Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin idiootti, että jättää tyhjän ostoskärryn parkkipaikalle?

Vierailija
18.04.2017 |

Varsinkin perheparkkien kohdalla yleinen näky. Onko täällä joku joka näin toimii? Ymmärrättekö miten tavattoman itsekästä tuollainen toiminta on? Sapettaa ihan jumalattomasti etsiä paikkaa täydellä parkkipaikalla, jossa ainoissa tyhjissä paikoissa seisoo jonkun torven ostoskärry.

Kantakaa ostokset käsissä jos kärryn palauttaminen on niin vaikeaa! Käsittämättömintä on se, että kärryt jätetään parkkipaikalle, vaikka kärryille olisi paikka ihan vieressä.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Mulla tasan sama tilanne mutta vien ensin ostokset kärryillä autolle, sitten palautan TIETYSTI kärryt oikeaan paikkaan. Ja sitten lapsi kainaloon ja autolle! Ei sen vaikeampaa! Ei oo käyny mielessäkään et jättäisin sen ostoskärryn parkkipaikalle toisten riesaksi vain koska se olisi minulle helpompaa! Uskomatonta että jotkut kehtaa oikeesti tehdä niin!

Vierailija
162/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan niin laiskoja ja itsekkäitä- mitäpä muista kunhan minä vaan pääsen helpommalla!

Olen myös ihmetellyt tätä ilmiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko rimpsua. En ole ikinä jättänyt kärryä parkkikselle, en vaikka raahaan nukahtanutta lasta ja viikon ruokaostoksia. Ei siihen ole mitään tekosyytä etteikö voisi viedä, jos lapsi ei uskalla odottaa autossa niin lapsi mukaan viemään. Kyllä se on sellaista yleistä laiskuutta ja piittaamattomuutta, alemman kansanosan käytöstä. Ne on niitä joilla on vain oikeuksia mutta ei velvollisuuksia.

Vierailija
164/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen autonhan voi valmiiksi jo pysäköidä sen palautuspisteeseen viereen niin ei jää siitä kiinni. Ja miten ihmeen kaukana teillä ne palautuspisteet on, jos palautukseen menee niin paljon aikaa, ettei lasta voi jättää autoon???

Aina autoa ei saa palautuspisteen viereen. Lapset on monesti väsyneitä kun käydään kaupassa hoitopäivän jälkeen eikä huvita tehdä yhtään ylimääräistä viivytystä kotiin menon kanssa.

Saattaapa olla, että tästä lähtien minäkin olen työpäivän jälkeen niin väsynyt, että ei huvita kävellä yhtään ylimääräistä askelta, vaan pysäköin huoletta auton lapsiperheparkkiin kun ne ovat siinä kätevästi lähempänä ovea. Lapsia minulla ei ole, mutta mitä siitä. Onhan minulla toki OIKEUS tehdä niin kuin minulle parhaiten sattuu sopimaan.

Vierailija
165/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työntekijä, joka kerää kärryjä, voisi olla kassalla. Kaupassa ei ole niin paljon työntekijöitä että joku palkattais vaan halemaan kärryjä. Meidän kaupassa välillä on hirveet jonot ja asiakkaat vinkuu että lisää kassoja. No soitetaan sille ainoolle vapaalle et pääsetkö kassalle. Ni ei yleensä heti pääse kun joutuu keräämään kärryjä! Että älkää vinkuko jonossa sitten. Järkikin sanoo, että kärryt palautetaan paikoilleen. Älä ota niitä, jos et viitsi palauttaa!

Vierailija
166/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin venäläiset turistit syyllistyy tuohon. ☹️

Vierailija
167/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joskus miettiä, että mitä jos kaikki tekisi näin. Ei toimisi. Miksi aina voi olla se "mä jätän nyt tähän kun ei se ketään haittaa". Mitä jos kaikki jättäis pitkin poikin. Ei mahtuis ees autot parkkiin.

Vierailija
168/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tenava kauaa joudu yksin olemaan autossa kun äiti tai isi palauttaa kärryn, ehkä puoli-1 minuuttia.

Mutta kaupoilla pitäisi enemmän olla kärrykatoksia parkkipaikoilla.

Vierailija
169/169 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska jättää puolitiehen.

Kärryistä voi ajatella näinkin: jos roskis on liian kaukana, heitätkö roskan maahan, koska jollekkin maksetaan palkka sen poimimisesta?

Ovi on liian kaukana, menen ikkunasta sisään.

Ei se näytä laiskalle mikään kelpaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan