Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin idiootti, että jättää tyhjän ostoskärryn parkkipaikalle?

Vierailija
18.04.2017 |

Varsinkin perheparkkien kohdalla yleinen näky. Onko täällä joku joka näin toimii? Ymmärrättekö miten tavattoman itsekästä tuollainen toiminta on? Sapettaa ihan jumalattomasti etsiä paikkaa täydellä parkkipaikalla, jossa ainoissa tyhjissä paikoissa seisoo jonkun torven ostoskärry.

Kantakaa ostokset käsissä jos kärryn palauttaminen on niin vaikeaa! Käsittämättömintä on se, että kärryt jätetään parkkipaikalle, vaikka kärryille olisi paikka ihan vieressä.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Toivon hartaasti että joku kaunis päivä se parkikselle hylätty kärry rysähtää itsekeskeisen minäminäminä mamman auton kylkeen. Kasvatatko kakarastasi yhtä itsekeskeisen?

Toiveessasi ei ole mitään itsekästä?

Vierailija
22/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vielä vähän tuotekehitys kesken...lapsiperheruudut ja kärrypalautus ei ole vielä yhdelläkään parkkiksella ollut niin lähellä toisiaan, että lapset voisi jättää autoon odottamaan kärryn palautusta.

Eikö taas ole huomioitu tarpeeksi kakaraperheitä? Voi kyynel! Vanhuksille autopaikat kärryparkin viereen, ne sitä oikeasti tarvitsisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ostoskasseja, en todellakaan ala raahaamaan niitä käsissäni koska minulla on mukana myös pieni lapsi (joka istuu kärryissä)

Kun pääsen autolle, puran kassit autoon, laitan väsyneen ja kiukkuisen lapsen autoon. Pitäisikö mun jättää se lapsi yksin sinne autoon, jotta käyn viemässä kärryt takaisin kauppaan? Eipä taida suomen lakikaan sallia tälläistä, joten siksi jätän kärryt parkkipaikalle. Myyjät kyllä keräävät niitä niin säännöllisesti, ettei niistä ehdi muodostua ongelmaa vaikka kaikki toimisivat näin.

Tyhjennä kärry, vie kärryt lapsen kanssa takaisin ja kanna lapsi autoon. Niin normaalit ihmiset toimivat.

Ostoksetko jätetään autoon sulamaan? Kauppa saisi keksiä jonkun helpomman ratkaisun tähän hommaan, niin ihmisten ei tarvitsisi toimia näin.

Miten helvetin kauan sä sitä kärryä lykit kärry parkkiin jos ostokset ehtii sulaa?

Vierailija
24/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä kärry, vie kärryt lapsen kanssa takaisin ja kanna lapsi autoon. Niin normaalit ihmiset toimivat.

Ostoksetko jätetään autoon sulamaan? Kauppa saisi keksiä jonkun helpomman ratkaisun tähän hommaan, niin ihmisten ei tarvitsisi toimia näin.

Sulamaan? Ei ne yhdessä minuutissa sula. Keksit vaan omalle laiskuudellesi syitä kun ei mitään viitsittäis tehdä.

Vierailija
25/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi jättää lasta autoon sen takia että käy palauttamassa jonkun kärryn. Viekää itse niitä kärryjä pois jos noin tympii!

Vierailija
26/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä tämä ärsyttää myös, ei oikeasti ole aikaa juosta koko ajan ulkona katselemassa, onko sinne taas jätetty kärryjä milloin minnekin.

Toinen ärsytyksen aihe on se, etteivät jotkut palauta kärryjä kunnolla. Kärryt siis lykätään suuripiirteisesti jonon jatkoksi, eikä oteta panttia pois. Sitten seuraava palauttaja työntää irrallisen kärryn jonon jatkeeksi. Tälläisiä kärryjonoja on todella vaarallista siirrellä, joten myyjillä menee taas turhaan aikaa siihen että aletaan tarkistamaan onko jonossa irrallisia kärryjä.

Vierailija
27/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon hartaasti että joku kaunis päivä se parkikselle hylätty kärry rysähtää itsekeskeisen minäminäminä mamman auton kylkeen. Kasvatatko kakarastasi yhtä itsekeskeisen?

Toiveessasi ei ole mitään itsekästä?

Ei. Ihan oikeutettu toive lienee. Jospas vaikka opettaisi jotain.

Vierailija
28/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein että ostoskärryjen väärinlaittajaa syljetään päälle. Ollaanhan epäkohtien ruohonjuuritasoilla missä rahvas tappelee keskenään.

