Pian on taas se aika vuodesta, kun teidänkin miesten päät kääntyvät vieraiden naisten suuntaan. Miltä se tuntuu?
Kesä, kärpäset ja paljastavasti pukeutuvat naiset herkkupeppuineen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Katsooko miehenne ihaillen muita naisia? Haittaako se teitä? Katsotteko itse komeita miehiä?
Pian se aika nimittäin taas on. Eli KESÄ. Ja mun mies ainakin tulee liikkumaan laput silmillä !!!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos yleistyksestä! Mulla on rakas vaimo jota katselen, ei tarvitse muita katsella vaikka tanssisivat alasti vieressä.
Moraalinsa kullakin tietty, mutta on meitä toisenlaisiakin miehiä. Lähinnä mua nolostuttaa, jos joku "silleen" pukeutunut tuossa esittelisi itseään.
" sillee pukeutunut tuossa..." ihanan miehekäs kommentti!:D
Miltä tuntuu? Ei se niin ihmeellistä ole kuin mitä luulette.
Joskus valoissa huomaa kun edellä olevan setämiehen pää kääntyy kun kadulla menee n.12v lyhytshortsisia tyttöjä. Oksettavaa
Vierailija kirjoitti:
En mä anna miehelle sitä mielihyvää että suuttuisin mustasukkaisuuksissani jos hän epävarmuuksissaan katselee vieraisiin pöytiin. Kun reppana huomaa ettei minua kiinnosta mitä hän katsoo niin tajuaa minun olevan sen akan yläpuolella ja alkaakin vahdata minua.
Miten miehen epävarmuutta tai reppanuutta on katsella naisia?
Ai kamala... Eksä tykkää koirista?