Asioita joita et kertakaikkiaan ymmärrä!
Aloitan itse:
Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.
Kommentit (50)
Isot herrat ketkä varastavat organisoimalla normaalilta kansalaiselta saadakseen objektin jonka käyttötarkoitusta he eivät edes ymmärrä ja he hiljentävät kansalaisia rahalla tai jotenkin mentaalisesti en tunne hiljentämis menetelmiä hyvin niiltä isoilta herroilta. Minulta varastettu esine täytyy palauttaa. Maapallolla tapahtuu ilkeitä asioita ja niin kauan kunnes en ole saanut objektiani niin se on ihmisiltä joka sekunti vähemmän hengitys ilmaa oikeanmukaisesti koska varkaat ovat idiootteja ja se täytyy palauttaa minulle ja isot herrat tietävät mistä objektista on kyse eikä enä ole syytä pelleillä. Kotka joku tippui taivaasta ja afganistanissa tippunut big mama pommi pari päivää sitten johtuu kirouksesta joka liittyy objektiini koska se varastettiin minulta ja se pitää olla kädessäni niiltä ketkä sen varasti viimeistään 1.6 tai viattomia ihmisiä voi kärsiä. Euroopan massamaahanmuutto on syy myös tähän objektiin ja se pitää palauttaa minulle enkä ymmärrä miksi se ei ole minulla nyt ja jotkut pelleilevät sen kanssa. Parempi olisi palauttaa minulle 1.6 mennessä.
En ruve nimittelemään tai haukkumaan millaisia varkaat ovat. Toivon että he jättävät mentaliteetin narikkaan ja käyttävät aivoja ja palauttavat sen objeltin minulle koska he varastivat sen minulta organisoimalla ja heidän täytyy palauttaa sen koska isojen herrojen sodasta ei seuraa mitään hyvää ja normaalit kansalaiset ymmärtävät tämän enkä käsitä millään paskanjauhannalla miksi objekti ei ole nyt minulla. Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, miksi tytöt eivät saa enää olla tyttöjä ja pojat poikia, vaan pitää olla joku muuuuuu.
Kuka näin väittää? Pojat saa olla poikia ja Tytöt aiva n niin paljon tyttöjä niin kuin ihan itse haluavat. Jokaisella ihmisellä on oma tapansa ilmentää itseään. Joku on vähän vähempi tytön "esikuva" ja joku poika vähän vähempi esikuva pojasta.
Joku taas sitten on oikein ja enemmänkin se "esikuva" Esikuvat ovat vain "osviittoja" eivät ne ole mitään lakiin ja todellisuuteen pohjautuvia totuuksia. Antakaa siis lasten ja aikuisten leikkiä ja olla sitä mitä ovat.
Jos joku tyttö lapsi haluaa leikkiä vaikka merirosvoa anna lapsen leikkiä. Ei se tee hänestä yhtään mitenkään vinksahtanutta.
Vai tarkoititko tällä sitä, että jotkut haluavat unisex vessoja koska esm. muunsukupuolisille tai transihmisille se vastakkaisen sukupuolen vessatiloissa käyminen voi olla ahdistavaa ja nöyryyttävää? Älä huoli.... ei sekään mitenkään sinulta ole pois tai ainakaan pitäisi olla. Ei siellä vessassa kukaan (täysjärkinen) sinun koppiisi änkeä katsomaan touhujasi ja mikä sukupuoli elin sinulta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Isot herrat ketkä varastavat organisoimalla normaalilta kansalaiselta saadakseen objektin jonka käyttötarkoitusta he eivät edes ymmärrä ja he hiljentävät kansalaisia rahalla tai jotenkin mentaalisesti en tunne hiljentämis menetelmiä hyvin niiltä isoilta herroilta. Minulta varastettu esine täytyy palauttaa. Maapallolla tapahtuu ilkeitä asioita ja niin kauan kunnes en ole saanut objektiani niin se on ihmisiltä joka sekunti vähemmän hengitys ilmaa oikeanmukaisesti koska varkaat ovat idiootteja ja se täytyy palauttaa minulle ja isot herrat tietävät mistä objektista on kyse eikä enä ole syytä pelleillä. Kotka joku tippui taivaasta ja afganistanissa tippunut big mama pommi pari päivää sitten johtuu kirouksesta joka liittyy objektiini koska se varastettiin minulta ja se pitää olla kädessäni niiltä ketkä sen varasti viimeistään 1.6 tai viattomia ihmisiä voi kärsiä. Euroopan massamaahanmuutto on syy myös tähän objektiin ja se pitää palauttaa minulle enkä ymmärrä miksi se ei ole minulla nyt ja jotkut pelleilevät sen kanssa. Parempi olisi palauttaa minulle 1.6 mennessä.
En ruve nimittelemään tai haukkumaan millaisia varkaat ovat. Toivon että he jättävät mentaliteetin narikkaan ja käyttävät aivoja ja palauttavat sen objeltin minulle koska he varastivat sen minulta organisoimalla ja heidän täytyy palauttaa sen koska isojen herrojen sodasta ei seuraa mitään hyvää ja normaalit kansalaiset ymmärtävät tämän enkä käsitä millään paskanjauhannalla miksi objekti ei ole nyt minulla. Kiitos ja näkemiin.
Objektilla on kirous mikä liittyy minuun ja ihmiskuntaan ja vetovoiman lakiin. On idioottia että suomalaiset isot herrat poistavat kommenttiani eikä anna objrktiani minulle. En tiedä mitä hyvää he haluavat sen lisäksi tehdä kuin ajaa minua mielisairaaksi heidän vetovoiman lailla.
Jos joku tiedetään hyväksikäyttäjäksi, se ei haittaa tekijän työtovereita, vaan päinvastoin saadaan kiksejä kun tullaan toimeen "erilaisen" kanssa.
Sitä että pienituloiset käyttävät rahansa yli 100e shampanjaan. Nähty on tämäkin.
Tietyissä tilanteissa biologisen äidin todella vahvaa oikeutta lapseensa. Esim päihdeongelmat,vaikeat mt-ongelmat, väkivaltatilanteet jne. joista lapsen kehitys kärsii. Näitä tilanteita onneksi harvoin tulee vastaan, mutta erästä tapausta sivusta seuranneena en voi kun ihmetellä sitä, kuinka keinoton tuntuu lastensuojelu olevan puuttumaan tällaisiin asioihin...
Ohjelmia, joissa "tavalliset" ihmiset selittävät asioitaan ( ei dokumentit). Ns. tosi- tv ohjelmat, varsinkin jos ryypätään, nolataan yms.
Miten niin epävarman. Kyllä minulla aina on ollut varmasti hauskaa.
Jos se pari tuntia on ihmisen elämässä ainoat hauskat hetket mitä on?
Jos selvinpäin ei vaan siedä maailmaa.