Todella hento ja ohut tukka.. polkka malli ei ole hyvä
tuulisella säällä ei voi pitää ollenkaan tukkaa auki. Hius menee todella päätä myöten vaikka kuinka yrittää kohottaa.. kovin lyhyt malli ei sovi kasvojen piirteisiin 😣 Hiuslisäkkeitä en uskalla edes ottaa että oma hius ei kärsi tai jos ne näkyy..
Kohta kesä ja hattua ei viitsi pitää päässä. masentaa ja itkettää
Kommentit (11)
Jos ajat kaljuksi niin voit valehdella, että sinulla on paksu ja täyteläinen tukka.
Miten niin kuin ohut? Onko niin ohut että päänahka paistaa siis läpi?
Juuri ja juuri kiinni menevä pitkä polkka sitten? Superlyhyet eivät muutenkaan sovi monelle kovin ohuthiuksiselle, koska päänahka saattaa paistaa läpi helpommin kuin hieman pidemmissä hiuksissa.
Päänahka ei näy mutta kuitenkin tukka on ohut . Ap
Tiedän tunteen. Mulla on painottoman hennot suorat hiukset, lyhyt kallo ja litteä takaraivo, timantinmuotoinen isoposkinen naama. Se, mikä sopisi hiuslaadulle, ei sovi päänmuodolle, jolle ihanteellinen malli ei sovi naamaan, joka taas vaatisi sellaiset hiukset ettei tällä ohuella roikolla onnistu. Tuntuu ettei mun vaan ole mahdollista näyttää hyvältä, noin hiusten puolesta.
Sama täällä. Olen nyt vuosikausia pitänyt hiuksia sellaisessa mitassa, että ne saa kiinni. Hiukseni ovat aina olleet ohuet, mutta iän myötä ne tuntuvat ohenevan hurjaa vauhtia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen nyt vuosikausia pitänyt hiuksia sellaisessa mitassa, että ne saa kiinni. Hiukseni ovat aina olleet ohuet, mutta iän myötä ne tuntuvat ohenevan hurjaa vauhtia lisää.
Terve vaan! Minun nutturani on melkein golf-pallon kokoinen ja hiukset saa laitettua kolmella papiljotilla. Vitsi, vitsi - kaksikin riittää!
Täälläkin yksi ohuthiuksinen (päänahkakin kohta alkaa näkyä). Jo vuosien ajan kampaajat ovat säännöllisesti ehdottaneet ihan lyhyttä mallia. Mulla on luonnonkihara, eli hiukset eivät mene päätä myöten. En ole suostunut, vaan hiusten pitää olla mitassa, jossa saan ne kiinni.
Yhä saan nämä haiveneni ihan ok näköisiksi, kun föönaan ja/tai kohotan rullilla tai kihartimella. Hyvin usein pistän vaan ponnarille.
Tuulinen sää on hirveä, jollei ole puolta litraa hiuslakkaa päässä tai hiukset kiinni. Tuntuu että näytän variksenpelätiltä, kun ohuet hiukset lentävät joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi ohuthiuksinen (päänahkakin kohta alkaa näkyä). Jo vuosien ajan kampaajat ovat säännöllisesti ehdottaneet ihan lyhyttä mallia. Mulla on luonnonkihara, eli hiukset eivät mene päätä myöten. En ole suostunut, vaan hiusten pitää olla mitassa, jossa saan ne kiinni.
Yhä saan nämä haiveneni ihan ok näköisiksi, kun föönaan ja/tai kohotan rullilla tai kihartimella. Hyvin usein pistän vaan ponnarille.
Tuulinen sää on hirveä, jollei ole puolta litraa hiuslakkaa päässä tai hiukset kiinni. Tuntuu että näytän variksenpelätiltä, kun ohuet hiukset lentävät joka suuntaan.
Mulla samanlainen, myös luonnonkihara. Leikkautin ihan lyhyeksi koska en enää jaksanut tapella niiden kanssa. Sopii mulle hyvin ja olen tyytyväinen. Menin luottokampaajalleni ja selitin mitä halusin (ja mitä en). Hän sanoi ettei suostuisi leikkaamaan jos ei itse uskoisi myös että sopii. Ja tulos oli hyvä. Joten kannattaa ehkä kuunnella kampaajaa ja kokeilla. Voithan kasvattaa ne taas pidemmiksi jos et tykkää, ja siihen väliin jää monta erilaista tyylimahdollisuutta.
Kasvata sen verran, että saat kiinni. Jotkut perusnutturat näyttävät myös hennossa tukassa hyviltä.
Esim. banaaninuttura valkin avulla.
Mulla auttoi permis.