyksi.

Vierailija
112/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä on myös kasvava joukko ihmisiä, jotka joutuvat tekemään useaa ns. paskahommaa, eivätkä siltikään tule palkallaan toimeen. Oletan, että ostoskärryjen blokkaaminen ei ole mikään kultakaivos.

Vierailija
113/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Ai kamala, kuinka minun lapset ovatkaan kärsineet! Ostokset autoon, lapset autoon. Sen jälkeen sanon lapsille rauhalliseen ääneen "äiti käy palauttamassa kärryt, ei kestä kauaa. Voitte luottaa, että äiti tulee heti takaisin". Palautan kärryt, lähdemme parkkipaikalta.

Vierailija
114/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kärryjen lykkiminen paikoilleen ei ole aina mitenkään kevyttä hommaa. Kaupassa kun olin töissä niin niitä kärryjä joutui hakemaan kaukaa viereisestä parkkihallista ja kovin montaa ei epätasaisella asfaltilla eikä varsinkaan mäkisessä maasto jaksanut työntää. Lisäksi piti olla kuulosuojaimet kovan melun takia. Eniten aikaa kului siihen, että kärryt otettiin enimmäkseen ylhäältä sisäänkäynnin viereisestä kärryparkista ja palautettiin alas parkkihallin kärryparkkeihin, jolloin kärryjä joutui siirtämään monta kertaa päivässä alhaalta ylös.

Vierailija
115/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vika on kaupassa, kun eivät kerää niitä kärrejä pois sieltä. Ei ole asiakkaan tehtävä siivota, varsinkaan pienten lasten kanssa.

Mitä?? Siis MITÄ???? Kuka sinut on kasvattanut? Jos tarkoitus oli provosoida, onnistuit.

Vierailija
116/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautan jos jaksan tai huvittaa, tai sitten en!

Milloin mitenkin.

Vierailija
117/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kivoja nämä kissatappelut t.m48

Vierailija
118/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voisi tykönään miettiä, mitä tapahtuu, jos kaikki toimivat samoin. Eli jos kaikki, joka ikinen, kaupassa kävijä jättää kärryt siihen kohtaan, jossa ei niiden paikka ole, onko se ok? No ei ole. Miksi se olisi sitten ok jonkun kohdalla? Laiskuus ei kelpaa syyksi. Ja jos lapsi on kiukkuinen ja väsynyt kaupassa, kenen vika se on? Voisko tehdä jotain toisin? Ällöttää tuo lapsen syyksi laittaminen, kun itse ei osata olla kuin aikuinen. Onneksi teitä itsekkäitä ihmisiä on kuitenkin vähän!

Vierailija
119/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja lisätään näiden työntekijöiden palkat sitten ruuan hintaan, on se niin mukavaa maksaa enemmän siitä että jotkut eivät saa yhtä kärryä vietyä paikoilleen mutta hyvin saavat kyllä haettua ne.

Ainoa kerta kun käytän tällä palstalla kuulemani sanaa paskavammainen, nimittäin on niin paskavammaisia tekosyitä tullut laiskuuden tilalle 😀

Kärryhenkilön palkka ei ihan kauhea summa ole... varmaan kauppiaan voitoista liikenee tuo summa kuukaudessa. Näen tässä hyvän mahdollisuuden nuorten työllistämiseen ja työelämään tutstumiseen. 

Vierailija
120/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama tyyppi, jolle ostoskorin pistäminen siististi pinoon kassalla on ylivoimainen haaste, ja sen sijaan viskataan se kori jotenkin sinnepäin ihan vinoon. Vielä vaikeampaa on, jos on vaikka kahdenlaisia koreja, ja pitää osata laittaa omansa oikeaan pinoon. Onnnnn vaikee. No, ei moisia älynlahjoja voi kaikilta vaatia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän