Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian on taas se aika vuodesta, kun teidänkin miesten päät kääntyvät vieraiden naisten suuntaan. Miltä se tuntuu?

Vierailija
18.04.2017 |

Kesä, kärpäset ja paljastavasti pukeutuvat naiset herkkupeppuineen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Katsooko miehenne ihaillen muita naisia? Haittaako se teitä? Katsotteko itse komeita miehiä?

Pian se aika nimittäin taas on. Eli KESÄ. Ja mun mies ainakin tulee liikkumaan laput silmillä !!!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana huomata, miten terveitsetuntoisia ja aikuisella tavalla asiaan suhtautuvia ihmisiä ketjuun on jo sen alkumetreillä ilmestynyt! Pistää omaakin ajattelua vähän perspektiiviin huomata, ettei parisuhteilevan kansanosan elämä olekaan pelkkää huolta ja murhetta kumppanin tekemisistä, toisin kuin itselläni ehkä olisi. Olen siis 24-vuotias ikisinkku, jolla yksi (monista, mutta kuitenkin) syy sinkkuuteen on juuri "pvelko" ja inho AP:n kuvaileman kaltaisia tilanteita kohtaan. Olisin varmasti aivan sairaalloisen mustasukkainen, haha. Siksi onkin huojentavaa huomata, miten monella on paljon terveempi suhtautuminen parisuhteisiin ja ihmisyyteen kuin minulla. Ei aikamme taidakaan olla ihan menetetty!

Voi vitalis mitä lässytystä. Ei tähän ketjuun vastanneista ole sen kummempia kuin muutkaan naiset. Aina voi sanoa mitä vaan. Eri asia on pitääkö se käytännössä paikkansa. Tottakai täällä moni oman ulkonäkönsä suhteen luovuttaneista realisteista haluaa antaa muille ns. vahvan naisen kuvan sanomalla, ettei miehen muiden naisten katselu ole itseltä pois ja muuta kliseistä, tyhjää lässytystä.

Aina voi yrittää hallita ja muuttaa käyttäytymistään mutta tuntemuksia ei samoin pysty valitsemaan. Ja tässähän kysyttiin nimenomaan tuntemuksista.

Mä en jaksa uskoa että ihmiset olisivat niin vahvalla itsetunnolla ja tunnekylmyydellä varustettuja etteivät koskaan tuntisi pientäkään pistosta sydämessään kun oma mies katsoo jotain sellaista naista ihaillen, jollainen naisensa itsekin haluaisi olla.

Minä ainakin olen rehellinen sekä itselleni että muille ja myönnän että minusta ei olisi mukavaa jos huomaisin miehen hakevan katseellaan jotain minua "parempaa". Minä en sitä itsekään tee, joten mielestäni ei ole mitenkään tekopyhää tai itsekästä toivoa samaa myös toiselta.

Enhän minä tietenkään jätä miestäni siksi että hän katselisi muita, mutta kyllä sellainen satuttaisi minua. En näe mitään syytä miksi yrittäisin saada muut uskomaan ettei joku tunnu minusta pahalta, jos oikeasti tuntuu. Aito ihminen uskaltaa näyttää myös heikkoutensa ja pystyy myöntämään ne.

Alapeukuttakaa vaan. En kiellä sitäkään, etteikö jokainen alapeukku satuttaisi minua.

Sinä käyt sääliksi. Toivottavasti jossain vaiheessa elämääsi pystyisit kasvattamaan itsellesi itsetunnon, omanarvontunnon ja kyvyn ymmärtää, että kaikki eivät ole kuten sinä. On aika säälittävää, että et edes pysty kuvittelemaan joillakin olevan paremman itsetunnon kuin sinulla on. Etkä ymmärtä että hyvä itsetunto voi olla naisella jo kotikasvatuksen tuloksena, eikä (ilmeisesti halveksimasi) aikuisen naisen "voimaantuminen". Tämä "voimaantuminenkin" on hyvä asia, hyvä edes silloin jos lapsuudesta ei ole kunnon eväitä saanut.

Kaikkia ei vaan satuta tai edes kiinnosta, jos oma mies katsoo muita ihmisiä. Ei ole tarvetta sellaisiin tuntemuksiin.

Njaa... Alapeukutitko kommentilleni, jossa kerroin herättäväni kiinnostusta naapurin herroissa pyllistellessäni puutarhassa.

Otan myös aurinkoa bikineissä pihassa ja naapurin koirilla on pissahätä joka 15 min. välein.

Kestääkö sulla itsetunto?

Esittäjät.

En alapeukuttanut, en käytä nuolia juurikaan. Sinä saat ottaa aurinkoa minun puolestani vaikka alasti omalla pihallasi, vaikka olisit naapurini. Asia ei minua häiritse, ei vaikka meillä olisi koirakin. Itsetuntoni kestää kyllä, koska ei minua kiinnosta sinun auringonottosi.

Ei ne koiraa tarvi.. ;) kunhan maleksivat. Ne ottaa koiran jolla on, ihan rekvisiitaksi?

Kivoja miehiä, mielellään jäävät juttelemaan.

Odotas kun minä päätän muuttaa teidän naapurostoon. Koiran ulkoilutukset talosi nurkilla loppuvat lyhyeen. Aikansa kutakin.

Ai kamala... Eksä tykkää koirista?

Vierailija
82/85 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos yleistyksestä! Mulla on rakas vaimo jota katselen, ei tarvitse muita katsella vaikka tanssisivat alasti vieressä.

Moraalinsa kullakin tietty, mutta on meitä toisenlaisiakin miehiä. Lähinnä mua nolostuttaa, jos joku "silleen" pukeutunut tuossa esittelisi itseään.

" sillee pukeutunut tuossa..." ihanan miehekäs kommentti!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu? Ei se niin ihmeellistä ole kuin mitä luulette.

Vierailija
84/85 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus valoissa huomaa kun edellä olevan setämiehen pää kääntyy kun kadulla menee n.12v lyhytshortsisia tyttöjä. Oksettavaa

Vierailija
85/85 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä anna miehelle sitä mielihyvää että suuttuisin mustasukkaisuuksissani jos hän epävarmuuksissaan katselee vieraisiin pöytiin. Kun reppana huomaa ettei minua kiinnosta mitä hän katsoo niin tajuaa minun olevan sen akan yläpuolella ja alkaakin vahdata minua.

Miten miehen epävarmuutta tai reppanuutta on katsella naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan