Käykö miehesi "vuosittaisilla miestenreissuilla" ulkomailla?
Entä käytkö vastaavasti itse vuosittaisilla naistenreissuilla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme sopineet uskollisuudesta suhteessamme, eli kumpikaan ei käy pa_oreissuilla.
mekin. Siksi voimme hyvillä mielin käydä reissuilla ystävienkin kanssa,, myös ulkomaill. Paneskelut hoidamme aktiivisesti kotona keskenämme.
Sun puolelta ehkä noin... 😂
en voisi olla mieheni kanssa jos olisin noin epäluuloinen. Mutta ymmärrän kyllä petettyjen katkeruuden.
Kyllä se sulle vielä valkenee. Terv. Varattujen kanssa sekstaileva sinkku.
ehkä. Onhan tässä jo 20 vuotta yhdessä oltu, joten ehkä nuori veri joskus alkaa häntä vetää 🤗
Ei käy, enkä käy minäkään.
Ei ulkomailla eikä kotimaassakaan, minä käyn joskus työmatkalla jossain Tampereella, mutta sekin on jo tarpeeksi kivaa vaihtelua vaikka on koulutusmatka.
Kerran vuodessa käydään lasten kanssa kesälomareissulla jossain Suomessa, rahaa menee paljon siihenkin, saatika että hommattaisiin kaikille passit ja mentäisiin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme sopineet uskollisuudesta suhteessamme, eli kumpikaan ei käy pa_oreissuilla.
mekin. Siksi voimme hyvillä mielin käydä reissuilla ystävienkin kanssa,, myös ulkomaill. Paneskelut hoidamme aktiivisesti kotona keskenämme.
Sun puolelta ehkä noin... 😂
Kai ymmärrät, mitä tällainen kommentti paljastaa sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä jo 20 vuotta yhdessä oltu, joten ehkä nuori veri joskus alkaa häntä vetää 🤗
Eipä tuo toisen kanssa sekstaaminen maailmaa romuta. Olemme kasvaneet kulttuurissa jossa se on jostain syystä kamalaa. Toisen kanssa puuhaaminen vapauttaa tarpeesta vilkuilla vieraita. Itselläni on nuori vakipano, mutta en ikinä jättäisi vaimoani.
Matkustamme yhdessä/perheenä. Matkustetaan myös isommalla porukalla ystäväperheiden tai sukulaisten kanssa.
Me lomailemme mieluummin perheenä.
Tavallaan. Hän tykkää vaeltaa, että joskus on joku tuttu mukana, kun maailmalla menevät.
Mä teen omia reissuja myös.
Ei käy. Kovasti olen yrittänyt yllyttää mutta mies ja kaverinsa ovat kaikki niin perhekeskeisiä että mieluummin matkustavat vaimon tai koko perheen kanssa tai sitten me ystäväparit keskenämme:) Työmatkoja tietty on 1-2 kuukaudessa joten siinä saa olla ihan tarpeeksi erossa meistä kuulemma.
Itse käyn satunnaisesti myös omien ystävieni kanssa reissuilla, viimeksi nyt talvilomalla vanhimman (jo aikuisen) tyttäreni kanssa. Minullekin riittää muuten lukuisat työmatkat (kevään aikana 3/13 pv)
Mustasukkaisuutta ei ole koska meille riittää toisemme fyysiseen kontaktiin. Tosin olen miehelleni sanonut että työmatkoillaankin saa tehdä mitä haluaa kunhan se ei näy kotona esim pihtaamisena.
Mieheni ei käy millään "miesten reissuiksi" nimetyillä matkoilla. Työnsä puolesta hän kyllä matkustaa paljon samoin kuin minäkin, välillä yksin, välillä kollegan tai kollegoiden kanssa. Mies tykkää myös kiertää moottoripyörällä maasta toiseen ja hän haluaisi minusta matkaseuraa, mutta valitettavasti pelkään pyörän kyydissä enkä ole suostunut mukaan kuin lyhyille matkoille. Pidemmille moottoripyöräreissuille hän lähtee sitten yksin tai jonkun kaverin kanssa. Minä käyn joskus kavereiden kanssa risteilyllä tai kaupunkilomalla. Ystävät voivat olla naisia tai esimerkiksi pariskuntia.
Joo, kummallakin on omat ulkomaanreissut. Mies kävi viimeksi kaveriporukassa Kanarialla patikoimassa, minä naisporukalla Gambiassa.
Mies tekee kerran vuodessa moottoripyörämatkan jonnekin, tänä vuonna Kroatiaan. Lähtee ystävänsä kanssa. Minä en edes osaa ajaa moottoripyörää :) Minä matkustelen siskoni kanssa ehkä 2-3 x vuodessa, joskus on meidän teinit mukana ja joskus ei. Perheenä tehdään pari isompaa matkaa vuodessa,
Meillä menee matkusteluun varmaan 20 000 euroa vuodessa, mutta ei ole mökkiä eikä venettä niin siihen sitten voidaan satsata.
Aina on luotettu toisiimme puolin ja toisin, emme epäile tosiamme emmekä ole mustasukkaisia.
Ei nyt vuosittain, mutta käydään molemmat matkoilla ulkomailla myös kavereiden kanssa. Itse käyn festareilla ja hän harrastukseen liittyvissä jutuissa myös kotimaassa. Vuosittain tehdään kyllä joku yhteinen pidempi reissu ulkomaille. Suoraan sanottuna en luota keneenkään 100%, en edes häneen. Mutta se on mun ongelma, ei hänen, ei hän ole koskaan osottanut mitään epäilyksen aihetta. Haluan elää suhteessa, jossa kumpikin voi matkustaa eikä toista tarvitse kytätä. Jos pettää niin sitten pettää, kyllä siihen tilaisuuden saa vaikka ei koskaan poistuisi oman kaupungin rajojen ulkopuolelle.
No, ei todellakaan käydä. Mielestäni sellainen ei kuulu avioliittoon. Jos alkaa poikien reissut kiinnostaa, niin menköön, mutta takaisin ei ole tulemista. Tuo on niin nähty, että mitä ne poikien reissut ovat. Jotkut naiset nyt vaan ovat älyttömän sinisilmäisiä typeryksiä, ja uskovat sokeasti miestensä viattomuuteen.
Olemme seurustelleet vasta vajaat kolme vuotta. Yhden "miestenreissun" muistan varmuudella tältä ajalta, koska siihen liittyi tiettyjä kommelluksia. Samoin omalta puoleltani muistan varmuudella yhden reissun, toisesta en ole varma oliko se ennen vai jälkeen tapaamistamme. Ainakin yksi ulkomaantyömatka on ollut itselläni... eikun kolme.
Miksi kysyt?
Tehdään lyhyitä (alle viikon) Euroopan ja Suomen reissuja yksin tai omien kavereiden kanssa. Kesälomalla reissataan kuitenkin yhdessä.
Mies ei käy, mutta minä käyn ystävien kanssa välillä useamminkin kuin kerran vuodessa. Yhdessä miehen kanssa käydään myös. Ei ole lapsia, niin voi mennä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänään Silja Symfonyltä Tukholman reissusta ja siellä ainakin yksi varattu mies oli pettämässä. Tummat lyhyet hiukset, komea hoikka/normaalipainoinen. Valkoinen kaulusoaita ja sen päällä harmaa neulepusero, kullanvärinen sormus nimettömässä. Ehkä 45-50-v tms. En ole varma oliko aikuisena jonkin urheilujoukkueen matkassa, jutteli tuttavallisesti parille naiselle (laiha tumma ja tukevampi vaaleahko), jotka näyttivät olevan siellä lapsijoukon kanssa. Jos joku tunnistaa omakseen, niin suosittelen sp-testejä.
Ehkä tästä on hyötyä tai ei, mutta jäi vaivaamaan mua itsekin vaimona, kun katselin sen touhuja. Sormus kädessä siis ja erittäin kokeneen ja hurmaavan naistenmiehen itseluottamus ja elkeet.
No nyt kyllä alkoi ahdistaa! Tummalle ja blondille jutteli tuttavallisesti ja kolmas nainen (varattu) katseli kiimaisena ja kateellisena!
Ei tällä hetkellä reissata yhdessä eikä erikseen, huono rahatilanne estää. Kun rahavarat taas sallivat, toki kumpikin voi reissussa käydä mielensä mukaan. Ei niitä ole ikinä "miestenreissuksi" tai "naistenreissuiksi" kutsuttu. Mieluiten jompi kumpi matkustaisi tapaamaan omia ystäviä maailmalle. Kaveriporukassa jos mennään, ollaan tietysti molemmat mukana.
Miesten ja naisten reissut, ihanan viiskytlukulaista :D
Mies käy laskettelemassa ja kalastamassa ystäviensä kanssa, minä lähinnä ranta- ja kaupunkilomilla omieni seurassa. Sekaporukat on, ja matkustellaan yhdessä myös.
Tulin tänään Silja Symfonyltä Tukholman reissusta ja siellä ainakin yksi varattu mies oli pettämässä. Tummat lyhyet hiukset, komea hoikka/normaalipainoinen. Valkoinen kaulusoaita ja sen päällä harmaa neulepusero, kullanvärinen sormus nimettömässä. Ehkä 45-50-v tms. En ole varma oliko aikuisena jonkin urheilujoukkueen matkassa, jutteli tuttavallisesti parille naiselle (laiha tumma ja tukevampi vaaleahko), jotka näyttivät olevan siellä lapsijoukon kanssa. Jos joku tunnistaa omakseen, niin suosittelen sp-testejä.
Ehkä tästä on hyötyä tai ei, mutta jäi vaivaamaan mua itsekin vaimona, kun katselin sen touhuja. Sormus kädessä siis ja erittäin kokeneen ja hurmaavan naistenmiehen itseluottamus ja elkeet.