Tunnetko ihmistä jolla useat parisuhteet ovat päättyneet puolison kuolemaan?
Jäänyt siis useamman kerran elämänsä aikana leskeksi. Millainen ihminen hän on ja miten jaksaa uskoa tulevaan?
Kommentit (10)
Miehen isäpuoli, kaksi vaimoa on haudannut rintasyövän vuoksi, jälkimmäisen kanssa edes suuri ikäero ei muuttanut tilannetta siltä osin kumpi leskeksi jää. On nyt jo ikämies, ei enää tule kolmatta vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen isäpuoli, kaksi vaimoa on haudannut rintasyövän vuoksi, jälkimmäisen kanssa edes suuri ikäero ei muuttanut tilannetta siltä osin kumpi leskeksi jää. On nyt jo ikämies, ei enää tule kolmatta vaimoa.
Hyvin voi tulla.
Tunnen kaksi, jotka ovat jääneet kaksi kertaa. Syöpä tässäkin syynä kolme kertaa ja yksi sydänkohtaus.
Tiedän yhden miehen jolta mennyt kaksi vaimoa syöpään... Ensimmäisellä kerralla jäi myös kolme lasta puoliorvoiksi... Ihan ok tyyppi ja positiivinen elämän asenne.
Minäkin tiedän tapauksen, jolla kaksi aviopuolisoa on kuollut syöpään.
Ennen vanhaanhan tuota tapahtui enemmänkin. Vaimojakun aina silloin tällöin sattui kuolemaan synnytyksessä...
Miehen setä. Ollut aviossa 4 kertaa. Eka vaimo oli samanikäinen, kuoli synnytykseen ollessaan noin 35v. Seuraava vaimo oli 10 v nuorempi,kuoli syöpään 3v myöhemmin. Seuraava vaimo oli 15 v nuorempi, kuoli auto-onnettomuudessa. Nykyinen vaimo on 62v ja miehen setä yli 80v. Vaimolla syöpä. Eiköhän se setä ehdi vielä kerran avioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voi tulla.
Eipä taida tulla, on jo saattohoidossa itsekin.
Tunnen, itseni. Seurustelin aikanaan miehen kanssa, joka sairastui aika pian seurustelun alettua syöpään ja kuoli 1,5 vuoden kuluttua. Olen ollut kahdesti avioliitossa, ja molemmat miehet olen löytänyt kotoa kuolleina (sydäninfarkti). Viimeisemmästä on nyt aikaa 1 v 7 kk. Olen muiden ihmisten ammattiauttaja, joten kaipa minulle ei tässä elämässä ole muuta tarkoitettu kuin työnteko. En usko parisuhdetta enää löytäväni.