Vierailija

Entä käytkö vastaavasti itse vuosittaisilla naistenreissuilla?

• ylös 2
  • alas 3

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Käydään vuorotellen. Viime vuonna kävin minä ja tänä vuonna kävi mies. Jos lomia ja rahaa olisi tuhlattavaksi enemmän niin käytäisiin kumpikin joka vuosi. Nyt on tälläinen kompromissi, hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ja en.

Meistä molemmat tekevät vuosittain enempi vähempi työmatkoja niin ei kyllä tee mieli reissata vielä erikseen omien kavereiden kanssa. Käytetään rahat mieluummin perheeseen ja pyhitetään lomat perheelle ja perheen kanssa matkusteluun.

Jokainen tyylillään ja meillä omat tapamme.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Mies käy. Minä en.

Ehkä sitten kun lapset muuttavat pois kotoa alan käymään reissussa yksin.

Reissataan me yhdestäkin, mutta yksin matkaillessa voisi keskittyä paremmin ihan vaan niihin omiin kiinnostuksenkohteisiin eikä tarvitsisi lähteä lentokone- ja sotamuseoihin päiväkausiksi.

Vierailija

Käymme kyllä. Juuri parin viikon päästä mies on lähdössä jalkapalloreissulle Englantiin.

Minä taas viihdyn enemmän ystävien kanssa Suomessa, mutta nyt olemme menossa Prahaan.

Paljon matkustamme myös yhdessä. Olemme olleet yhdessä 16 vuotta.

Vierailija

Mies on käynyt vuosittain pohjoisessa kalastusreissulla, joskus myös Norjan puolella. Minä olen reissannut sitten muualla lasten kanssa. Kumpikin tekee mistä tykkää.

Prototyyppi kirjoitti:
Ei ja en.

Meistä molemmat tekevät vuosittain enempi vähempi työmatkoja niin ei kyllä tee mieli reissata vielä erikseen omien kavereiden kanssa. Käytetään rahat mieluummin perheeseen ja pyhitetään lomat perheelle ja perheen kanssa matkusteluun.

Jokainen tyylillään ja meillä omat tapamme.

---

Lainaus omasta viestistä, niin ei saada helposti poistettua ketjusta. Pahoittelut tuplaviestistä mutta olen huomannut, ettei näitä lainauksia poistu samalla tavalla kuin yksittäisiä viestejä.

Vierailija

Käy ja olen aina kannustanut siihen; kun mies on onnellinen ja rentoutunut reissun jälkeen, näkyy se positiivisesti myös kotona =) Nyt tosin kuulin, että tässä isossa matkaporukassa n. puolet miehistä käy huoletta vieraissa näillä reissuilla, hiukan himmensi "hyvää matkaa rakas"-toivotteluja..  Mutta luotan mieheeni.. KAi.. 

Vierailija

Mieheni käy enemmän reissussa naisten kuin miesten kanssa, mutta välillä pelkässä miesporukassakin (yleensä juuri fudismatkalla). Miehellä on pidempi kesäloma kuin minulla, joten hän ehtii reissata enemmän.

Vierailija

Yleensä kerran vuodessa laivalla saman kaveriporukan kanssa. Minä harrastan omien kavereideni kanssa mieluummin mökkireissuja kotimaassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me olemme sopineet uskollisuudesta suhteessamme, eli kumpikaan ei käy pa_oreissuilla.
mekin. Siksi voimme hyvillä mielin käydä reissuilla ystävienkin kanssa,, myös ulkomaill. Paneskelut hoidamme aktiivisesti kotona keskenämme.

Vierailija

Ei käy, enkä käy minäkään. Me ei olla jaoteltu ystäviämme sukupuolen mukaan, saati että matkat olisivat erikseen jotain "naisten matkoja". Useimmiten reissataan yhdessä, joskus yksin, harvoin jonkun kaverin kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme sopineet uskollisuudesta suhteessamme, eli kumpikaan ei käy pa_oreissuilla.
mekin. Siksi voimme hyvillä mielin käydä reissuilla ystävienkin kanssa,, myös ulkomaill. Paneskelut hoidamme aktiivisesti kotona keskenämme.

Sun puolelta ehkä noin... 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

en voisi olla mieheni kanssa jos olisin noin epäluuloinen. Mutta ymmärrän kyllä petettyjen katkeruuden.

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Hän käy ja tuliaisina on yleensä ollut sukupuolitauti. Minä en käy, koska taudit kuulemma tarttuu helposti esim. Ovenkahvoista.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

en voisi olla mieheni kanssa jos olisin noin epäluuloinen. Mutta ymmärrän kyllä petettyjen katkeruuden.

Kyllä se sulle vielä valkenee. Terv. Varattujen kanssa sekstaileva sinkku.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.