Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä palstalla on SALAINEN ihastus? :)

Vierailija
17.04.2017 |

Salainen ihastus, joka ei tiedä teidän tunteistanne yhtään mitään? Kertokaa oletteko miehiä vai naisia ja kuinka kauan tätä salaista ihastusta on ollut? Aiotteko tehdä asian eteen koskaan mitään ja kertoa kohteellenne? Kauan ihastusta on kestänyt? Nyt saa anonyyminä avautua ja lähettää terkut salaisella ihastukselle! :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yhteen nuoreen mieheen olen ollut ihastunut tai ainakin jollain tavalla kiinnostunut 1,5 vuotta. Aionko tehdä asian eteen mitään? No en todellakaan, sillä olen varattu ja kaikesta huolimatta onnellinen nykyisessä suhteessani. Jos olisin sinkku, niin varmasti olisin jo ajat sitten osoittanut jollain tasolla kiinnostustani tai jopa kertonut suoraan.

Näin varattuna en lähde yhtään flirttailemaan vaan pyrin välttelemään kyseistä henkilöä, tai ainakaan en pahemmin puhu mitään yms... Näemme onneksi suht. Harvoin. Päivittäinen näkeminen olisi aika hankalaa :D

Olen kaikesta huolimatta onnellinen nykyisessä suhteessani ja tiedän, että miesystäväni rakastaa minua.

Vierailija
2/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus salainen, mutta ei ole enää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo juu.... En kyllä lähde tekemään asian eteen mitään.

Vierailija
4/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työpaikallani yksi mies.. Olen niin epävarma miehen tunteista, etten viitsi paljastaa omia tunteitani. Olen yli vuoden odottanut miehen aloitetta, mutta tuskinpa sitä on tulossa kun ei ole vieläkään tullut :DD

Toisaalta tiedostan itsekin, että vaikutan miehen mielessä varmasti töykeältä ja kukapa haluaisi töykeää kahville pyytää..noh tämmöstä tämä on. Kyllä mulla olis pari ukkoa jonossa, muttakun tämä yksi tietty on ainoa jota kohtaan tunnen aitoa kiinnostusta. Annan asian kuitenkin olla ja katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
5/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo salainen. Ex-naiseeni olen ihastunut syvästi ja tunteeni paljastanut miljoona kertaa. Vastakaikua ei tule :(

Vierailija
6/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kiinnostuksen kohde, ei varsinainen ihastus.

Vierailija
7/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useampi tälläkin hetkellä. Ja nämä ihastukset vaihtuu melkein viikottain, eikä siis edes kestä kovin kauan. Mutta kivaa maustetta se tuo päivään, kun voi lämmöllä ihmisestä/ihmisistä hetken "haaveilla". Mitään vakavampaa ei ole, olen aina vaan ollut sellanen unelmoija ja toivotan romantikko. Mieheni ei romantiikasta tiedä mitään. Muutamasta "ihastuksesta" olen ohimennen toisinaan hänelle maininnut. Eipä tunnu hänkään näitä ottavan tosissaan :) Ja olen siis 3-kymppinen nainen. Sitä en tiedä, onko hänelläkin.

Vierailija
8/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 20-25v tumma pitkä tukka ja aika pitkä nainen nimi alkaa M terkkuja vaan sulle!

Vierailija
9/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddie Redmayneen olen ollut ihastunut jo vuoden. 

Vierailija
10/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 20-25v tumma pitkä tukka ja aika pitkä nainen nimi alkaa M terkkuja vaan sulle!

Mistä päin? :D

Vierailija
11/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, johon ihastunut. En ole tekemässä asialle mitään, olenhan varattu ja pieniä lapsia kaksi.

Mutta silti...

Miikka <3

Vierailija
12/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Haluaisitko olla minun salainen ihastukseni?

Vierailija
13/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekeminen on todella vaikeaa, jos kohteen tunteista ei ole mitään selvyyttä :( senpä takia en tee aloitetta.

Vierailija
14/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta kestänyt, vanhempi mies. Olisin kertonut/vihjannut selkeästi jos hän olisi ollut vapaa, mutta koska näin ei ollut, tyydyin vain katselemaan tiiviisti niinä parina kertana kun silloin nähtiin. Ei näytä lähtevän ajatuksista eli jotain syvempää kai näin hänessä.

n33

Vierailija
15/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut uudelleen yhteen 21-vuotiaaseen mieheen. Meillä oli juttua, kun se oli 17, mutta kaatu sillon siihen kun se oli alaikänen ja ite 22-vuotiaana hyppäsin baareissa. Jos en olisi parisuhteessa, niin saattaisin kertoa tälle mun tunteista.

Vierailija
16/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja vauhti on tällä miehellä aina kova. . Tykkään tosi paljon!

Vierailija
17/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen naiseen työpaikallani kyllä. Ongelmana nyt vaan on se, kun tämä nainen juttelee kyllä kaikkien muiden työkavereiden kanssa paitsi minun.. Että eipä tässä hirveästi viitsi mitään aloitteita tehdä..

M25

Vierailija
18/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla minulla on salainen ihastus, legendaarinen sössö.

Vierailija
19/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varattuun naiseen. Senpä takia en oikein mitään voi tehdä. Nainen on kuin sielunkumppanini ja olemme ulkoisesti hyvin samanlaisia.. Pahaa tekee. :/

Vierailija
20/55 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen naiseen työpaikallani kyllä. Ongelmana nyt vaan on se, kun tämä nainen juttelee kyllä kaikkien muiden työkavereiden kanssa paitsi minun.. Että eipä tässä hirveästi viitsi mitään aloitteita tehdä..

M25

Kuulostaa tutulta. Juttelen kaikille muille paitsi ihastukselleni, outoa eikö?

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän