Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä palstalla on SALAINEN ihastus? :)

Vierailija
17.04.2017 |

Salainen ihastus, joka ei tiedä teidän tunteistanne yhtään mitään? Kertokaa oletteko miehiä vai naisia ja kuinka kauan tätä salaista ihastusta on ollut? Aiotteko tehdä asian eteen koskaan mitään ja kertoa kohteellenne? Kauan ihastusta on kestänyt? Nyt saa anonyyminä avautua ja lähettää terkut salaisella ihastukselle! :D

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen myös kaikille muille paitsi ihastukselleni. Vaikutan varmaan tosi tylyltä jo hänen mielestään, mutta en saa mitään sanotuksi. N28

Vierailija
22/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos kertoo tunteistaan ja saakin pakit?

Kuulee vain niistä jotka saikin vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 1.5v ja yli vuoden vältellyt tuota nuorta naista hyvällä menestyksellä,en vaan perkele saa sitä mielestä pois,itse kärvistelen paskassa suhteessa ja tuo nainenkin on varattu.

Itse olen vielä liian vanhakin sille,tosin itse sanoi että pitää vanhemmista miehistä eikä voisi ajatellakaan seurustelevan ikäistensä kanssa,mutta oli alasti kyllä tosi kaunis ja suht pitkäkin n:170cm.

Vierailija
24/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

Vierailija
25/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Naimisissa olen, no jaa, ihan tavan onnellinen liitto. Lapsia on. Yhteen tuttavamieheen olen salaisesti lääpälläni, ja aina kun hänet näen, niin..hmm. Jutellaan ihan ok ja katsotaan toisiamme silmiin, mutta kyllä mä aina ajattelen, että mitä tämä toinen askartelee aivoissaan.. Joskus olen melkein kysynyt, että mitä hän jää oikein katsomaan (siis minussa), mutta on vielä toistaiseksi jäänyt. Blääh. Vaikeaa. Onneksi ei nähdä niin kovin usein, mutta kun nähdään, niin mulla kyllä sydän heittää voltin. Enempää en aio asialle tehdä, lapset pieniä jne. Terveisiä vaan sulle K.

Vierailija
26/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin kiinnostuksen kohde, ei varsinainen ihastus.

Tutkimuskohde?

Vierailija
27/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naspuriosaston sairaanhoitaja. Kerran tapasin kun soitti minut paikalle päivystyksestä. Vielä teen aloitteen. .

Vierailija
28/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ihastukseni salainen, kun en kauheasti ole asiaa peitellyt. Eli olen kyllä ihan avoimesti silmäillyt kohdetta (mies) kiinnostuneena ja hän tietänee mitä mielessäni liikkuu. Tehköön sillä tiedolla mitä haluaa..

Vierailija
29/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita. Mieheni jätti minut ja lapset reilut puoli vuotta sitten. On ihanaa kun vihdoin saa taas ihastua ilman syyllisyyttä. (Tosin sydämeni on vielä miehessäni kiinni, mutta uusi upea mies varmasti saisi ne ajatuksetkin hälvenemään.)

Ihastun helposti, mutta koen silti olevani aika kranttu. Uskon, että suurin osa ihastuksen kohteista varmasti nappaisi, jos tietäisi. Osa varattuja, osa ei. Ikinä en uskaltaisi mitään ehdottaa, enkä varsinkaan varatuille (en ole mikään perheiden rikkoja). Pitkät, fiksut ja komeat uujee, kelpaa.

N39

Vierailija
30/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki. Salaisina pysyvätkin, koska ovat joko varattuja, työkavereita, tai liian nuoria/tasokkaita vastakseen kiinnostukseeni.

Vierailija
31/55 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunu yhteen poikaan ja se on mun uudella luokalla ja SE ISTUU MUN VIERESSÄ BIOLOGIAN TUNNILLA!! Se on yks asia joka motivoi mua käymään koulussa!💖

Kaikki sanoo että bilsan tunnit on tylsiä mutta EI mulle koska istun mun ihastuksen vieressä. Mä toivon että voitais tehä pari tai ryhmä työ💖 mutta mua pelottaa se että se on kiinostunu mun toisesta kaverista😱😩😥😤

Mutta tänään se puhu mulle aika paljon ja ollaan aika lähellä matikan tunnilla💖 Onneks ei olla samassa liikassa, en haluu että se näkee mun rapakunnon....

Vierailija
32/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha topic, mut nostan sen uudestaan tulille. Oon ihastunut mun vanhaan, vuosien takaiseen tuttavaan, joka jostain syystä pyörii mun päässä päivittäin. Ei olla nähty yli 10 vuoteen, ja mies on mua 10 vuotta vanhempi. Meillä ei ollut silloin nuorempana mitään suhdetta, mutta olin jo silloin häneen salaisesti ihastunut. Haaveilen, että törmäisin häneen sattumalta.. Olen kuitenkin varattu ja lapsiakin on, joten eiköhän tämä ihan vain haaveiluun jää.

N37

Vierailija
33/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo sitte olis salaisuus jos sen kertois. 

mies54v

Vierailija
34/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla. Ihana M.

T

Vierailija
35/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri, johon ihastunut. En ole tekemässä asialle mitään, olenhan varattu ja pieniä lapsia kaksi.

Mutta silti...

Miikka <3

Jaahas, jutellaanpa illalla kotona.

T. O

Vierailija
36/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihastunu yhteen poikaan ja se on mun uudella luokalla ja SE ISTUU MUN VIERESSÄ BIOLOGIAN TUNNILLA!! Se on yks asia joka motivoi mua käymään koulussa!💖

Kaikki sanoo että bilsan tunnit on tylsiä mutta EI mulle koska istun mun ihastuksen vieressä. Mä toivon että voitais tehä pari tai ryhmä työ💖 mutta mua pelottaa se että se on kiinostunu mun toisesta kaverista😱😩😥😤

Mutta tänään se puhu mulle aika paljon ja ollaan aika lähellä matikan tunnilla💖 Onneks ei olla samassa liikassa, en haluu että se näkee mun rapakunnon....

Mut sil on tyttis. 😱 Et kai halua olla h...!

Vierailija
37/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri, johon ihastunut. En ole tekemässä asialle mitään, olenhan varattu ja pieniä lapsia kaksi.

Mutta silti...

Miikka <3

Mäkin olin joskus päästä varpaisiin ihastunut yhteen ihanaan Miikka Teehen. Rakastin sitä miten sai mun vatsaan sata miljoonaa perhosta. Mut sit se lähti pois😭

Terkkuja vaan

Vierailija
38/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla välillä on ja välillä ei. Vaihtelee.

Vierailija
39/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Heiskaseen olen ihastunut.

Hän ei sitä tiedä.

M33.

Vierailija
40/55 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sellaisia miehiä ja naisia jotka saa sukat pyörimään jaloissa mutta en tietenkään koskaan paljasta näitä kellekään, koska olen parisuhteessa ja pidän sitä tärkeämpänä. Ne on vain sellaisia salaisia pikku ihastuksia ja todellakin pyrin pitämään pokerini näiden seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä