Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmekymppinen 175cm ja 76kg nainen lihava?

Vierailija
17.04.2017 |

Vai normaali?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 174/80. Viimeksi kun mies veikkasi painoani, hän sanoi 65. Eli ilmeisesti en näytä lihavalta. Ja ei, kyseessä ei ollut mies joka ei olisi kehdannut sanoa mitä on oikeasti mieltä.

Vierailija
22/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka tänne tulee aina näitä naisia, jotka ovat jotain 160cm pitkiä ja painavat 80kg ja rasvaprosentti on matala. Kai tajuatte, että isot naiskehonrakentajat ovat jotakuinkin tuollaisissa mitoissa? En usko, että tällä palstalla on yhtään tuollaista naista. 175/76 timmi nainen on jo sekin todella harvinainen ja selvästi lihaksikkaampi kuin naiset yleensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm / 59-60 kg. Juuri hyvä paino mulle ja kohtuu helppo pitää. Oon huomannut, että painaessani 65 kg olin huomattavasti pyöreämpi etenkin naamasta ja vatsan kohdalla oli vähän liikaa.

Vierailija
24/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-15 kiloa liikaa. Olen 170 cm tappi ja painan 62 kg. Ylimääräistä ei tosin ole yhtään.

Huimat 157cm pitkänä on hauska kuulla ~170cm pituisten pitävän itseään tappeina :D

Noh, kaikki on suhteellista.

Vierailija
25/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi vääristynyttä kehonkuvaa täynnä tämä ketju. Ap:n mitat on todellakin ok, normaali nainen.

Vierailija
26/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi vääristynyttä kehonkuvaa täynnä tämä ketju. Ap:n mitat on todellakin ok, normaali nainen.

Joopa joo. Tässä kuvassa näkee vähän mittasuhteita. Ainoastaan yksi hoikka nainen ja hän on todella pitkä

http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg

Vierailija
27/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Tässä kuvassa näkee vähän mittasuhteita. Ainoastaan yksi hoikka nainen ja hän on todella pitkä

Vierailija
28/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Naisilla tuntuu olevan täysin vääristynyt käsitys siitä mikä on normaali paino. Pituus -110kg on ihan hyvä mittari. 

Vierailija
29/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoissa mitoissa. Vaatekoko useimmiten on 38 / M. Usein ihmiset kommentoivat minulle tyyliin "sä kun olet tuollainen pitkä ja hoikka...". Tekisi mieli sanoa, että en nyt siitä hoikasta niin tiedä. Mielelläni pudottaisin muutaman kilon ollen n. 65-70 kg. Käytän lähes aina muotoilevaa toppia tai muotoilevia sukkiksia, jos on hame (jotka siis litistävät vatsan kohtaa ja takapuolta).

Vierailija
30/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 76kg on pitkälle naisellekin jo ainakin 5kg liikaa.

Kehonrakentajat sitten erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi