Pian on taas se aika vuodesta, kun teidänkin miesten päät kääntyvät vieraiden naisten suuntaan. Miltä se tuntuu?
Kesä, kärpäset ja paljastavasti pukeutuvat naiset herkkupeppuineen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Katsooko miehenne ihaillen muita naisia? Haittaako se teitä? Katsotteko itse komeita miehiä?
Pian se aika nimittäin taas on. Eli KESÄ. Ja mun mies ainakin tulee liikkumaan laput silmillä !!!
Kommentit (85)
Tietenkin saa katsoa! 😁 Katson minäkin muita ihmisiä. Mutta meillä on niin itsetunto kuin parisuhdekin kunnossa.
Ihana huomata, miten terveitsetuntoisia ja aikuisella tavalla asiaan suhtautuvia ihmisiä ketjuun on jo sen alkumetreillä ilmestynyt! Pistää omaakin ajattelua vähän perspektiiviin huomata, ettei parisuhteilevan kansanosan elämä olekaan pelkkää huolta ja murhetta kumppanin tekemisistä, toisin kuin itselläni ehkä olisi. Olen siis 24-vuotias ikisinkku, jolla yksi (monista, mutta kuitenkin) syy sinkkuuteen on juuri "pelko" ja inho AP:n kuvaileman kaltaisia tilanteita kohtaan. Olisin varmasti aivan sairaalloisen mustasukkainen, haha. Siksi onkin huojentavaa huomata, miten monella on paljon terveempi suhtautuminen parisuhteisiin ja ihmisyyteen kuin minulla. Ei aikamme taidakaan olla ihan menetetty!
Voi kyllä se oman miehen katse itsessä pysyy kun vedän kesärimpsut ylle ;)
Ei haittaa, koska olen siinä kunnossa, että vieraat miehet katsoo minua. Oma saa sitten käyttää energiansa niiden miesten mulkoiluun ;)
Onneksi ei tarvitse miettiä tommoisia kun mieheni ei ole sellainen moukka joka niska vääränä kyttää toisten naisten perään.
Katsoa saa ihan vapaasti. Minäkin katselen niin vieraita miehiä kuin naisiakin. Mies joskus jopa tuuppaisee että huomasitko tuon naisen kun tietää että minä tykkään niin miehistä kuin naisistakin. :P
Ei yhtään haittaa. Kyllä se kuitenkin minusta tykkää. Ja katselen minäkin miehiä. Ja joskus miehet minua. Joskus niinkin pitkään että mieskin huomaa ja kaappaa kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. Totta kai saa katsoa jos huvittaa. Ei siinä mitään pahaa ole. Itse ainakin katson sekä miehiä ja naisia jos miellyttävät silmää ja ihan hetero olen. Onko sulla huono omatunto vai mikäs nyt mättää?
Omatunto :D No joo, toisaalta saattaahan siinä tulla joillekin huono omatunto jos katsovat muita kieli pitkällä, vaikka omalle kumppanille sanoisivat, etteivät sellaista koskaan tekisi.
Pahalta. Kyllä täällä jo itketään silmät punaisina.
Terv. Aviovaimo 44 v., joka mielellään luo katseen hyvännäköisiin miehiin.
Tuleepahan enemmän katsekontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana huomata, miten terveitsetuntoisia ja aikuisella tavalla asiaan suhtautuvia ihmisiä ketjuun on jo sen alkumetreillä ilmestynyt! Pistää omaakin ajattelua vähän perspektiiviin huomata, ettei parisuhteilevan kansanosan elämä olekaan pelkkää huolta ja murhetta kumppanin tekemisistä, toisin kuin itselläni ehkä olisi. Olen siis 24-vuotias ikisinkku, jolla yksi (monista, mutta kuitenkin) syy sinkkuuteen on juuri "pelko" ja inho AP:n kuvaileman kaltaisia tilanteita kohtaan. Olisin varmasti aivan sairaalloisen mustasukkainen, haha. Siksi onkin huojentavaa huomata, miten monella on paljon terveempi suhtautuminen parisuhteisiin ja ihmisyyteen kuin minulla. Ei aikamme taidakaan olla ihan menetetty!
