Kuinka monella täällä palstalla on SALAINEN ihastus? :)
Salainen ihastus, joka ei tiedä teidän tunteistanne yhtään mitään? Kertokaa oletteko miehiä vai naisia ja kuinka kauan tätä salaista ihastusta on ollut? Aiotteko tehdä asian eteen koskaan mitään ja kertoa kohteellenne? Kauan ihastusta on kestänyt? Nyt saa anonyyminä avautua ja lähettää terkut salaisella ihastukselle! :D
Kommentit (55)
jos joku on hyvännäköinen/käytöksinen, eikö sellaista ihailla muutenkin ?
Vierailija kirjoitti:
jos joku on hyvännäköinen/käytöksinen, eikö sellaista ihailla muutenkin ?
Varmasti, itse en juuri ihastu kehenkään. Ihmettelen heitä, jotka jatkuvasti ihastuvat. Ovat vakavasi otettavia edes?
Noh tavallaan joo, sellainen pieni ihastus, jolle en kyllä aio mitään tehdä. Ihastus on kestänyt kymmenisen vuotta enemmän ja vähemmän, välillä enemmän "pinnalla" ja välillä taas "unholassa". Kyseessä parikymmentä vuotta vanhempi perhetuttu, jota näen harvoin. :D
Aina välillä on muitakin ihastuksia, niitä tulee ja menee, tarkoitus ei ole mitään niille tehdä, kunhan piristävät arkea. Kyseessä voi tosiaan olla perhetuttu, joku muusikko, professori yliopistolta tai vaikka fiktiivinen hahmo kirjasta. :D
On ollut jo vuoden päivät. Harmillisesti välttelen häntä, vaikka en haluaisi. Molemmat varattuja.
Olen mies ja minullapa on ollut useampia vuosia. En todennäköisesti voi tehdä asialle mitään johtuen tietyistä hyvinkin painavista sosiaalisista syistä. Mahdollisesti myös siitä, että ihastus saattaa tällä hetkellä hyvinkin olla yksipuolista.
Kuinka monella? Mitä sä lukumäärähullu sillä tiedolla teet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varattuun naiseen. Senpä takia en oikein mitään voi tehdä. Nainen on kuin sielunkumppanini ja olemme ulkoisesti hyvin samanlaisia.. Pahaa tekee. :/
Olet siis itsekin nainen ja lesbo?
Olen M50 ja ihastukset on tässä elämässä ihastuttu. Ei ole enää tarvetta ja kiinnostusta. Minulla on jo tärkeitä naisia elämässä, nimittäin tytär, vaimo ja äiti. Auta armias jos siihen tunkisi vielä jotain salaisia ihastuksia päälle.
Joo, välillä on joku mutta voi mennä pitkäkin aika ettei ole ketään joka laittaisi sukat pyörimään jaloissa. Kaikki ovat semmoisia viattomia ihastuksia tyyliin joku muusikko, näyttelijä tai joskus jopa fiktiivinen hahmo. En niistä yleensä mitään puhu enkä tee niille mitään, olen parisuhteessa ja aikomus on jatkaa niin kauan kuin se on mahdollista. Mutta piristävät päivää :)
Hankkikaa elämä ja kasvakaa aikuisiksi ;)
On, vajaa 2 vuotta ollut. Paha sellainen. En ole ollut tällä tavalla ihastunut kolmeenkymmeneen vuoteen. Salainen, ei varmaankaan. En tiedä miten hyvin hän minua lukee, ei ehkä tiedä miten voimakkaasti tunnen.
Juu, tai en mä tiedä voiko puhua ihastumisesta kun ei olla törmätty edes kovin montaa kertaa.
Enkä aio tehdä mitään, kun en tiedä onko edes naisiin päin...
T: Punapaitainen N
Mulla on salainen ihastus naapurissa asuvaan mieheen, ollut jo vuosia. Jutellaan aina kun nähdään niitä näitä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta pidän siitä että tämä ihastus saa välillä vatsanpohjassa perhoset väpättämään. En aio paljastaa ihastustani kenellekään, nautin itsekseni tämän miehen seurasta kun siihen tarjoutuu tilaisuus ja se riittää minulle.