Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt töykeää käytöstä jota kohtasin viikonloppuna

Vierailija
17.04.2017 |

Oli kello yöllä yksi haluaisin jo kotiin. Olin lähtenyt baarista hyvissä ajoin, olin vähän humalassa mutta en missään näkyvässä tai haisevassa kunnossa, en ole mikään ryyppyrane. Seisoin bussipysäkillä ja kädessä bussiaikataulu, en nähnyt koska olin ulkonäkösyistä jättänyt silmälasit kotiin. Pyysin nuorelta naiselta apua, hän vastasi "en osaa lukea" ja käveli ohi.
Olen täysin varma että nainen osasi lukea joten mietin töykeää käytöstä. Miksi hän teki niin? Johtuiko siitä että aikuinen mies. Selvisin kotiin kyllä, koska bussipysäkillä oli iso aikataulu seinässä kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen ei uskaltanut tulla lähelle, koska ap käyttäytyi epämääräisesti, vaikkei sitä itse tiedostanutkaan.

2. Nainen suojeli itseään kaikilta miehiltä, myös asiallisesti käyttäyneeltä ap:lta. 

3. Naisella oli muuten vain huono fiilis eikä hän olisi lähestynyt yhtään ketään sukupuolesta jne riippumatta (esimerkiksi sydänsuruissa tai rahahuolissa ei välttämättä yksinkertaisesti jaksa).

4. Nainen on tylyluonteinen.

5. Nainen luuli ap:ta joksikin epämieluisaksi tutukseen ja yritti vain päästä pois kuumottavasta tilanteesta. 

6. Nainen on liian ujo jutellakseen ventovieraille ja neuvoakseen heitä. . 

7. Nainen halusi nopeasti kotiin, koska hänellä oli ratkennut housujen peppuosa/tullut kuukautiset läpi/oksennus kurkussa/ripuli kurkkimassa. 

8. Naisella oli kova kiire jonkun toisen ihmisen takia esim ystävä saanut hermoromahduksen tai huumediileri odotti velkojaan. 

9. Nainen on epäterveessä parisuhteessa ja tien toisella puolella odotti mustasukkainen miesystävä, joten nainen ei uskaltanut jäädä puhumaan ap:n kanssa. 

10. Nainen oli huumoriveikkoja, hän tarkoitti juttunsa vitsillä mutta ap ei tajunnut sitä, nainen koki tilanteen kiusalliseksi ja lähti pois vaikka oli suunnitellut jäävänsä apuun. 

11. Nainen ei itsekään tiedä mistä hänen heittonsa tuli, hän nolostui sitä jo samalla sekunnilla kun sanoi sen ääneen ja luikki nolona pakoon.

12. Nainen ei kuullut mitä ap sanoi, ei kehdannut pyytää toistamaan ja lähti pois. 

13. Nainen pelkäsi myöhästyvänsä omasta bussistaan (nainen osasi omat bussiaikataulunsa ulkoa ja tiesi kyseessä olevan illan viimeinen vuoro). 

14. Nainen ujosteli koska piti ap:ta seksikkäänä. Nainen on katunut siitä asti, ettei mennyt juttelemaan ap:lle. 

Vierailija
2/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten. Jos itsetuntosi on tästä kiinni niin onnea elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen mietti että yrität iskeä häntä, kun pyydät kainaloon tihrustamaan aikatauluvihkosta, vaikka vieressä oli seinän kokoinen aikataulu. 

Vierailija
4/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olit humalassa oleva mies keskellä yötä. Semmoiset 70% niistä yrittää pyrkiä pöksyihin, 20% on muuten vaan rasittavia ja ne loput 10% ihan ok. Varmaan tuntuu ikävältä mutta ei voi mitään. Vähän niin kuin jos sulla on edessäsi lautanen jotain ruskeaa ja on 10% todennäköisyys että se on suklaamoussea, 20% todennäköisyys että se on paskaa ja 70% todennäköisyys että se on kusipaskaa, niin haluatko ottaa riskin?

Vierailija
5/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kännissä eikä tajunnut käytöstään.

Vierailija
6/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olit humalassa oleva mies keskellä yötä. Semmoiset 70% niistä yrittää pyrkiä pöksyihin, 20% on muuten vaan rasittavia ja ne loput 10% ihan ok. Varmaan tuntuu ikävältä mutta ei voi mitään. Vähän niin kuin jos sulla on edessäsi lautanen jotain ruskeaa ja on 10% todennäköisyys että se on suklaamoussea, 20% todennäköisyys että se on paskaa ja 70% todennäköisyys että se on kusipaskaa, niin haluatko ottaa riskin?

Nauroin tälle vedet silmissä. Kiitos. 

Vierailija
7/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teki mitä naisen oli tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi