Minun käy niin sääliksi syntymättömiä lapsiraukkojani :-(
Ajattelin teininä, että menisin heti kun täytän 18 naimisiin suunnilleen saman ikäisen tytön kanssa ja muuttaisimme omaan, yhteiseen kotiin ja kun olisimme 19, niin syntyisi poika. Minulla oli jo selvänä mielessä, että minä päivinä tuo poika ja seuraavat lapset syntyisivät, kumpaa sukupuolta he ovat ja mitkä nimet he saisivat. Muutinkin asumaan yksin, mutta vasta 19-vuotiaana ja ilman vaimoa, sillä kukaan nainen ei halua kanssani seksiä, lapsia tai naimisiin menoa. Ajattelin, että kun olisimme vaimon kanssa kumpikin 35 kuten minä nyt olen, niin meille olisi syntynyt 12 lasta, joista vanhin olisi 16-vuotias poika ja että lapsia oli 4 tyttöä ja 8 poikaa. Mutta niin ei ole käynyt, kun te naiset ette halua täyttää toiveitani naimisiin menosta ja lasten hankkimisesta. En enää edes asu siinä reilun 30 neliön asunnossa, jossa asuisin nyt vaimon ja lasten kanssa, jos minulla olisi vaimo ja tämän kanssa lapsia. Minua itkettää teidän syntymättömien lasteni puolesta, isä rakastaa teitä mutta se on naisten syytä, että teitä ei ole syntynyt :-(
Kommentit (5)
No voi miten kurja juttu sulle ja sun lapsille on käynyt. Mutta sellaisia naiset on, ei niihin voi luottaa.
Nyt oli niin paska, että nauratti. :'D
Aika ahdasta teillä olisi sen vaimon ja 12 lapsen kanssa siellä 30 neliön asunnossa.
Parempi näin. Noin heikosta geeniperimästä ei olisi syntynyt mitään muuta kuin harmia.