Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kannabiksen käytön kieltää mieheltä?

Vierailija
17.04.2017 |

Tai oikeastaan jos heti suhteen alussa tekee selväksi, ettei halua miehen jatkavan satunnaista viikonloppu polttelua, jos alkaa haaveissa olla lapset?
Yletöntä juomistakaan en hyväksy, mutta alkoholi on kuitenkin laillista ja silloin tällöin ihan ok.
Kannabiksessa mieityttää mahdolliset lastensuojelutoimet. Olen myös nähnyt ystävistäni miten usein se satunnainen polttelu alkaa tietyissä piireissä olla päiväkahvien korvaaja kun kyläillään.

Kysynkin mielipiteitä onko ok sanoa, ettei tahdo miehen jatkavan silloin, jos lapsista aletaan haaveilla vai kannattaako kysymättä laittaa vain pistää suhde jäihin ja etsiä mies joka ei käytä mitään laittomia huumausaineita muutenkaan?

Kyseessä suhde, joka on alkanut mennä vakavaksi ja mies puhuu toisinaan myös lapsista. Itse en haluaisi lapsilleni sellaista mallia antaa ja kannustaa laittomuuksiin, enkä myöskään mahdollista lastensuojelua niskaan.

En pidä kannabista mitenkään erityisen pahana huumeena, mutta laitonta se silti on.

Pystyisitkö sinä jättämään kannabiksen lastesi vuoksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voit erota hänestä. Ei kannata sitä ailahtelevuutta ja ongelmia ottaa riesakseen, suhde menee piloille.

Vierailija
4/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne ja mietin miehen jättämistä, olemme keskustelleet useasti asiasta mies ei halua lopettaa käyttöä. En haluaisi lapsia suhteeseen, jossa tämä tilanne.

Vierailija
5/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi tekemään lapsia hänen kanssaan, vaan etsisin jonkun, joka ei polttele edes satunnaisesti. Tai ainakin keskustelisin hänen kanssaan ja vaatisin vuoden kannabistaukoa, jotta voisin varmistua siitä, että hän tosiaan voisi olla ilman polttelua lasten vuoksi.

Huumeet ja lapset eivät kuulu yhteen. Ja kuten ap sanoit niin mielipiteistä huolimatta kannabis on suomessa laitonta ja lastensuojeluasia jos vanhemmat polttelee.

Vierailija
6/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes sekaantuisi huumeita käyttävään mieheen. Eli suhde ei edes alkaisi.

Vierailija
7/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi kieltää keneltäkään toiselta yhtään mitään. Eroa jos mies ei suostu lopettamaan.

Vierailija
8/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haaveile lapsista vielä muutaman seurustelukuukauden jälkeen. Näitä on vain hyvä pohtia nyt, eikä sitten joskus kun lapset olisivat ajankohtaisia. Tiedän, että mieskin haluaa lapsia.

-ap

Vierailija
9/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kannabis vaikuttaa tohon, enemmän alkoholista on haittaa. Tiedän monta kunnollista perheenisää ketkä polttelee.

Vierailija
10/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin heti. Samoin kuin alkkiksen. Pössyttely on laitonta, siksi pienempi paha toi alkoholin satunnaiskäyttö. Tietämäni pössyttelijät ovat sitäpaitsi tavalla tai toisella syrjäytyneet tai ainakin pitkäaikaisesti ja säännöllisesti käyttävät on hemmetin hitaita ja veteliä. En tykkää.

Vierailija
11/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa miestä luopumaan siitä nyt, ei hän todennäköisesti luovu myöhemminkään. Saattaa pitää sitä pikku juttuna ja jättää kertomatta koko hommasta. Kestätkö salailua, mielipiteesi vähättelyä ja luottamuspulaa?

Politiikassa ja parisuhteessa on sama sääntö, että saavutetuista eduista ei haluta luopua. Olet nyt ollut lepsu, joten sinun oletetaan olevan myöhemminkin.

Tässäkin asiassa auttaisi, kun teillä olisi kunnollinen keskusteluyhteys.

Vierailija
12/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kannabis vaikuttaa tohon, enemmän alkoholista on haittaa. Tiedän monta kunnollista perheenisää ketkä polttelee.

No siten se vaikuttaa,että kannabis on laiton huume Suomessa. Jos se kunnollinen perheenisä jää kiinni polttelusta, astuu poliisin lisäksi myös lastensuojelu kuvioihin ja lapset joutuu asiasta kärsimään. Vastuullinen aikuinen yleensä laittaa lapsensa etusijalle. Eri asia jos asut maassa missä polttelu on laillista.

T.polttelun lopettanut perheellinen

Vierailija
13/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana huumehörhöistä

Vierailija
14/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluyhteys on. Kyse on lähinnä siitä onko oikein minun edes tällaista pyytää/vaatia.

Vierailija
15/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lopettanut suhteen heti kun pössyttely selviäisi.

En ymmärrä miksi jatkaisit ? Turhia ongelmia viimeistään sitten kun lapsia.

Vierailija
16/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomi on täynnä tupakansavuttomia ja nuuskaamattomia miehiä, kannattaako silloin mitään pilvihiipparia ottaa vaivoikseen?

Vierailija
17/17 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluyhteys on. Kyse on lähinnä siitä onko oikein minun edes tällaista pyytää/vaatia.

Tottakai on oikeus pyytää/vaatia. Miehen ei ole pakko suostua. Tai voi jo pyytämisestä suuttua ja eroatte. Mutta parempi niin kuin jatkaa suhdetta jossa noin erilainen arvomaailma tärkeässä asiassa. Jos mies ei suostu lopettamaan niin voit erota. Tai jäädä odottamaan muuttuuko tilanne joskus ja kärsiä asiasta vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän