Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Janna Hurmerinnan musiikista? Montako hittibiisiä häneltä osaisit luetella?

Vierailija
17.04.2017 |

Minä tiedän yhden kappaleen 3v takaa: Hullu sä ett ole. En kyllä muita osaa mainita. Tuo biisi on ihan ok.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi julkisuudessa ilman kuuluja vanhempiaan. Musiikillinen turhake niin monin eri tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin tuon yhten kappaleen ja inhoan sitä. En voi sietää Jannan honottavaa ääntä, enkä usko että hän olisi päässyt julkisuuteen ilman vanhempiensa voimakasta nostamista. Myöhemmin sitten tissikuvat ovat pitäneet roskalehtien sivuilla esillä.

Vierailija
4/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin siitä carrie-biisistä, joka sai paljon radiosoittoa viime vuonna.

Vierailija
5/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin siitä carrie-biisistä, joka sai paljon radiosoittoa viime vuonna.

Eipä ole Jannan biisi vaan Ellinooran.

Vierailija
6/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hirvitys oli joskus vuosia sitten kun Tytöt lähtee tanssimaan. Kamala tekele, video kuin ylikasvaneiden pissalissujen kokoontumisajot ja sanoitus oksettava ylifeministinen julistus. Tuosta kappaleesta tuli fyysisesti paha olo eikä onneksi noussut hittitasolle radiosoitossakaan.

7/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lauluäänestä. Eka biisi mikä tuli mieleen anna mä puhallan ja nikke ankara feat. Janna mona Lisa

Vierailija
8/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauleskelija kirjoitti:

En tykkää lauluäänestä. Eka biisi mikä tuli mieleen anna mä puhallan ja nikke ankara feat. Janna mona Lisa

En ole kumpaakaan koskaan kuullutkaan. Ei taida olla radiosoitossa millään kanavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan