Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka usein vaihdat alushoususi ja minkä mallisia käytät??

• ylös 6
  • alas 0

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Puuvillaisia ja vaihdan joka päivä aamuin illoin eli suihkun jälkeen puhtaat jalkaan. 14 pikkarit pesen yksin pesukoneessa 60 asteessa kerran viikossa.

• ylös 19
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ja yleensä käytän pyöräilyshortseja.

Anteeks, mutta ei kukaan kyllä kutsu lahkeellisia alushousuja pyöräilyshortseiksi.
Sinänsä (hyvälaatuisesta bambuviskoosista tms.) joihinkin tilanteisiin mainio malli. Korvaavat usein alushameen...

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Päivittäin. On perus puuvillaisia ja sitten sellaista "uimapukukangasta". Pesu 60 asteessa. 

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Kerran päivässä vähintään. Hipster mallisia käytän tai sitten ohan tavallisia. Materiaalin pitää olla liukas.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Housuni ovat stringejä ja vaihdan päivittäin uusiin. Tapaan nuuskuttelevan keräilijän pari kertaa viikossa puistossa tai kauppakeskuksessa. Annan hänelle muovipussillisen ja hän antaa minulle 100 euroa. Sinullekin tämä olisi hyvä menetelmä eiköstä?

• ylös 26
  • alas 1
Peräkammarin"poika"

Mulle äitee on tykännyt vaihtaa kalsarit lauantaisin saunan jälkee. Pesemisistä en tiiä. Siis kalsonkien, äitee on hoitanu nuo akkain hommat ja vähän kaikkikin hommat onhan sillä kansaneläkeläisellä aikaa... Mulla on omat kiireeni Essolla poikien kanssa sovittiin et pannu uusitaan, kirkasta tekee miäli.

Vierailija

Kaksi kertaa päivässä, aamuin illoin.  Käytän halpis-puuvillaisia, öisin väljempiä.  Pesen ne lakanan, pyyhkeiden ja pesulappujen mukana.

Nyt olen harjoitellut vain kerran pv vaihtoa,  toimii sekin. 

Vierailija

Käytän aina pikkuhoisunsuojaa, niin ei tarvi välttämättä joka päivä vaihtaa. Suojan vaihdan n. kolme kertaa päivässä.

• ylös 2
  • alas 27
Vierailija

Ei yöllä kalsareita, alapään pitää antaa hengittää! Iltapesulle pois ja aamupesun jälkeen puhtaat!

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ja yleensä käytän pyöräilyshortseja.

Anteeks, mutta ei kukaan kyllä kutsu lahkeellisia alushousuja pyöräilyshortseiksi.
Sinänsä (hyvälaatuisesta bambuviskoosista tms.) joihinkin tilanteisiin mainio malli. Korvaavat usein alushameen...
Anteeks, mutta pyöräilyshortseina niitä myytiin. Sori, jos pilasin sun päivän.

Sivut