Kansallismuseossa paljon väkeä upeissa näyttelyissä, kaikki alle 25-vuotiaat naiset tuijottivat älypuhelintaan...!
Kommentit (18)
Sinä tuijottelit niitä naisia (päätelmäsi) ja älypuhelinta (tämä aloitus)?
Oi museo, museo, miten sinua säälinkään!
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin tekisin.
N26, jonka äiti aina raahaa museoihin
Pitäisikö vähän itsenäistyä? Käydä niissä paikoissa, joihin haluaa mennä.
Ehkä olet provo ja todennäköisestikin olet.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin tekisin.
Äidin pikku kulta! Se on lapsilla sellaista. Sitten kun olet aikuinen ja asut itsenäisesti, saat päättää ihan itse mitä teet.
Tarkoitatko julistenäyttelyä? Poikkeuksellisen mielenkiintoinen näyttely, jonka menen varmasti katsomaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin tekisin.
N26, jonka äiti aina raahaa museoihinÄidin pikku kulta! Se on lapsilla sellaista. Sitten kun olet aikuinen ja asut itsenäisesti, saat päättää ihan itse mitä teet.
Asun kyllä itsenäisesti, mutta joskus tulee käytyä äitin kanssa matkoilla ja silloin hän haluaa käydä museoissa.
N26
Vanhat matkailujulisteet olivat mielenkiintoisia.
Toisaalta sometuskin on jännää.
jep, hakevat lisätietoja teoksista. Ai niin, puhelin on perkeleestä ja kaikki alle 25v idiootteja..
Onhan Sometus äärettömän mielenkiintoista, sille löytyy aina aikaa!
Ehkä tarvittaisiin kännyparkki museon(kin) aulaan?
No, oliko siellä lainkaan alle 25v miehiä?!
Mä olen 18 ja pärjäsin koko viime viikon ilman puhelinta kun se hajosi. Ylpeitä? :)
Julistenäyttelyllä on ainakin kattava nettisivu, josta löytää lisäinfoa. Sitä kannattaa yli 25-vuotiaatkin hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Julistenäyttelyllä on ainakin kattava nettisivu, josta löytää lisäinfoa. Sitä kannattaa yli 25-vuotiaatkin hyödyntää.
Joo, ja kuntosalilla nuoret naiset tuijottavat yhtenään treeniohjelmaansa puhelimestaan.
Monilla on addiktio sometteluun, valitettavasti.
Maksat pääsylipun museoon päästäksesi sinne somettamaan?
Niin mäkin tekisin.