Käykö miehesi "vuosittaisilla miestenreissuilla" ulkomailla?
Entä käytkö vastaavasti itse vuosittaisilla naistenreissuilla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No, ei todellakaan käydä. Mielestäni sellainen ei kuulu avioliittoon. Jos alkaa poikien reissut kiinnostaa, niin menköön, mutta takaisin ei ole tulemista. Tuo on niin nähty, että mitä ne poikien reissut ovat. Jotkut naiset nyt vaan ovat älyttömän sinisilmäisiä typeryksiä, ja uskovat sokeasti miestensä viattomuuteen.
Haha, miksi olla ihmisen kanssa johon ei ole täysi luotto? Ompa tosi kivaa avioliittoa. Mitä sillä on väliä onko naimisissa vai ei käydessä ystävien kanssa reissuilla. Hirveetä ois elää tollasessa suhteessa!
Muutaman kerran on käynyt. Jos meillä olisi enemmän rahaa, kannustaisin miestä matkustamaan enemmän kavereidensa kanssa ja hankkimaan kokemuksia. Mies on kavereineen aktiivinen lomailija eli jos lähtevät niin kotimaassa kuin ulkomaillakin johonkin, niin usein se on vaeltamista, pyöräreissuja tai esim road trip -tyyppistä matkailua.
Mies tekee paljon jo työmatkoja (1/3 vuodesta poissa), niin ei minulla ole mitään ongelmaa "päästää" häntä reissuun kavereiden kanssa. Itseasiassa miehen puheiden ja omien havaintojeni perusteella luotan enemmän miehen omiin (kiltteihin nörtti)kavereihin kuin työkavereihin. Työmatkoilla meno on välillä joillakin vähän villimpää. Perheenä matkustetaan yleensä kerran vuodessa joko Suomessa tai ulkomailla. Perheenä on kivaa, mutta on varmasti kiva reissata vain kavereiden kanssa. Kahdestaan ollaan todella harvoin, koska lapsille ei oikein ole hoitajaa. Silloinkaan ei koskaan olla niin pitkää aikaa, että ehtisi järkevällä aikataululla käydä lentäen jossain. Ymmärrän hyvin, että toisella voi olla tarve lähteä ihan vain aikuisten kanssa reissuun ilman lapsia.
Mieheni käy usein, mutta minä en. Hän on vakuuttanut olevansa reissuillaan uskollinen, ja haluan uskoa häntä.