Miten usein vanhempasi, appivanhempasi, sisaruksesi ja miehesi sisarukset käyvät teillä?
Kommentit (34)
Omat vanhemmat: 1-2 kertaa vuodessa
Appivanhemmat: 2-3 kertaa vuodessa
Miehen veli: kerran kahdessa vuodessa
Kesällä kävivät kun oli lapsen rippijuhlat
Ei koskaan. On kutsuttu ja muka "hyvät" välit.
Isä: käynyt 8 vuoden aikana 2 kertaa
Äiti: käy 1-2 kertaa vuodessa
Appivanhemmat kuolleet
Itsellä ei sisaruksia
Miehen sisaruksista käynyt pari kerran, kaksi 8 vuoden aikana
Oma äiti keskimäärin viikottain, miehen pikkuveli pari kertaa vuodessa, appiukko kerran viidessä vuodessa.
Lasten synttäreillä.
Hyvät välit mutta yleensä kyläillään heillä.
Mun vanhemmat ja kotona asuvat sisarukset syys-, talvi- ja kesälomalla, lähellä asuva veli vähintään kerran kuussa.
Miehen äiti on käynyt meillä viiden vuoden aikana kahdesti, muut sukulaiset ei kertaakaan. Matka on pitkä (tosin sama kuin mun vanhemmillani), eläkeläisille kallis, eivätkä kukaan ole matkustusihmisiä.
Vanhempani käyvät 2-4 kertaa vuodessa.
Appivanhempia ei ole.
Sisarukseni kävi viimeksi n. 8 vuotta sitten.
Miestä ei ole, eikä siis miehen sisaruksiakaan.
Appi: ei koskaan
Anoppi: ehkä kerran vuodessa
Sisarukset (omat ja miehen): muutaman kerran vuodessa
Omat vanhemmat kuolleet
"Hyvät" välit kaikkiin
Eivät koskaan koska asuvat toisella puolella Suomea.
Vanhempani asuvat aika lähellä ja on ihan normaalia, että he ohikulkiessaan tulevat moikkaamaan. Sisälle kuitenkin tulevat aika harvoin, mutta tänäänkin sekä äitini, että isäni ovat olleet tuossa pihalla jutustelemassa.
Appivanhemmat käyvät meillä ehkä kerran pari vuodessa, mutta puhelimitse juttelemme noin kerran viikossa ja lapsille mummi soittelee myös aika usein.
Mieheni ja minun sisarukset käyvät lähinnä lasten synttäreillä, jos niitä jaksan järjestää, nyt en ole pariin vuoteen jaksanut kun lapset ovat jo aika isoja.
En välitä vieraista ollenkaan ja yövieraita en ota.
Mun isä - ei koskaan. Erosivat kun olin 8 ja aina minä kävin isällä.
Äiti kävi liian usein, useasti per kk.
Veli kerran pari vuodessa nähdään.
Appiukko on 17v aikana käynyt kerran.
Miehen veljet ei ikinä ja miehen siskot käy kerran 5v tms. Täältä on ilmeisesti lyhyempi matka sinne kuin sieltä tänne. Esim. lapsenlapsen syntymä tai muut juhlat ei ole appiukolle tai vaimolleen riitävä syy reissata.
Kaikkeen tottuu.
Äitini käy jouluna.
Appivanhemmat piipahtavat noin kerran kuukaudessa.
Siskoni käy ehkä joka toinen tai kolmas kk.
Miehen sisko ei käy koskaan vaikka monta kertaa ollaan kutsuttu. Tietää kyllä osoitteen ja talon, kun lastaan hoidamme usein. Hänen miehensä tuuppaa lapsen autosta pihalle.
Oma äiti käy 1-2 kertaa kuussa, isä käy ehkä 5 kertaa vuodessa ja veli pari kertaa vuodessa. Miehen äiti käy noin 5 kertaa vuodessa ja isä kerran vuodessa, miehen sisarukset käyvät kerran vuodessa tai vähän harvemmin. Useamminkin olisi kiva nähdä, mutta välimatkat ovat pitkiä.
Mun äiti: 5* /vuosi
Mun veli: 2* /vuosi
Miehen vanhemmat:1*/ vuosi
Miehen sisarukset: 1*/2 vuotta
(isäni on kuollut, kävi eniten kylässä)
Vanhemmat ja appivanhemmat ovat kuolleet. Viimeinen eli appiukko kuoli 7 vuotta sitten. Mun sisko ja miehen veli perheineen käy 3 kertaa vuodessa, lasten synttäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Isäni viikon - parin välein, äitini muutamia kertoja vuodessa, anoppi ehkä kerran - pari kuussa, appiukko muutamia kertoja vuodessa, mun veli kerran - pari kuussa, miehen toinen veli muutamia kertoja vuodessa ja toinen hyvä jos kerran vuodessa.
Molempien vanhemmat ilmeisesti eronneet?
Isäni viikon - parin välein, äitini muutamia kertoja vuodessa, anoppi ehkä kerran - pari kuussa, appiukko muutamia kertoja vuodessa, mun veli kerran - pari kuussa, miehen toinen veli muutamia kertoja vuodessa ja toinen hyvä jos kerran vuodessa.