Kuinka usein vaihdat alushoususi?
Kuinka usein vaihdat alushoususi ja minkä mallisia käytät??
Kommentit (63)
Vaaleanpunaisia mummokalsareita sukkanauhoilla. Vaihdan 2 krt viikossa.
Mitä sitä turhaan pikkuhousuja pitää ??
cream kirjoitti:
Aamuin illoin. Käytän joko seamless stringejä tai seamless korkea vyötäröisiä alushousuja riippuen siitä mitkä housut (tai hame/mekko) mulla on milloinkin käytössä. Yöllä käytän puuvillaisia perusalkkareita.
Pidätkö seamless stringejä tiukkojen housujen ja trikoiden kanssa ja myös hameen kanssa? Onko Björn Borg seamless string merkki??🤔😉
Stringit parhaimmat. Vaihdan joka päivä alushousuni. Haluan olla päivän puhtaissa alkkareista. Pesen aina 20-30 stringalkkarit kerralla ja vien ne taloyhtiön kuivaushuoneeseen kuivamaan. Ei ole yksikään pervo pöllinyt niitä :)
Vilauttelija kirjoitti:
Kesällä ei tule pidettyä ollenkaan. Pukeudun aina hameeseen joten olo on hyvin vapaa ja raikas.
Kenen kanssa ? Ja helvettiäkö sillä tiedolla teet ?
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa viiikossa, eli sitten, kun ovat hieman likaiset.
T-mies
Kerran viikossa riittää mulle kun peseytymisiä tulee niin monta viikottain. Kolme kertaa aamulla hallilla uintia ennen ja saunan jälkeen, muina aamuina suihku kotona ja sen lisäksi vielä parina iltana iltaliikunnan jälkeen suihku ja yhtenä iltana sauna kotona. Siistissä sisätyössä hyvin ilmastoidussa työhuoneessa istuessa ei kun ei ole liian kireässä puvussa ei paikat hikoa ja kun ei ole ylipainoa, eikä sairauksia ja muita vaivoja niin kalsareista ei huomaa tai haista illalla monen päivänäkään jälkeen onko ne olleet päällä vain päivän vai jo viikon. Voin siten yhtä hyvin säästää luontoa ja toimia ekologisemmin ja vähentää omalta osaltani hieman turhaa pesuainekuormitusta ja energiankäyttöä. Kesällä joskus kuumilla ilmoilla tekee mieli vaihtaa pari kertaa viikossa samoin kuin paitojakin. Muuten riittää vai kerta viikkoon mulla.
T. mies
Kerran Kuussa ja toisen kerran maassa.
Vaihdan vähintäin kerran päivässä. Mallit vaihtelevat, mutta aina 100% puuvillaa, jotka kestävät 60-70 asteen pesun.
Aamuisin puhtaat jalkaan, illalla pois ja pyykkikoriin, öisin nukutaan kommandona.
On kaikenmallisia ja materiaalisia pikkareita, paitsi stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin puhtaat jalkaan, illalla pois ja pyykkikoriin, öisin nukutaan kommandona.
On kaikenmallisia ja materiaalisia pikkareita, paitsi stringejä.
Miksi et omista stringejä??
Käyn suihkussa joka aamu ja sitten puhtaat alushousut, t-paita ja sukat päälle. En pystyisi mitenkään käyttämään samoja kahtena päivänä peräkkäin. Eikä siis johdu siitä että esim. hikoilisin kuin sika ja kamppeita ei siksi voisi pitää. Tuntuisi vain väärältä suihkun jälkeen puhtaana vetää "likaiset" vaatteet päälle.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vilauttelija kirjoitti:
Kesällä ei tule pidettyä ollenkaan. Pukeudun aina hameeseen joten olo on hyvin vapaa ja raikas.
En usko, tai sit sulla on tosi kuiva pillu. Joka naisella tulee valkovuotoa ainakin vähän joskus. Eikö sulla tule sieltä ikinä mitään märkää? Mua ainakin häiritsisi jos jotain alkais valumaan ja olis hame ilman pikkuhousuja. Kauhee ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ja yleensä käytän pyöräilyshortseja.
Anteeks, mutta ei kukaan kyllä kutsu lahkeellisia alushousuja pyöräilyshortseiksi.
Sinänsä (hyvälaatuisesta bambuviskoosista tms.) joihinkin tilanteisiin mainio malli. Korvaavat usein alushameen...Anteeks, mutta pyöräilyshortseina niitä myytiin. Sori, jos pilasin sun päivän.
No, sitten ne eivät ole alushousut, mutta toki niitä saa sellaisina käyttää. Kunhan on itsellä hyvä.
Et pilannut mun päivää. Siihen vaaditaan aika paljon enemmän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vilauttelija kirjoitti:
Entä ne valkovuototahrat hameessa tai julkisilla penkeillä? Ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilauttelija kirjoitti:
En usko, tai sit sulla on tosi kuiva pillu. Joka naisella tulee valkovuotoa ainakin vähän joskus. Eikö sulla tule sieltä ikinä mitään märkää? Mua ainakin häiritsisi jos jotain alkais valumaan ja olis hame ilman pikkuhousuja. Kauhee ajatuskin.
Hyi helvetti ilman pikkareita : D
En ole kuullut, että alushousuja vaihdettaisiin. Käännän kalsarit ja sukat kerran viikossa. Sitten, kun ne kuluvat risoiksi, ostan uudet.
M42
Neurootikot vaihtamassa aamuin illoin...hyihyi, likaa yök tai yksi bakteeri, minussa ei saa olla bakteereita :D