Vierailija
29/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin perheparkkien kohdalla yleinen näky. Onko täällä joku joka näin toimii? Ymmärrättekö miten tavattoman itsekästä tuollainen toiminta on? Sapettaa ihan jumalattomasti etsiä paikkaa täydellä parkkipaikalla, jossa ainoissa tyhjissä paikoissa seisoo jonkun torven ostoskärry.

Kantakaa ostokset käsissä jos kärryn palauttaminen on niin vaikeaa! Käsittämättömintä on se, että kärryt jätetään parkkipaikalle, vaikka kärryille olisi paikka ihan vieressä.

Itse olen ihmetellyt että miksi ihmiset eivät ota käyrryä mukaansa jo parkkipaikalta jos sillä niitä on siellä? Miksi pitää kävellä kaupan sisäänmenoportille asti ja ottaa käryy vasta sen vierestä? Itse otan aina käyrry parkkipaikalta jos joku on sen sinne jättänyt.

Jos tulee lapsen ja ostosten kanssa autolle, niin ei ehkä huvita jättää lasta autoon kärryn palautuksen ajaksi. Tuskin tähän kenenkään maailma kaatuu, vai kaatuuko?

Vierailija
30/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukako? se jättäjä

Vierailija
31/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, onpas taas ongelmat. Siirtäkää niitä kärryjä niin mahdutte taas parkkiin. Ei ole niin vaikeaa. Samalla saatte ilmaisen ostoskärryn, ole hyvä. ;)

Vierailija
32/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ketjusta puuttuu viestejä? Taisi osua arkaan kohtaan, kun pitää poistaa mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu viestit, jossa yllytettiin hylkäämään vauva- ja taaperoikäinen lapsi yksin autoon.

Vierailija
33/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lisää työllisyyttä kun jättää kärryt parkkipaikalle. Joku opiskelija saa työtä kärrypoikana. Otan aina tyhjiä kärryjä mukaan ja ripottelen niitä ympäri parkkista, jotta kärrypojilla ei tule aika pitkäksi.

Vierailija
34/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi jättää lasta autoon sen takia että käy palauttamassa jonkun kärryn. Viekää itse niitä kärryjä pois jos noin tympii!

Johan tässä on useampi sanonut että viet ne kärryt lapsen kanssa. Keksit vaan tekosyitä oikeuttaakäsi laiskuutesi ja välinpitämättömyytesi.

Hullua kanniskella pientä lasta jossain jäisellä parkkipaikalla ympäriinsä.

Vierailija
35/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, onpas taas ongelmat. Siirtäkää niitä kärryjä niin mahdutte taas parkkiin. Ei ole niin vaikeaa. Samalla saatte ilmaisen ostoskärryn, ole hyvä. ;)

Ei ole muiden tehtävä siirrellä toisten kärryjä! Jos otat kärryt niin myös palautat ne, mikä helvekko tässä on niin vaikeaa?

Anna sitten niiden kärryjen olla parkkipaikalla. Itse otan kärryn parkkipaikalta jos se on sillä joutilaana.

Vierailija
36/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ketjusta puuttuu viestejä? Taisi osua arkaan kohtaan, kun pitää poistaa mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu viestit, jossa yllytettiin hylkäämään vauva- ja taaperoikäinen lapsi yksin autoon.

Ärsyttävää että käytetään lasta tekosyynä tälläisessäkin asiassa.

Vierailija
37/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voin viedä kärryt paikoileen jos on hyvä ilma. Mutta sateessa tai jääkentällä en ala taiteilemaan pienen lapsen kanssa, ihan lapsen turvallisuuden takia. Lapsettomat viekööt terveine jalkoineen kärryt pois.

Vierailija
38/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tässä on useampi sanonut että viet ne kärryt lapsen kanssa. Keksit vaan tekosyitä oikeuttaakäsi laiskuutesi ja välinpitämättömyytesi.

Hullua kanniskella pientä lasta jossain jäisellä parkkipaikalla ympäriinsä.

Mitä jos annat lapsen sitten vaikka kävellä? Pidät kädestä kiinni?

Vierailija
39/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen autonhan voi valmiiksi jo pysäköidä sen palautuspisteeseen viereen niin ei jää siitä kiinni. Ja miten ihmeen kaukana teillä ne palautuspisteet on, jos palautukseen menee niin paljon aikaa, ettei lasta voi jättää autoon???

Vierailija
40/169 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöissä on tapana työnnellä niillä kärryillä ostokset kotiovelle asti ja sitten hylätä se kärry siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan