Onko kolmekymppinen 175cm ja 76kg nainen lihava?
Kommentit (30)
Huvittavaa kuinka tänne tulee aina näitä naisia, jotka ovat jotain 160cm pitkiä ja painavat 80kg ja rasvaprosentti on matala. Kai tajuatte, että isot naiskehonrakentajat ovat jotakuinkin tuollaisissa mitoissa? En usko, että tällä palstalla on yhtään tuollaista naista. 175/76 timmi nainen on jo sekin todella harvinainen ja selvästi lihaksikkaampi kuin naiset yleensä.
Olen 173 cm / 59-60 kg. Juuri hyvä paino mulle ja kohtuu helppo pitää. Oon huomannut, että painaessani 65 kg olin huomattavasti pyöreämpi etenkin naamasta ja vatsan kohdalla oli vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
10-15 kiloa liikaa. Olen 170 cm tappi ja painan 62 kg. Ylimääräistä ei tosin ole yhtään.
Huimat 157cm pitkänä on hauska kuulla ~170cm pituisten pitävän itseään tappeina :D
Noh, kaikki on suhteellista.
Jotenkin tosi vääristynyttä kehonkuvaa täynnä tämä ketju. Ap:n mitat on todellakin ok, normaali nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi vääristynyttä kehonkuvaa täynnä tämä ketju. Ap:n mitat on todellakin ok, normaali nainen.
Joopa joo. Tässä kuvassa näkee vähän mittasuhteita. Ainoastaan yksi hoikka nainen ja hän on todella pitkä
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Tässä kuvassa näkee vähän mittasuhteita. Ainoastaan yksi hoikka nainen ja hän on todella pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Naisilla tuntuu olevan täysin vääristynyt käsitys siitä mikä on normaali paino. Pituus -110kg on ihan hyvä mittari.
Olen samoissa mitoissa. Vaatekoko useimmiten on 38 / M. Usein ihmiset kommentoivat minulle tyyliin "sä kun olet tuollainen pitkä ja hoikka...". Tekisi mieli sanoa, että en nyt siitä hoikasta niin tiedä. Mielelläni pudottaisin muutaman kilon ollen n. 65-70 kg. Käytän lähes aina muotoilevaa toppia tai muotoilevia sukkiksia, jos on hame (jotka siis litistävät vatsan kohtaa ja takapuolta).
Kyllä 76kg on pitkälle naisellekin jo ainakin 5kg liikaa.
Kehonrakentajat sitten erikseen.
Itse oon 174/80. Viimeksi kun mies veikkasi painoani, hän sanoi 65. Eli ilmeisesti en näytä lihavalta. Ja ei, kyseessä ei ollut mies joka ei olisi kehdannut sanoa mitä on oikeasti mieltä.