Asioita joita et kertakaikkiaan ymmärrä!
Aloitan itse:
Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.
Kommentit (50)
En ymmärrä, miten en huomannut Toivotaan toivotaan -biisin alkusanojen sarkastisuutta silloin nuorena (kun biisiä yläasteen musiikkitunnilla laulettiin) ollenkaan sarkastisilta. "En aina oikein jaksa ymmärtää" :D
Ja nyt kun tuon kuuntelee, niin onhan myös sävel ylipateettisen sarkastinen.
"En oikein usko rauhan kestävän". No älä?
Sitä että naiset analysoivat toisten aamupaloja, verhoja, hääsormuksia, pankkitilin saldoja, töitä, remontteja, koirarotuvalintaa mutta eivät silti kykene ymmärtämään että miehen nimenotto on heidän symboli miehen omistukseen.
Sitä että mennään sukulaisille yökylään tai että ne tulevat yökylään. Hotellit on keksitty ja kaikilla hyvä mieli.
Vanhempia, jotka pahoinpitelevät/kaltoinkohtelevat lapsiaan hyvinvointivaltiossa. Miksei vaan anna lapsia pois mielumnin, jos heidän hoitaminen tuottaa ongelmia. Ilmeisesti kynnys lapsen antamiseen pois on aivan liian iso, sitä tulisi madaltaa ja kertoa, että lyömisen sijaan voit vaikka päästää lapsesi toisten hoiviin.
En myöskään ymmärrä naisia, jotka eivät kannata naisten oikeuksia. He sanovat asioita kuten: ei nainen voi olla presidentti tai he haluavat vain poikalapsia, koska tytöt vain ovat huonompia. Tavallaan sääli, sillä hehän pitävät itseäänkin huonompana kuin ketä tahansa miestä, enkä ymmärrä mistä tälläinen oman sukupuolen väheksyminen kumpuaa.
Kepulaisuutta. Oikeasti toivon että joku fiksu kepulainen joskus selittäisi minulle sitä ideologiaansa. Esim. ymmärrän kokoomusta, vaikka sitä puoluetta en äänestäisikään.
Jatkuva / säännöllinen / runsas alkoholinkäyttö. En vain tajua, miten joku vapaaehtoisesti, vain parin tunnin epävarman hauskanpidon takia haluaa aiheuttaa itselleen fyysisesti pahan olon ja ahdistuksen, heikentää unensa laatua ja kokea väsymystä pari seuraavaa päivää.
Pitäisi kaikkien äänestää oikeistoa niin olisi heilläkin mahdollisuuksia :)
Itse en ymmärrä muiden rahoilla elelyä vain koska itse ei jakseta nähdä vaivaa.
Yleistä suhteellisuusteoriaa. Enkä kyllä ymmärrä suppeaakaan suhteellisuusteoriaa. Ei vaan riitä kapasiteetti.
työkavereiden kesken aloitetut parisuhteet, prisessaharhaiset "aikuiset" naiset
Vierailija kirjoitti:
työkavereiden kesken aloitetut parisuhteet, prisessaharhaiset "aikuiset" naiset
Höh, mullakin olis jäänyt tää ihana perhe saamatta, jos en olisi ymmärtänyt työkavereiden välisiä suhteita. T: yhdessä jo 20v.
Kuinka vieraantuneita ihmiset ovat uskonnosta, uskosta. Myös elämän epävarmuutta ei oikein ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten miehenvalintaa.
Komppaan. Ymmärsin paremmin jopa HY:n kvanttikenttäteorian kurssilla
Miksi se on jollekin ongelma, että kaupoissa on erikseen tyttöjen ja poikien vaatteet ja lelut. Näppärästi sitä kai voi ostaa tarvittaessa nuken pojalle tai pehmonallen muunsukupuoliselle lapselleen, jos niin haluaa?
Huulten täyttäminen. Ulosluiskahtanut peräsuoli keskellä naamaa todella hemaiseva näky. :/
(En mä kyllä ymmärrä myöskään kokkareita äänestävää köyhää tai niitä toisten sukupuoli-identiteetistä ongelmoitsijoita. Enkä ihmisiä jotka tekee kaikkensa päästäkseen leikkimään uhria.)