Voi vitalis mitä lässytystä. Ei tähän ketjuun vastanneista ole sen kummempia kuin muutkaan naiset. Aina voi sanoa mitä vaan. Eri asia on pitääkö se käytännössä paikkansa. Tottakai täällä moni oman ulkonäkönsä suhteen luovuttaneista realisteista haluaa antaa muille ns. vahvan naisen kuvan sanomalla, ettei miehen muiden naisten katselu ole itseltä pois ja muuta kliseistä, tyhjää lässytystä.
Aina voi yrittää hallita ja muuttaa käyttäytymistään mutta tuntemuksia ei samoin pysty valitsemaan. Ja tässähän kysyttiin nimenomaan tuntemuksista.
Mä en jaksa uskoa että ihmiset olisivat niin vahvalla itsetunnolla ja tunnekylmyydellä varustettuja etteivät koskaan tuntisi pientäkään pistosta sydämessään kun oma mies katsoo jotain sellaista naista ihaillen, jollainen naisensa itsekin haluaisi olla.
Minä ainakin olen rehellinen sekä itselleni että muille ja myönnän että minusta ei olisi mukavaa jos huomaisin miehen hakevan katseellaan jotain minua "parempaa". Minä en sitä itsekään tee, joten mielestäni ei ole mitenkään tekopyhää tai itsekästä toivoa samaa myös toiselta.
Enhän minä tietenkään jätä miestäni siksi että hän katselisi muita, mutta kyllä sellainen satuttaisi minua. En näe mitään syytä miksi yrittäisin saada muut uskomaan ettei joku tunnu minusta pahalta, jos oikeasti tuntuu. Aito ihminen uskaltaa näyttää myös heikkoutensa ja pystyy myöntämään ne.
Alapeukuttakaa vaan. En kiellä sitäkään, etteikö jokainen alapeukku satuttaisi minua.
Sanompa rehellisesti:
Varatuilla miehillä muiden naisten kyyläys on naisensa läsnäollessa HARRASTUS,
mutta yksin liikkuessaan TYÖ.
Terv, kaunis sinkku 39
Miehen tekemä provo, mutta sen varmaan kaikki muutkin tajusivat.
Mies saa katsella niin paljon kuin haluaa. Miksi olla kateellinen jollekin ulkonäöstä? Mieheni on kanssani lähinnä muita tekijöitä painottaen, joten en koe hyvärunkoisia naisia uhkana.
Ensin kääntyy katse, sen jälkeen alkaa pakarat nousemaan ja laskemaan niiden herkkupeppujen jalkojen välissä.
Tää on taas näitä aloituksia tunteita herättävistä aiheista, joihin vastaillaan aktiivisesti ja väitetään kivenkovaan että ei tunnu missään, ei tunnu missään.
Niin kuin ei tunnu lapsuudenystävän lottovoittokaan missään. Ei tunnu ei. Salattuja tunteita, häpeää. Sitä on ihmisyys. Miksi kiellämme sen?
Tämän ketjun aloitusviestin peukut ovat ristiriidassa kommenttien kanssa.
Kovasti aloitus on kerännyt alapeukkuja, mutta kommenteista päätellen suurin osa on kuitenkin sitä mieltä että on kiva kun mies ymmärtää naiskauneuden päälle ja katselu on ihan ok, joidenkin mielestä jopa ihastuttavaa.
Miksi tällainen ristiriita aloitusviestin peukkujen ja kommenttien välillä?
Katsokoon vaikka silmät päästään, ei haittaa.
Ettet menetä yöuniasi, koska potentiaalinen miehesi katsesee naisia? Kiva tietysti tietää näin etukäteen, että se on hetero, edes.